-ERTESİ SABAH, 9.00-
Sabah yine alarm sesiyle gözlerimi araladım. Evet bugün de spor yapmak için erken kalkmıştım. Aslında okula gitmek için 7'de kalktığımı düşünürsek pek de erken sayılmazdı. Baş ucumdaki sudan bir yudum alıp tuvalete gittim. Odama geri döndüğümde spor çantamı hazırladım ve yatağın üstüne bıraktım. Dolabımdan da sporcu atleti ve eşofman çıkarıp üstüme geçirdim.
Üstüne de siyah bir ceket aldım ve saçlarımı sıkıca bir topuz yapıp çantamı omzuma takarak odadan çıktım. Yine kimse uyanmamıştı, spor salonuna doğru yürümeye başladım.
Spor salonuna geldiğimde soyunma odasına eşyalarımı bırakıp yukarıya aletlerin olduğu bölüme çıktım. Kulaklığımı kulağıma takıp müzikle beraber koşmaya başladım. Birkaç tur koştuktan sonra ısındığıma karar verip ağırlık çalışmaya başladım.
-2 SAAT SONRA-
Soyunma odasına geri döndüğümde üstüme yanımda getirdiğim rahat giysileri giydim. Yürüyerek eve yarım saat içinde varmıştım. Kendimi duşa atmıştım. Duştan çıktıktan sonra saçlarımı kurutup en sevdiğim pijamalarımı giydim.
Yatağıma uzandım. Dinlenmeye ve sağlam bir kahvaltıya ihtiyacım vardı. O sırada telefonuma mesaj geldi.
Ç: Günaydın güzeliim.
A: Günaydın mı!?
Ç: Evet saat 11.30.
A: Ben sabah kalkıp spora gittim, eve gelip duş aldım ve açlıktan ölüyorum.
Ç: Kızım sen delirdin mi, sabahın köründe ne sporu hem zaten kalemle çizilmiş vücut hatların var bırak da onu diğerleri düşünsün.
A: Spor yaparken kafam dağılıyor benim. Şu koşuşturmacadan, sınav stresinden kurtuluyorum.
Ç: Sabah kahvaltı etmeden çıktın değil mi?
A: Immm olabilir, belki...
Ç: 5 dakikaya aşağıdayım kahvaltıya gidiyoruz.
A: Ne gerek var hem sen etmişsindir benim için buna gerek yok cidden.
Ç: Saçmalama güzelim açsın ve seni özledim. Bu fırsatı kaçırır mıyım?
A: Özledin mi, dün kollarımdaydın seni arsız.
Ç: Özleyemez miyim bal dudak?
A: İtiraf ediyorum belki ben de minnacık özlemiş olabilirim.
Ç: Minnacık mı, göreceğiz bakalım.
A: Tamam hazırlanıyorum o zaman.
Ç: Tamamdır güzelim bekliyorum.
Evet özlemiştim aslında, daha önce hiç böyle hissetmemiştim ve garip geliyordu ama deli gibi özlemiştim. Bir gün bile olmamıştı aslında ama saçlarından yayılan o muazzam kokuyu içime çekmeyi özlemiştim, gülüşünü, dudaklarını...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikayemiz (Düzenleniyor)
Chick-Lit"Ellerinin üzerimde gezinmesini seviyorum. Bana dokunman kutsal bir şey sanki. Sadece bana değsin istiyorum parmakların, gözlerin sadece bana böyle baksın, sadece benimle böyle gül istiyorum." Benim hissettiklerimi hissedebiliyor olması çok güzeldi...