POV. Kai
Confuz.
Am rămas singur după ce Tyler a plecat până la cel mai apropiat supermarket după produse. Este ora 4, peste câteva ore vom avea cina, deci vom avea nevoie. Nu știu de ce, dar a insistat el să facă cumpărături. Mă rog, nu mă deranjează, deoarece i-am scris o listă și dacă o va urmări ca la carte, nu vor fi probleme. Indiferent, îmi este mult mai ușor așa, deoarece chiar nu prea eram foarte entuziasmat de făcut cumpărături. Pentru prima dată după câteva zile, a vorbit cu mine și chiar m-a rugat să îi gătesc eu ceva. Deși nu îl știam atât de mare fan după mâncarea mea, mă bucuram că în sfârșit nu s-a blocat în camera sa sau nu a fugit la club iarăși. Este un progres față de zilele trecute. Nici acum nu știu de ce era într-o dispoziție proastă, dar mă bucur că am reușit într-un oarecare fel să o reparăm. După sex parcă i-a mai trecut orice avea. Mă rog, până la urmă, poate avea motive personale, deși nu prea văd de ce pe mine mă afectase comportamentul său cel mai tare. Nu prea cred că fix lipsa de contact intim îl deranja, deoarece niciodată nu a fost rușinos sa ia el atitudine atunci când își dorea puțină acțiune. Deși, până la urmă, orice o fi avut, mă bucur că a reușit să treacă peste. Este mult prea dificil să ții piept unui Tyler care încearcă să te evite și să nu îți acorde atenție.Aud soneria de la ușă, astfel că îmi arcuiesc o sprânceană confuz. Nu mă așteptam de la nimeni să vină, iar șatenul aveai chei, astfel că putea intra singur. Plus că oricum abia acum câteva minute s-a pornit, deci nu prea cred că măcar a ajuns la magazin. În fine, indiferent de oricine era, mă apropii de ușă și o deschid curios.
Desigur, după ușă era negreșitul Zan. Sincer să fiu, nu era o listă chiar atât de lungă de oameni de la care să mă aștept să vină să ne viziteze. Nici Serena nu sunt convins că știe adresa, deși parcă ar fi mai bine să i-o spun căci deja îi duc dorul. Mi-ar prinde bine ceva timp petrecut alături de sora mea.
—Um, bună, Kai, mă salută bărbatul și intră neinvitat în apartament, trecându-și privirea prin împrejur.
Mă rog, nu mă deranja atât de mult deoarece oricum aveam să îl invit înăuntru, deși nici nu ar fi fost rău să aștepte să îl invit cum trebuie. Am făcut curățenie acum ceva timp, deci sper să nu o distrugă el. Problema momentan este doar că Tyler era în continuare la magazin, astfel că Zan nu avea cu cine să vorbească și va trebui să aștepte. Fratele șatenului părea o persoană destul de ocupată, sper că are suficient timp, iar indiferent de acest caz, mă simțeam foarte penibil și jenat în prezența sa. Tyler nu a fost niciodată la cumpărături de când sunt, deci nu prea știu cât îi ia, încât să vină să mă salveze.
—Bună, îl salut politicos și îl conduc până în living. Tyler nu este aici, a plecat să cumpere produse pentru cină, îl înștiințez pe bărbat pe un ton serios, deși reușesc ușor să mai bâlbâi unele cuvinte.
El pufni și își flutură degajat mâna prin aer, chicotind vag. Nu pot să mint, semăna al naibii de mult la comportament cu Tyler, deși nici nu mă mir. Chiar și la înfățișare seamănă, negreșit sunt frați. Mă simțeam chiar puțin inconfortabil cu faptul că deși ei semănau atât de mult, nu mă puteam comporta la fel cu amândoi. Oricât de mult l-aș putea jigni pe șaten, în fața fratelui său abia puteam vorbi de rușine ce-mi era. Deja era evident că pentru mine compania lui Tyler îmi era mai plăcută.
—E ok, tocmai voi avea șansa de a vorbi despre cum se comportă el. Nu am discutat de ceva timp despre acest lucru, sper că o duce mine. Țin să precizez că iarăși dacă cumva te amenință, poți să îmi spui oricând. Parcă m-aș aștepta din partea lui, murmură ultima parte din propoziție și se așeză pe canapea.
CITEȘTI
Fuck buddies (boyxboy)
Romance"Și printre atatia oameni care au vrut să cad, tu ai fost cel care m-a ajutat sa ma ridic." Kai este un simplu tânăr. 21 de ani, fără școală, în căutarea unui loc de muncă cat de mizerabil ar fi doar pentru a îi oferi surorii sale condițiile pe care...