Bölüm 38: Tatil Başlasın!

76 11 1
                                    

37. BÖLÜMDEN HATIRLATMA:

"Biri en yakın arkadaşın, diğeri de yeni yakın arkadaşın, diğeri de müstakbel kayınçon. Tabii anlaşacaksın." Son söylediğimle ikimiz de kahkaha attık.

O sırada karşımıza oturan Mert ve kız arkadaşıyla kahkaham buz gibi kesildi. Cidden mi? Tesadüfün bu kadarı olamazdı ya. Gözlerimi kırpıştırdım. Ama gerçeklerdi.

-BÖLÜM SONU-

Karşımızda oturan çifte bakıyorduk şaşkınlıkla. Çağrı'nın benden daha şaşkın olduğunu anlamak çok zor değildi. Mert neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Yanına oturan Gamzeyse gülümseyerek bize bakıyordu. Evet evet, yanlış duymadınız Mert ve Gamze. Farkında olmadan ikisini birbirine doğru iten ben olmuştum. Bu düşünceyle tebessüm ettim. Çağrı'nın kulağına eğilerek onu sakinleştirmeye çalıştım. 

"Sevgilim iyi misin?"

"Cidden Mert'in kız arkadaşı ablammış lan."

"Lan derken?"

"Pardon bebeğim, öyle bir anda oldu işte."

"Tamam önemli değil de biraz sakinleşsen mi acaba?"

"Haklısın." Gülümsedik ikimiz de. Kalkıp ikisiyle de sarıldım, Çağrı'yı da dizimle dürttüm kalkıp selamlaşması için. Ne demek istediğimi anladı ve o da ikisiyle sarıldı. 

A: Gamze cidden Mert miydi ya?

M: Ne oldu Açelya Hanım beğenemediniz mi?

A: Yok canım beğendim beğendim, çok yakışıyorsunuz.

G: Kızım asıl siz Mert'i nereden tanıyorsunuz?

A: Orası uzun hikaye de özet geçiyorum hemen. Biz bir gece Mert'le sahilde karşılaştık. Gece dediğimde sat 2-3 falan. Biz o sıralar barışmamıştık falan baya dertleştik. O da bana bir kızdan bahsetti, yıllardır kızı seviyormuş falan. Ben de biraz gazladım, konuşması için. Ve o kız sen çıktın.

G: Vay be, ikimizi birbirimize sen getirdin yani ha?

Ç: Sevgilim çöpçatanlık konusunda çığır açtın resmen ya.

A: 3 çiftin arasını yaptım yalnız, level atlamaya devam ediyorum.

M: Soru sırası bende. Siz nereden tanışıyorsunuz?

Ç: Gamze benim ablam.

M: Cidden mi?

A: Evet.

M: Gamze senden bahsediyordu sürekli ama çok da iç açıcı gelmiyordu kulağa söyledikleri.

G: Öhöm-öhöm. Oralara girmesek mi aşkım ya?

Ç: Ne dedin abla ya?

M: Onu baya kıskandığından bahsetti, kibarca böyle yani.

G: Mert senin benim tarafımda olman gerekiyor farkında mısın?

M: Sizin kan bağınız var güzelim. Onun tarafında olsam yine senin tarafında sayılırım.

G: Of of.

A: Mertçim Gamze'yi o gün senin ayağına da ben getirdim bilmiyorsundur şimdi.

Ç: Oha Açelya, sen neymişsin be kızım?

A: Sen sevgilini tanıyamadın mı be hayırsız?

Kolunu omzuma atarak beni kendine yaklaştırdı. Saçlarımın arasına bir öpücük bıraktı. Karşımızdaki çift de bu halimize gülümsüyordu. Fazla yakışıyorlardı. İkisi de mavi gözlüydü ve mükemmel bir eşleşme olmuşlardı. İşte bunlar hep benim eserim be.

Bizim Hikayemiz (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin