Başlamadan önce mutlaka okuyun!
Hikaye format olarak gerçekle bağlantılı gittiği için karakterlerin de büyük ölçüde gerçeği yansıttığını başında söylemiştim. Öyleyse kim bu Olivia?
Olivia'nın kim olduğuna size şöyle açıklayabilirim. Instagram'da @crownbeeolive adında çocukları yakından tanıdığını ve Niall ile uzun süredir sevgili olduğunu iddia eden, çoğunlukla da şok edecek kanıtlar ve genellikle doğru olan tahminler sunan bir hesap var. Çocukların hepsinde hesabın şifresi olduğu düşünülüyor. Ben de kanıtları göz önüne alarak Olivia karakterini Niall'ın sevgilisi olarak Falling'e dahil ettim.
Bu bölümde az önce sözünü ettiğim instagram hesabının bahsi geçeceği için ise başlamadan önce size açıklamak istedim.Keyifli okumalar.
01.07.2020 - London
Bildirim: 'Payno' adlı kişi 'Liam'ın Çiçekleri' adlı bir grup oluşturdu.
Telefonuma gelen bildirimle günler sonra ilk kez neredeyse kahkaha attıp merakla WhatsApp'a girdim.
'Payno' adlı kişi 'Liam'ın Çiçekleri' adlı gruba şu kişileri ekledi: sen, Loueh, Nialler, Oliviaaa, Eleanor Calder, Maya Henry, H.
"Liam, dostum senin gerçek bir sik kafalı olduğunu her zaman biliyordum." İlk mesaj Louis'den gelmişti ve hemen ardından Niall gülümser haldeki bir sürü emoji yolladı.
"Ben de seni çok seviyorum Tommo," yazdı Liam. Bu halleri bana grup zamanlarını hatırlattığında kalbimin sızladığını hissettim.
"Siktir git, sevme!!! Bu grubun adı ne böyle?" Louis yeni mesajıyla her zamanki Louis'ydi işte.
"Ben sevdim grup adını. Hatta 'Niall'ın Patatesleri'nden çok daha iyi olduğunu bile düşünüyorum." Araya dahil olan bir Harry Styles beklemediğim için bir şey değildi. Bu yüzden gergince dudağımı ısırdım.
"Seni adi..." Ve Niall'ın Harry'nin mesajını alıntılayarak yazdığı bu şeylerin devamında bir sürü kırmızı yüzlü kızgın emoji vardı.
"Zevkli adamın hali bir başka oluyor," dedi Liam.
"Bence iki isim de birbirinden iğrenç!!" Bu Louis'nin her zamanki haliydi. Şakayla insanlara sataşmaktan tarif edilemez bir haz alıyordu. Ancak ben genel olarak alınganlık yaptığım için bana böyle davranamıyordu.
"Neyse herkes sesini kessin. (Özellikle Louis sen hiç konuşma!) Bu akşam Maya ve ben sizi yemeğe davet etmek istiyoruz. Çok uzun zamandır hepimiz bir araya gelemedik. Louis'nin doğum gününden beri... Bu yüzden lütfen itiraz etmeyin." Liam'ın mesajının ardından söylediği şeyi düşündüm. Louis'nin doğum gününden beri Harry'den sonra asla iletişim kurmadığım tek kişi Liam'dı. Ve ben bunun sebebini asla ama asla bilmiyordum. Bu yemek, öğrenmek ya da öğrenmeye gerek kalmadan bu soğukluğu ortadan kaldırmak için iyi bir fırsat olabilirdi.
"Biz geliriz," yazdı Liv. Niall da onu onayladı.
Eleanor gelirken getirmelerini istedikleri bir şeye ihtiyaçları olup olmadığını sordu. Ben ise kısaca bu fikrin harikalığından bahsettim. Herkes onaylamış gibi görünüyordu. Harry hariç...
"Ben ne yazık ki gelemeyeceğim. Annem kuzenlerimi akşam yemeğine davet etmiş." Ve birkaç tane üzgün emoji koymuştu. Gelmeyecek olması nedensizce içimde garip bir his yaratırken yüzümü buruşturdum. Bunu benim için yaptığını biliyordum. Mesafe ve zaman istediğim için gelmiyordu. Yoksa aile yemeğini ertelemeleri çok da zor olmazdı. Anne bunu asla sorun etmezdi.
"Öyleyse yemeği başka bir tarihe erteleyelim," diye önerdi Maya. Henüz onunla resmi bir tanışma yaşamamıştık. Ancak ben Maya'yı One Direction'ın son turnesinin kulisinden oldukça iyi hatırlıyordum. Ayrıca çocukların hayranından Liam'ın sevgilisi konumuna geçişi az da olsa benim hikayeme benziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Falling || H.S.
Fanfiction"O şarkı sana yazıldı." Sesi fısıltı gibi çıkmıştı. "Tıpkı albümdeki diğer şarkılar gibi..." • |07.07.2020|