-ERTESİ SABAH-
Neşeyle gözlerimi araladım. Bugün yılbaşıydı ve aşırı heyecanlıydım. Onunla geçireceğim ilk yılbaşıydı ve ailesinin beni sevip sevmeyeceği konusunda çok gergindim. Heyecan, neşe ve gerginliğin karışımıydı duygularım.
Ailemle birlikte kahvaltı ettikten sonra mutfağa geçip pasta malzemelerini tezgaha koydum. Bir saat içerisinde pastam tamamen hazır olduğunda son bir kez göz attım.
Onu dolaba atıp kendime bir kahve yaptım ve odama çıktım. Heyecanlı olduğumda zaman geçmek bilmezdi, bu hep böyle olmuştu. Kütüphanemden bir kitap alıp, kahvemle birlikte yatağa yayılıp keyifle kitabımı okumaya başlamıştım.
Akşama kadar olan süreyi yatağımın üstünde kitap okuyarak geçirdim, kitabı bitirmiştim. Kitabın bitmesiyle Çağrı'nın gelmesine bir saat kaldığını fark ettim. Hızla duşa girdim. Çıktığımda vücudumu nemlendirerek, saçlarımı kuruttum. Giyeceklerim hakkında hala fikrim yoktu. Dolabımdan bir etek tulum ve kazak çıkardım. Ayağına da uzun çizmelerimi geçirdiğimde gözüme iyi gözükmüştü. Ne çok salaş ne de çok abartı, tam benlik.
Saçlarıma da hafif şekil verdikten sonra gri saç bandımı taktım. Çok hafif bir makyaj yapıp, açık renk bir ruj sürmüştüm, parfümümü sıkıp, çantamı da sırtıma taktıktan sonra çiçeği ve tabloyu aldım. Aşağıya inip dolaptan pastayı da aldığımda çıkabilirdim. Salona geçtiğimde elimdeki torbaları sehpanın üstüne bıraktım ve bizimkilerin karşısına geçip, etrafımda bir tur döndüm.
A: Nasıl olmuş?
Y: Tam senlik olmuş güzelim.
S: Bence de çok tatlı olmuş bebeğim.
A: Baba?
M: Çok güzel olmuş kızım, ne diyeceğimi bilemedim.
A: Ya yerim sizi.
Diyerek koltukta annemle babamın ortasına oturdum. Abim de bu hareketimle yanıma kaykılmıştı. Annem de bize sarılarak "Koca bebeklerim benim." demişti. O sırada telefonumun çalmasıyla sehpaya uzanıp kulağıma götürdüm. Çağrı arıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikayemiz (Düzenleniyor)
Literatura Feminina"Ellerinin üzerimde gezinmesini seviyorum. Bana dokunman kutsal bir şey sanki. Sadece bana değsin istiyorum parmakların, gözlerin sadece bana böyle baksın, sadece benimle böyle gül istiyorum." Benim hissettiklerimi hissedebiliyor olması çok güzeldi...