Telefonun ucundaki tanıdık ses, içimdeki kanın donmasını sağlayacak güçteydi.
Herkesin öldü diye bildiği Savaş yaşıyordu. Bu nasıl olabilir di.
Ya Uzay bana yalan söylemişti, yada oda bilmiyordu gerçekleri.
"Herkes beni öldü bildiği halde neden seni aradım biliyormusun?"
"Neden?"
"Çünkü içimde kalan öfkemi dökemezsem delirirdim. Ben delireceğime senin sinir olman daha cazipmiş gibi geldi bana."
"Bunca yıl sonra ne istiyorsun. O gece kendimi vurduğumda herşeyin sonuydu benim için. Tek sığınağım kızımdı onu da aldılar benden. Daha ne istiyorsun düş artık yakamdan istemiyorum seni hayatımda."
Doğruydu bitmişti artık, istemiyordum onu hayatımda. Çok şeyler yaşattı her defasında kabullendim. Ama bitmişti artık. Beni o gece hastaneye götürdüğü gece bitmişti.
" Seninle sadece bir kere birlikte olduk. O gece hemen hamile kaldığına inanmamı bekleme benden. Kim bilir kimlerle yattın. Doktor bazı kadınlardan kan gelmeyebilir dedi ama inanmıyorum şuan sana. Düştüğün yerden de nasıl bir kadın olduğun çıktı ortaya."
Sözleri enkaz gibi çökerken üzerime, umursamamaya çalıştım. Artık geçmişti benim için.
" Senin sözlerin koymuyor artık bana. Ne demişler, Geçmiş tozdur üfle gitsin. Ben seni üfledim hayatımdan. Artık sözlerin arı vızıltısı. "
Kendimden taviz vermeyen sözlerim artık daha güçlü olduğumu simgeliyordu. Artık eski ben yoktu. Yeni bir ben vardı.
" İşlerim yoluna girdiğinde seni ordan alacağım. Kendi evime götürüp her gece sikmezsem adam değilim lan. "
" Sen zaten adam değilsin. Kalıbın var ama işlevin yok gerizekalı bir daha arama bana. Ucuz insanlarla çalışmıyorum."
Telefonu kapatıp, yandaki kadına baktım.
" Bir daha beni soran olursa yok de! "
Koridorda odama doğru giderken, elim kalbimin üzerindeydi. Herşeyin sorumlusu olan kalbim.
Unuttum dedin unutamadın.
Unuttum dedin, yalanladın.Unuttum deyince hatırladın.
Hatırladıkca kanattın kendini.
Anılara sıgındın, milyonlarca kez hatırladın, sonsuz kere agladın.
Anıları sevdin, anıları kokladın, onları öptün.
Kokuları unuttun, sesleri unuttun, fotograflardan yoruldun.Çok dinledin, dinlediklerine agladın, agladıklarına kızdın.
Kızınca bagırdın, bagırırken sesini begenmediginden midir nedir, konuşmak istemedin sonra.
Baktın, umutlandın, dayanamadın ama eve gidince yine agladın.
Ögrendin, gördün, gecirdin, kacırdın, kacındın, tekrardan yapmadın.
Tekrardan kanmadın.
Tekrardan kanamadın, hala dirisin.
Dinlemedin, okumadın, izlemedin.
Fotografları sevmedin, anıları unuttun. Anıları unutunca korktun. hatırlayamadıgın şeyleri özledin.Kokuları, sesleri, mimikleri, jestleri, ellerini unuttun. Kirpiklerini ve göz kapaklarını akıttın önce.
Sacları silindi. sözleri gitti. elleri yok. soyutladın, soyutlandın, soyutlattın kendini. gecti mi? gecmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Tutku (+18)
Teen FictionSeni seviyorum Beni sevmen umrumda mı? Değil mi? Değil. O zaman neden bırakmıyorsun beni. Bitmedimi intikamın bitmedimi beni yaralayışın. Ne kadar daha yanacak canım.. Üzülme laz kızı zamanı geldiğinde.. Seni üzdüğüm gibi sende beni üzmene izin vere...