26.

2K 148 45
                                    

un film sau un serial?


-Mi-e somn de mor și este doar vina ta, șuier și mă las pe marginea banchetei din spatele mașinii, lipindu-mi brațul de frunte, oftând zgomotos.

Tyler chicoti și îmi aruncă o privire lungă. Rânji scurt, trecându-și degetele prin păr și șopti „de parcă nu ți-a plăcut", continuând să se holbeze la drum pe geam, de parcă nu a spus absolut nimic. Simțeam cum obrajii îmi iau foc, astfel că prefer să îmi întorc privirea spre geamul paralel. Zan era în mașină, astfel că era mai bine ca șatenul să tacă, de aceea preferam să nu comentez, încât să nu iasă în evidență conversația noastră. De asemenea, mai era și Serena și soția lui Zan, dar ele dormeau deja, astfel că era clar că nu ne vor auzi. Cel puțin cred că dormeau, dar erau destul de liniștite, astfel că părea veridic. Aeroportul se află la o distanță destul de frumușică, complet neplăcută când tot ce îți doreai este să ajungi naiba mai repede.

-Interesantă conversație, tușește Zan și ne aruncă o privire suspicioasă scurtă, fixându-și rapid privirea înapoi la drum.

Îi arunc cea mai urâtă privire de care eram în stare lui Tyler și schițez un zâmbet fals pe buze. Deși recunosc că de data aceasta nu era chiar vina sa, deoarece eu am început conversația, tot pe el aveam de gând să dau vina. În primul rând, niciodată nu este vina mea, iar în al doilea rând sunt atât de obosit și extenuat doar din vina sa, eu chiar am vrut să dorm ieri. Și măcar să ne fi limitat la ceva scurt, dar nuuu. Nu este vina mea că corpul meu reacționează în așa mod în prezența sa, dacă el nu ar fi început, nici eu nu aș fi vrut.

-Eu cu Kai am început un serial și ne-am promis reciproc că unul fără altul nu privim episoade. Iar eu chiar eram curios de... un episod ieri și în loc să dormim, am reușit să-l conving pe brunet să mai privim vreo 3-4 episoade, o spune degajat de parcă ar fi vorbit pe bune.

Încep a tuși când aud ce a zis, mai ales pe ce ton a spus. Asta da scuză, ce pot să zic... Cel puțin a găsit scăpare din situația asta penibil, dar serios? Suna atât de stupid și stânjenitor, mai ales dacă poate are deja vreo idee la ce se întâmplă. Ar fi chiar hilar să nu fi observat măcar ceva, mai ales că Tyler nu era chiar cea mai atentă persoană. M-a uimit, nu glumă, cu motivul acesta.

Îmi simt gâtul uscat, astfel că apuc prima sticlă de apă pe care o găsesc în cale și încerc să îi golesc conținutul. Măcar îmi ocupam mâinile cu altceva, deoarece eram la limită de a îmi lipi palmele de gura bărbatului încât să tacă dracu din gură.

-Mă rog, nu prea cred eu că serialele care îți plac ție, Tyler, îmi sunt mie pe plac, astfel că mai bine nici nu întreb despre ce este, murmură Zan ușor încordat, ceea ce mă face pe mine să scuip toată apa din gură, umezind ușor spatele scaunului din fața mea.

Șatenul începe să râdă, lovindu-mă ușor pe spate în caz de m-am înecat. Îl privesc derutat despre la ce naiba se referea fratele său, însă el dă doar din umeri, decizând să nu deschidă subiectul acesta chiar acum. Și bine a făcut-o, deoarece amândoi, cei doi frați Cross, au reușit deja să mă impresioneze și nici măcar nu era ora 8 bine.

Mă rog, înțelegem că la un moment dat vom fi nevoiți să le spunem la toți adevărul, deoarece ar fi chiar nesimțit din partea noastră să păstrăm acest detaliu secret, dar chiar nu prea cred că în momentul acesta era timpul perfect. Inițial să mai vedem ce se întâmplă, deoarece nici noi nu suntem siguri cam care este faza cu relația noastră. Și indiferent de ce era, era chiar dificil să îi spui cuiva că aveți o relație de prietenie mai diferită cu altcineva, mai ales dacă acel altcineva era o persoană de același gen, iar tu toată viața ta ai fost cât se poate de heterosexual. În fine, presupun că era mai bine să ne prefacem acum că tot ce a fost acum câteva minute nu s-a întâmplat.

Fuck buddies (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum