31.

1.6K 129 36
                                    

POV. Tyler

Ce naiba mai face si Zan?

—Te-ai trezit? Pun întrebarea și îmi trec degetele prin părul mătăsos al bărbatului, afișând un zâmbet larg pe buze, în timp ce îi examinam interesat chipul adormit.

Bărbatul căscă larg și își lipește dosul palmei de frunte, privind adormit tavanul. Probabil încă nu se trezise bine din somn și încă voia să doarmă sau poate doar simțea efectul beției de aseară, deoarece până și eu după atâta băutură, m-aș fi simțit complet mizerabil în momentul acesta. Dar nici nu mai vorbesc de Kai, în special faptul că el era, de fapt, foarte slab la alcool. Poate acum voi avea ocazia să aflu care a fost motivul lui de ce a băut, asta daca voia să mi-l spună, dar chiar speram să o facă. Totuși, acum că mă gândesc, am uitat complet ca, cel mai probabil, Kai era mahmur, astfel că ar fi fost mai bine să îi pregătesc ceva ibuprofen. Norocul lui că mereu aveam de rezervă la mine, în caz de urgență, deoarece nu chiar mi-ar fi fost foarte plăcut chiar acum să cobor până la parter încât să cumpăr de la vreo farmacie.

Mă cobor din pat și îmi scotocesc prin sertare, deoarece sunt sigur că am aruncat la un moment dat, când îmi despachetam bagajele, un pachet de pastile. Eram in camera mea, pentru prima dată dormeam si eu aici, astfel că aveam mai multă libertate, având în vedere că toate lucrurile mele erau aici. Spre fericirea mea, găsesc medicamentele destul de rapid, apoi deschid frigiderul și îmi scot apa, umplând un pahar cu lichidul rece. Adaug ulterior pastila și mă întorc spre bărbat, care era cam paralel. Încă nu s-a trezit prea bine, deoarece continua sa se holbeze curios la tavan, de parcă ar fi fost cea mai interesantă chestie pe care a văzut-o în viața sa. Mi-ar fi plăcut și mie să aibă cineva grijă de mine atunci când sunt mahmur.

—Poftim, poate te vei trezi și tu, domnule, chicotesc ușor amuzat și îi întind paharul.

Fără să ezite sau sa pună întrebări în plus, luă paharul și își trece limba peste buze, golind conținutul, răsuflând lung. Așeză paharul gol pe masă și își îndreaptă privirea spre mine, clipind apăsat, cel mai probabil în speranța de a se trezi pe bune.

—Nu am habar, sincer să fiu, cum am ajuns aici, dar presupun ca e mai bine dacă ești tu aici, murmură ultima parte a propoziției pentru sine, ceea ce îmi aduse negreșit un zâmbet discret pe buze.

Înțeleg că era mahmur, acesta probabil fiind și motivul deoarece se comporta atât de confuz și adorabil, dar totuși gestul acesta mi-a adus zâmbetul pe buze. Mirosul din partea sa încă era unul puternic îmbibat de alcool și fum de țigară, astfel că îi trebuia urgent un duș, dar acest lucru totuși nu mă oprise din a mă apleca înspre el și a îmi lipi scurt buzele de ale sale. Pentru câteva secunde îngheță în loc, dar rapid se conformă și îmi răspunse la sărut ușor cam timid. Buzele sale aveau o aromă slabă de coniac și ciocolată, ceea m-a amuzat ușor.

—Parcă nu îți plăcea să bei? Îl întreb și îmi arcuiesc o sprânceană, surâzând scurt, în momentul în care ne despărțim din sărut.

Îmi trec ușor buricul degetelor peste pielea obrazului lui drept, iar Kai murmură câteva cuvinte incoerente, închizând ochii, probabil dorindu-și să mai doarmă. L-aș lăsa cu plăcere, însă chiar îmi doream să aflu de ce. Nu știu dacă avea un motiv concret și îmi era frică că el să nu fie de fapt supărat sau poate să fi avut vreo problemă ce l-a dus la acest gest. Până la urmă, nu era absolut deloc tipic pentru brunet să se înece în băutură până uită de absolut tot. Nici chiar atunci când s-a culcat prima dată cu mine nu a băut atât de mult.

—M-am plictisit de rutină, voiam să încerc ceva nou, iar Katherine pare atât de mișto, nu știu de ce nu o placi, pufnește amuzat și îmi strânse mâna în a sa, în timp ce nici măcar nu mă mai privea.

Fuck buddies (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum