Gelos?
Mă rog, nu sunt un frate chiar model, deoarece i-am permis Serenei să își ia o săptămână de la școală ca să vină cu mine. Poate regret, aș prefera să zic că da, deoarece vreau ca sora mea să aibă parte de șansa de a învăța calitativ, dar sincer să fiu, chiar acum nu prea îmi păsa. În primul rând, nu numai ca ea a acceptat, dar mi-a zis că dacă mă duc singur, se supără pe mine de nu o să mai vorbească cu mine o viață întreagă. Iar aceste amenințării nu le mai pun la dubii, deoarece știu cât de supărăcioasă este bruneta și am mai trecut prin destule certuri încât să fiu sigur că nu mă minte. Mi-a promis și că știe tema suficient de bine, iar dacă ceva, va încerca ea să recupereze. A spus că de absențe se va putea ocupa un certificat medical, deci mă rog, a trebuit să îi permit. Am încredere în ea că va reuși indiferent de situație, deci presupun că ar fi prea răutăcios din partea mea să refuz. Mai ales că nu prea știm când vom avea parte de această șansă din nou. Sincer să fiu, nici eu nu voiam să plec fără sora mea, deoarece aveam să mă simt foarte penibil și jenat dacă aș fi fost singur. Indiferent de îl aveam pe Tyler, însă niciodată nu știi la ce te poți aștepta din partea lui. Astfel că era mai bine să știu pe cineva pe care o cunosc de o viață cu mine.
Acum câteva ore l-am sunat pe Zan, asta după ce m-am gândit destul de bine care este până la urmă decizia mea, și i-am zis că defapt vreau să vin. Nu sunt nici eu sigur cum de am reușit să accept, dar presupun că este bine într-o oarecare măsură până la urmă. Nu am habar dacă Tyler știe, dar parcă aș vrea să știu de ce a vrut ca eu sa vin și de ce s-a supărat. Și, în special, de ce a ascuns aceste motive de mine. Mă rog, nu prea cred că aveam curajul să îl întreb si cred că rămân la tras presupuneri nu prea adevărate.
Până la urmă, eram prieteni cu beneficii, deci șansele ca el doar să mă vrea acolo doar pentru a-și satisface nevoile intime sunt și ele acolo, deși cred că Tyler ar fi putut-o spune direct. Nu părea genul care să evite un subiect de acest gen, dar nici nu prea știu. Indiferent dacă era rușinat sa îmi spună acest lucru sau nu, totuși nu eram convins de ce m-a ignorat atâta timp și îmi pun ca obiectiv să aflu ce s-a întâmplat, de nici nu a vrut să vorbească cu mine.
Poate suna cam extrem, dar nu am habar de ce, dar consider că poate există o șansă ca el să fie supărat deoarece este gelos. Știam că suna exagerat, deoarece el nu ar avea absolut nici un motiv, dar faza că efectiv mi-a scos ochii cu faptul că poate eu cu Mil vom ieși la o ’întâlnire’, cam dă de bănuit. Totuși, in întreaga situație, nu se lega un singur lucru, acest fapt făcându-mă să consider situația aceasta una înflorită. Și anume, Tyler știe că îmi place de Ess, dar absolut niciodată nu s-a comportat ciudat din cauza acestui fapt. Chiar este indiferent și nici măcar odată nu a adus vorba despre acest lucru, deci era cam ciudat să reacționeze pentru o fată pe care o cunosc de câteva zile, dar să nu reacționeze pentru cineva de care sunt îndrăgostit. Nu se lega absolut deloc.
Mă rog, uneori simțeam că prea mult mă gândeam la ce nu trebuie. Acum ar trebui să mă concentrez pe făcutul bagajului, deoarece mâine la prima oră avem avionul, însă în schimba eu îmi umplu capul cu tot felul de aberații și prostii inventate de propria minte. Sincer să fiu, nu am fost în viața mea într-un avion și sunt puțin speriat, dar mă gândesc că cel mai probabil voi dormi tot drumul până la urmă. Nu mă interesează prea mult să stau treaz, deoarece nu pare foarte interesant.
Aud o bătaie scurtă în ușă și înainte să reușesc să strig sa intre, Tyler își face apariția în cameră. Mă rog, nu este ca și când aș avea ceva de ascuns de el, dar până la urmă ar fi recomandat să aștepte până îi confirm eu ca are voie să intre. Cred că așa ar fi mai bine. Deși nu mă plâng, deoarece parcă îi suport personalitatea mai bine așa, decât să mă evite cum poate el mai bine. Cea din urmă este complet enervantă și simt că voi înnebuni dacă mă mai evită încă o dată.
CITEȘTI
Fuck buddies (boyxboy)
Romance"Și printre atatia oameni care au vrut să cad, tu ai fost cel care m-a ajutat sa ma ridic." Kai este un simplu tânăr. 21 de ani, fără școală, în căutarea unui loc de muncă cat de mizerabil ar fi doar pentru a îi oferi surorii sale condițiile pe care...