'Bu bölüm, şu ana kadar okuduğumuz iki zamanın da arasında Harry ve Gigi'nin ayrılışlarının ardından bir araya geldikleri ilk anı ele alıyor.Gerçeğe göre düşündüğümüzde ise bahsi geçen gün, Harry ve Kendall'ın Late Late Show'a çıkışının Gigi'ye uyarlanmış hali.
Sizi daha fazla bekletmek istemediğim için bölümü '2 part' halinde yayımlamaya karar verdim. Umarım ilk partı hoşunuza gider. Keyifli okumalar.'
'10.11.2019 - Los Angeles, CA
(part-1)CBS binasına giriş yaptığımız an beni ve ekibimi güler yüzlü birkaç kişi karşıladı. Menajerim Betty, görevlilerden birine kuliste olmasını istediğimiz şeylerin tam olup olmadığını sorarken ben de etrafımı inceliyor ve bugün için yaşadığım korkuyu bastırmaya çalışıyordum.
Elbette bu benim Late Late Show'a ilk çıkışım olmayacaktı. James beni defalarca kez buraya çağırmış ve her zaman dört dörtlük ağırlanmamı sağlamıştı. Asıl endişem ise bambaşkaydı. Bugün Late Late Show'un sunuculuğunu James Corden yerine Harry Styles yapacaktı. Ve James, reytinglerin tavan yapması gerektiğini yoksa başının fena halde yanacağını söyleyerek Harry'ye konuk olarak beni çağırılmamı istemişti. Başta şiddetle itiraz etsem de onun ısrarlarına kayıtsız kalamamıştım.
Eşiyle evlilik yıl dönümleriydi ve James seneler sonra bunu özel bir şekilde kutlamak istediğini belirtip böyle bir plan yapmıştı. Kanalın tek şartı reytinglerin düşmemesiydi. Harry bu konuda tecrübeli olduğu için geçici sunucu olarak o uygun görülmüştü. Ses getirmek için de konuk olarak Harry Styles'ın eski sevgilisini çağırmaktan daha mantıklı bir hareket tabii ki olamazdı.
Mayıs aynın sonunda yaşadığımız ayrılıktan bu yana Harry ile hiç aynı ortamda bulunmamıştık. Azımsanmayacak düzeyde medya eğitimine sahip de olsam, şov sırasında onu terslemekten deli gibi korkuyordum. Çünkü içimdeki sinir ve kin hâlâ tazeydi.
"Her şey ayarlanmış Gigi. İstersen kulise geçebiliriz." Betty'nin her zamanki nazik sesini duyduğumda gülümseyerek başımı salladım.
"James buralarda mı? Yanıma uğrayacağını söylemişti." Ortaya sorduğum soruya yan durduğu için yaka kartındaki ismi okuyamadığım kumral bir erkek yanıt verdi.
"Evet efendim. Bay Corden yanınıza uğrayacak. Harry Styles ile Carpool Karaoke için ayrılmışlardı. Kısa sürede burada olurlar." İsmini duymak bile tüylerimin diken diken olmasını sağladığında Harry'yi gece boyunca kameralar önünde görürken ne yapacağımı asla bilmiyordum.
Tam adımlarımızı asansöre ilerlettiğimiz sırada James'in neşeli sesini duydum. "Hey, Gigi!" Gülümseyerek arkama döndüğümde kollarını açmış bana doğru geliyordu.
"Merhaba James." Onun kadar neşeli olamasam da olabilecek en sevimli halimle konuştuğumda çoktan gelip beni kollarının arasına almıştı bile.
Kulağıma eğilip "Burada olduğun için sana minnettarım," dedikten hemen sonda benden uzaklaştı. Ben ise yalnızca gülümsemekle yetindim.
"Harika bir şov olacağına eminim. Ve Tanrı aşkına, sen gittikçe güzelleşiyor musun?""
"Yalakalık yapma James." Kıkırdadım. "Korkma pençelerimi çıkarıp çok değerli sunucunun üzerine atlamayacağım."
Umarım.
"Ben değil ama o korkuyor." Alayla omzuna vurduğumda güldü. "Hadi ben seni tutmayayım. Git ve akşam için daha da güzelleş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Falling || H.S.
Fanfic"O şarkı sana yazıldı." Sesi fısıltı gibi çıkmıştı. "Tıpkı albümdeki diğer şarkılar gibi..." • |07.07.2020|