|i'm falling again|

6.4K 226 173
                                    

Yatağımızdayım ama sen burada değilsin. Titreyen elimdeki fotoğrafa bakıyorum. Gözyaşlarım net görmemi engelliyor. Küçük kağıt parçasında senin kollarının arasındaydım. Gözümden akan bir yaş tam senin yüzüne düşüyor. Tek yapabildiğim parmağımın ucuyla silmek oluyor. Birbirimize aşkla bakıyoruz. Sanki farklı bir şekilde bakmamız mümkünmüş gibi...

Yanında küçücük kalışıma acıyla gülümsüyorum. Acı... Kalbimden sonra gülüşlerimi de zehirliyor. Mutluluklarımız fotoğraflara hapsolmuş, kendimize bile yeterince ifade edemediğimiz aşkımız geçmişteki anıların esiri olmuş...

Sen yoksun ve ben önümdeki sayısız fotoğrafın kalbime yerleştirdiği ağrıyla baş etmeye çalışıyorum. Yoksun, seni suçlamam için ya da seni yeniden sevebilmem için... Sen hiçbir yerde yoksun.

Zaman bizi beklemiyor, akıp gidiyor. Ve artık bana asla ihtiyacın olmayacağı hissine kapılıyorum. Nasıl da büyük bir yük... Sanki aldığım nefesler jilet olmuş da boğazımı kesiyor. Sen bambaşka yerlerde bambaşka şeylere gülerken, ben fotoğraflara kalan kahkahalarını işitmeye çalışıyorum. Neyse ki bu çok da zor olmuyor. Çünkü kulaklarımda yalnızca senin sesin yankılanıyor. Ne zaman bu sesin azaldığını hissetsem şarkılarını dinliyorum ama yetmiyor, gerçeği gibi hissettirmiyor.

Hiçbir şeyi geri getiremiyorum. Bıraktığın bavulu boşaltamıyorum. Bir sene oldu ama ben eşyalarının yerini bile değiştiremiyorum. Her şey sen gitmeden önceki gibi öylece duruyor. Ben bile...

Sana söylemek isteyip de söyleyemediklerim bir köşede sessizce ağlıyor. Ve ben artık sustuğum onca şeyin gözyaşlarında boğulmaktan korkuyorum.

Sen yine yoksun ve ben tekrardan düşüyorum.


Yeni kurguma hepiniz hoş geldiniz.

Seneler önce Wattpad'i indirme sebebim hayran kurguları okumaktı. Bana kesinlikle çok keyif veriyorlardı. Defalarca kez güncel zamanla eş doğrultuda gidecek bir hayran kurgu yazmaya karar verip kişisel sebeplerden dolayı bunu daima ertelemiştim. Son zamanlarda senelerdir düşündüğüm kurgu zihnimi meşgul etmeye başladığında da bunu daha fazla ertelememeye karar verdim.

Eğer daha önce okuduğunuz hayran kurgular olduysa içeriğinin çok farklı olduğunu hemen anlayacaksınız. Eğer bu tarzı daha önce hiç okumadıysanız ve bahsi geçen kişiler sizin için hiçbir şey ifade etmiyorsa da bu yazılanları güzel bir 'aşk' hikayesi gibi okuyabilirsiniz.

'Falling' ile ilgili en önemli detay, olay örgüsünün yaşanan gerçek olaylarla bağlantılı olarak kurgulanmış olmasıdır. Hikaye içinde geçen tarihleri araştırdığınızda bahsi geçen kişilerin, o anki gerçek konumlarıyla ve büyük oranda yaşanan olaylarla da birebir aynı olduğunu göreceksiniz. Bu sayede de okurken kendinizi tam anlamıyla onların hayatına dahilmiş gibi hissedeceksiniz.

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere...

Falling || H.S.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin