-18 TEMMUZ-
Birkaç gün önce Çeşme'den dönmüş ve güzel tatilimizi, üniversite sınav sonuçlarının açıklanmasını ailelerimizle karşılamak için noktalamıştık. Şimdi de salonda bütün aile yayılmış bekliyorduk.
Nefesimi tutmuştum ve emeklerimin boşa gitmeyeceğini umarak dualar ediyordum. Beklediğimiz saatin gelmesiyle bilgilerimi doldurarak ellerim titreye titreye sisteme giriş yaptım.
Telefonu abime fırlattım. "Al sen bak ben yapamayacağım."
Baktı, birkaç kez daha emin olmak için baktı. "Allah kurtarsın!" demesiyle yüzüm düştü. "Asma yüzünü kız, sen artık bir "İngiliz Dili Ve Edebiyatı" öğrencisisin!" demesiyle çığlığı bastım ve kollarımı ona sardım.
Hayallerime bir adım daha yaklaşıyordum. Mutluluktan ağlayacaktım neredeyse. Anneme sarıldım, ardından babama ve bir kez daha abime. Neşemi nasıl dışa vuracağımı şaşırmıştım resmen. Hemen Çağrı'yı aradım ve bahçeye çıktım rahat konuşabilmek için.
"Güzelim?"
"Çağrı başardım!"
"Çok sevindim güzelim."
"Sen?"
"Benden kaçar mı?"
"Dalga geçiyorsun?"
"Hayır, gayet ciddiyim."
"Biz aynı okula mı gidiyoruz harbiden şimdi?"
"Evet güzelim, yine kurtulamadın benden."
"Kurtulmayı isteyen mi oldu deli?"
"İstesen de olmayacak zaten sevgilim."
"Hadi ben diğerlerini de arayayım."
"Tamam fıstığım seni seviyorum."
"Ben de sevgilim görüşürüz."
Diyerek katlanan mutluluğumla aramayı sonlandırdım. Hangisini önce arasam karar veremediğim için gruba yazmaya karar verdim.
A: Ne yaptınız canımlar?
Aynı üniversitenin farklı bölümlerini hedefliyorduk ve verecekleri cevaplar benim için çok önemliydi. Şehir değiştirecektik fakat birlikte olsak gerisini hallederdik.
S: Ben tamamım.
D: Ben deee!
C: Ben eksik kalır mıyım?
E: Çıkıntılık yapasım var ama ben de tamamım.
D: Hallettik beyler.
Ç: Benden kaçmaz bilirsiniz.
S: Cidden aynı okula mu gidiyoruuz?!!!
D: Yaaa balkondan atlayacağım şimdiiii, çok mutluyummm!
C: Atlama aşkım, daha futbol takımı kuracağım ben çocuklarımızdan.
D: Saçmalama be ne futbol takımı?
C: Nasıl yapıldığını da anlatayım istersen.
A: Höst lan gidin baş başa konuşun bize ne sizin tövbe tövbe.
Ç: Güzelim hayatın kanunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikayemiz (Düzenleniyor)
ChickLit"Ellerinin üzerimde gezinmesini seviyorum. Bana dokunman kutsal bir şey sanki. Sadece bana değsin istiyorum parmakların, gözlerin sadece bana böyle baksın, sadece benimle böyle gül istiyorum." Benim hissettiklerimi hissedebiliyor olması çok güzeldi...