Tanıtım

148 7 7
                                    

Evet bu da yeni bir hikayem açıklamadan ne olduğu anlaşılıyor ama açıklamayı biraz gizemli yazdım . Sizde merak ediyor musunuz bu kitabı okuma listenize ya da kitaplığınıza ekleyip bu bölüme vote atın ki sizin bu hikayeyi sevdiğinizi anlayıp sık sık yazıyım .

O zaman işte karakterler karşınızda

Hailey - Heyli
15 yaşında güzel tatlı bir kız . Büyük annesi ile kalıyor çünkü babası o bebekken ölmüş anneside o olaydan 5 yıl sonra trafik kazası geçirmiş ve oda ölmüştü .Lise ikiye giden bu güzel kız arkadaşlarına çok düşkün ve birazda şımarık gibi aslında olan şey böyle davranarak mutlu olmaya çalışması . Yakında 16 sina girecek bu kız kendisi hakkındaki büyük gizemli gerçeği öğrendikten sonra ki tepkisi ne olacak .

Theo - Tio
16 yaşında lise 2 öğrencisi futbol takımında forvet oyuncusu . Kendisi bir beta kurt adam alfası ise Daniel . Sürekli Sarahla takılır . Sebebi ise iyi anlaşmaları ve aynı sınıfta olmalarıdır .

Thomas - Tomas
17 yaşında lise 3 öğrencisi futbol takımında oynuyor . Yeri ise orta saha . Kendisi bir kurt adam . Daniel ve diğerleri ile bir grup . Herkese soğuk tavırlar sergiler . Neredeyse kimse ile ilgilenmez ama kızlar onun hep peşindne koşar Theo ün peşinden koştukları gibi . Kısacası umursamaz erkeklerden.

Sarah
16 yaşında olan lise 2 öğrencisidir. Sürekli Theo ile takılan Sarah futbol takımında oynuyor ve ikinci forvet . Yeri geldiğinde libero olarak oynuyor . Theo ve Thomas gibi kendisi de bir kurt

Daniel
18 yaşında olan Daniel futbol takımının kaptanıdır. İstediği her mevkide oynayabilir . Ayrıca grubunun yani kurtların alfasıdır . En büyük düşmanları ise onları öldürmek isteyen avcılardır.

Lisa
18 yaşında olan Lisa takımdaki 2. kız oyuncudur ve yeri stoperdir . Danielin ekibindedir ama kendisi kurt değildir . Daha başka bir türdür
Kendisi ölüm perisidir . Banshee . Teen wolf gibi . Aslında esinlenme yaşamış olabilirim ama tamamen farklı bir hikaye olacak . Öyle umuyorum .

Jack
18 yaşındadır . Takımda sağ bek oynar . Kendisi Danielin en yakın arkadaşıdır bu yüzden kurt ve alfa olduğunu biliyordur ve insan olsa bile gruba dahildir .

Karakterler bu kadardı . Bölüm medyalarında tiplerini bulabilirsiniz . Yeni bölüm için beklemede kalın .

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin