NOT: BU BÖLÜMDE EKSTRA EMEK VARDIR!
Arkadaşlar cidden bu bölümü yazdım 2000 kelime kadardı. Biraz daha uzatıp bitirecektim fakat daha sonra bir görseli yüklemeye çalışırken sayfayı yeniledim falan filan 143 kelimeye düştük. Kabus gibi bir durum ama bugün bu bölümü bitireceğim için sabahtan beri yazdığım 1500'de fazla kelime çöp olmuş olsa bile devam ediyorum. Yani bölümü ikinci kez yazıyorum. Umarım keyifle okursunuz.
Bir de hep kızlarımızın ne giydiğini görsellere ekliyorum ama bu sefer multiye erkekleri ekledim. Bir göz atarsınız.
🤍
-BİRKAÇ AY SONRA-
Sabah kıkırtı sesleriyle uyanmıştım. Bizimkiler yine kudurma peşindeydi anlaşılan. Saat 10'u biraz geçiyordu. Hafta içi fazlasıyla erken kalktığım için Cumartesi ve Pazarları uykumu olabildiğince iyi almaya çalışıyordum. Çağrı da Okyanus uyanınca uyandığı için hafta sonu sabahlarımız genelde neşeli başlıyordu.
Yataktan kalkıp sabahlığımı üzerime geçirdim. Yatak odasından çıkıp salona doğru ilerlemeye başladım. Salondan içeriye girdiğimde başında bir örtüyle etrafta dolanan kızımı gördüm.
Sanırım körebe oynuyorlardı. Bu hallerine gülümsedim. Okyanus'un yanına giderek başındaki örtüyü çektim ve kucağıma alıp gıdıklamaya başladım. O kahkahalarla gülerken ben de bu haline dayanamayıp gülmeye başladım. Çağrı da koltuğa yayılmış, keyifle bizi izliyordu.
"An-ne bı-rak." dedi gülmekten konuşamayarak. Tatlı yanaklarına birer öpücük kondurarak gıdıklamayı bıraktım. Rahatlamış olacak ki kollarını iki yana açarak kucağıma yayıldı.
"Acıktım." dedi nefesleri düzene girince. Yanaklarını sıkıştırıp başımla onayladım, "Kahvaltıyı hazırlıyorum ben o zaman." diyerek salondan çıktım..
Mutfağa girdiğim anda çeşit çeşit kahvaltılıklarla donatılmış masa bana göz kırpıyordu.
Arkamı döndüğümde kapıya yaslanmış, gülerek bana bakan kocamla kızımı gördüm.
"Ya niye zahmet ettiniz?" dedim yanlarına ilerlerken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikayemiz (Düzenleniyor)
ChickLit"Ellerinin üzerimde gezinmesini seviyorum. Bana dokunman kutsal bir şey sanki. Sadece bana değsin istiyorum parmakların, gözlerin sadece bana böyle baksın, sadece benimle böyle gül istiyorum." Benim hissettiklerimi hissedebiliyor olması çok güzeldi...