sânge.
Mă trezesc la auzul unor voci înecate în liniștea nopții. Ce sunete care chiar nu aveau vreun rost să se audă în noapte. Murmur ceva incoerent și mă ridic în fund, verificând ora. Era în jur de 4-5 noaptea, astfel chiar nu îmi pot explica vocile, iar întunericul încă domina destul de puternic afară. Ce se mai întâmplă, pentru numele lui Dumnezeu?
Îmi întorc capul și îl examinez cu privirea pe Tyler care încă dormea destul de adânc. Se părea că nu a auzit gălăgia de afară, deși era destul de puternică. Aș vrea și eu să pot dormi astfel de adânc, însă din păcate, eu mă trezesc mult prea ușor.
Mă ridic din pat și expir lung, atingând cu picioarele podeaua rece. Mă crispez puțin din cauza diferenței de temperatură și pentru că eram desculț, dar totuși mă apropii de geam, încercând să nu fac prea mult zgomot. Chiar nu ar fi plăcut să trezesc pe cineva în momentul acesta din vina mea. Îmi mușc buza inferioară puțin încordat și încerc să realizez ce se întâmplă, însă pot observa doar câteva umbre vagi în noapte. Păreau ca erau mai mulți oameni, naiba știe, însă nu puteam lăsa totul așa, deoarece chiar nu prea aveam idee ce se întâmplă și sincer să fiu, chiar eram pe bune curios.
Îmi arunc fugar hanoracul pe mine și decid să ies afară și să investighez ce naiba se aude. Aud mai multe voci care se aflau în afara curții, dar când mă apropii de poartă, realizez ușor frapat ca nu erau doar câțiva oameni care discutau. Era ceva bătaie, nici nu am habar, însă era foarte agresivă. Îmi simt fiori pe șira spinării și încerc să mă gândesc la o acțiune logică cu excepție de a fugi.
Cu ajutorul luminii de la un stâlp, pot observa 2 băieți contra alții 3. Lupta chiar nu era absolut deloc corectă, cel puțin din punctul meu de vedere, dar nu știu. Mai ales că cei doi nu prea încercau, deci presupun ca eram corect. Mă strâmb, fără să prea știu ce să fac, deoarece nu eram obișnuit cu astfel de situații. Dar nici nu puteam lăsa până se va putea ajunge posibil la vreo crimă chiar în fața porții bunicii, astfel că fac cea mai înțeleaptă decizie în momentul acesta.
Decid să sun poliția înainte, deoarece asta era logic, având în vedere că probabil eu nu voi avea o influență uriașă, apoi să încerc să intervin. Adică nu știu, nu am habar. Încerc eu sa fac ceva.
Dau detaliile rapid celor de la poliție și mi-au transmis ca vor încerca să vină cât mai rapid posibil, deci sper că va fi chiar rapid. Poate era cam riscant să ies ca nebunul de unul singur... Dar în fine. Îmi mușc buza inferioară agitat și deschid poarta, primind brusc toată atenția din partea lor, care cel mai probabil nu se așteptau din partea cuiva să iasă. Acum că cei 3 nu mă prea priveau încântați, iar ceilalți doi abia se mai mișcau, nu mă simțeam chiar în largul meu și aș vrea să fug instant de aici deja.
—Umm, nu e bine să vă bateți, murmur puțin cam derutat despre ce naiba să zic.
Bine, nu prea eram cel mai bun la rezolvat conflicte, dar cel puțin încercam și asta conta, presupun. Până la urmă, toți 5 mă priveau derutați, însă măcar nu se mai băteau. Era de bine sau de rău? Părea cam rău din cauza bălții de sânge de pe asfalt, presupun.
—Cine morții mă-tii mai ești și tu? De când locuiești tu aici? Se încruntă unul dintre ei și mă privește urât, examinând nemulțumit casa din spatele meu cu privirea.
Îmi cobor privirea spre cei doi bărbați murdari de sânge de pe jos și realizez că aveau nevoie urgent de ambulanță. Nici nu mă prea interesa de ce se certau, trebuia doar să fac conversație până vine poliția cu ambulanța. Chiar îmi părea rău de cei doi, din câte se vedea, durea destul de rău, presupun. Nu eram fan al bătăilor și acum cam regret că am ieșit singur, deoarece nu știam cât de bine voi reuși până la urmă, de aceea nu prea înțeleg ce a fost de a trebuit să se ajungă la astfel de rezultat.
CITEȘTI
Fuck buddies (boyxboy)
Romance"Și printre atatia oameni care au vrut să cad, tu ai fost cel care m-a ajutat sa ma ridic." Kai este un simplu tânăr. 21 de ani, fără școală, în căutarea unui loc de muncă cat de mizerabil ar fi doar pentru a îi oferi surorii sale condițiile pe care...