49.

1.9K 140 47
                                    

N/A: îmi pare rău ca nu am postat ieri, nu am reușit, deoarece capitolul are 5k cuvinte totuși, dar mă bucur că am reușit să duc totul până la final :^ Dacă vedeți greșeli, să mi-le spuneți, mulțumesc <3

POV. Kai

Și, până la urmă, doar alături de tine sunt fericit.

×

~peste o săptămână~


—Tyler, chiar ar trebui să vorbești cu fratele tău, nu poți pur și simplu să te prefaci că nu există, înghit în sec și mă apropii de bărbat, cu speranța de a îi schimba părerea, deși nu știam cât de bine voi reuși.

Uneori îmi venea să renunț pur și simplu, deoarece bărbatul era exagerat de încăpățânat, abia puteam să-i fac față. Aș fi vrut eu să fie mai simplu, însă șatenul nici nu voia să audă ideea de a se întâlni cu fratele său, darămite de a discuta cu el. Uneori aveam impresia că vorbeam cu un perete, era la fel de folositor. Ajunsese până în momentul în care își căuta un post de muncă, faptă pe care o apreciez, deoarece trebuia să ajungă independent, dar totuși nu în situația dată. Ceream prea mult? Sunt convins că undeva în adâncul sufletului lui chiar își dorește și el să repare situația cu fratele său, însă continua să fie încăpățânat precum un ultim idiot, deoarece avea principii. Dă-mi doamne putere, deoarece simt că nu mai aveam mult până îl răpeam pe Tyler și îl obligam cu forța să discute cu fratele său

Am discutat ulterior și cu Serena și cu Zan, dar amândoi nu au putut, pur și simplu, să îmi ofere un răspuns concret. Cel mai mult am scos de la ei faptul că mai au nevoie de timp, dar încă nici măcar nu am reușit să înțeleg dacă sunt împreună sau nu. Sunt atât de confuz despre ceea ce se întâmplă în jurul meu, dar nu este ca și când era prima dată și efectiv urăsc ca sunt atât de greoi la înțeles. Acest lucru și pentru că, oricum, abia am mai dat pe acasă, deoarece stăteam cu Tyler mai mult și încercam să-l împac pe acest domn încăpățânat. Înțelegeam perfect motivul din spatele supărării lui, însă să fim serioși, nici noi nu eram ușă de biserică. Aveam și noi secretele noastre plus că nu prea consideram că totul era atât de grav. Nu vreau să dau acum vina în stânga și-n dreapta, dar relația dintre Zan și Katherine nu a fost niciodată una model, nici nu sunt în stare să consider că există ceva sentimente între ei. Nu cred că mă miră atât de mult faptul că Zan a apelat la astfel de metode, deși și Katherine era o persoană foarte drăguță și nu merita așa comportament.

—Kai, serios, vei insista și tu același lucru? Nu v-ați săturat toți deja să-mi spuneți ce să fac cu viața mea? murmură pe un ton iritat și își închide laptopul, schimbându-și poziția frustrat.

Nu voiam să îl supăr pe Tyler mai mult, dar eram sigur că dacă voi insista, voi avea ceva răspunsuri pozitive din partea lui cândva. Nu intenționez să îl fac să mă urască, dar nu vreau ca cei doi frați să fie certați. Urăsc din tot sufletul când cineva este certat și mă simt complet oribil și pentru Tyler, deoarece știu cât de mult ține la fratele său cu adevărat.

—Tyler, nu fi idiot, știi și tu că nu vorbește nimeni degeaba, încerc să-i explic bărbatului. Poate are vreun motiv serios plus că încă nu am reușit să îi spunem adevărul Serenei, îmi explic punctul de vedere, deși el nu părea atât de impresionat.

Își dă ochii peste cap și își trece limba peste buze, pierzându-și degetele prin păr. Își mută privirea într-un punct mort din cameră și luă o gură de aer, de parcă și-ar cântări opțiunile. Nu îmi plăcea să-l facă să facă ceva ce nu îi este pe plac, însă, de asemenea, nu îmi plăcea nici toată această tensiune. Știam cât de oribil este Tyler la făcut ceva dacă nu este împins din spate, deci știam că dacă o să pun mai multă presiune pe el, poate ar decide să discute cu fratele său. Într-un fel mă și simțeam vinovat, deoarece dacă nu eram eu, nu ar fi întâlnit-o pe Serena și, prin urmare, poate nici nu s-ar fi ajuns la astfel de situație. De asemenea, eu am insistat cu îngrijorarea mea smintită de a îl vizita pe Zan în acel moment. Ce mi-ar fi prins bine acum ca Ess să fi fost o persoană complet diferită, acum aș avea de la cine să cer un sfat.

Fuck buddies (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum