HAILEYDEN
O o ne demişti . Nutkum tutuldu . Be beni sevdiğini mi söyledi o . Yok yalan inanmam kesin arkadaşçaya döndürecek lafı . O an Isabel yerinden kalktı ve ' dersim vardı ' diyerek gitti . Gözlerinden de kalpler akıyor ya herkes mi aynıdır .
Gözlerim Thomasa kayınca yüz ifadesini daha yeni gördüm . Gülüyordu hatta sırtıyordu . Sonra ' Isabel gittiğine göre akıllıca konuşabiliriz ' dedi . Nasıl bilerek mi yapmıştı bunu . Sonra ' zaten anlatmadın mı her şeyi ' dedim . Olumsuzca kafasını salladı . İyice bana yaklaştı ' mesela seni nasıl öpemediğimi anlatamadım . ' dedi . Daha da yaklaştı öpecek . Hemen ' yok gayet iyi anladım ben . ' dedim . Geri çekildim sonra daha yeni aklıma geldi dersimin olduğu . Hızla ayaklandım . ' eyvahh dersim var . Senin yüzüne ' diyerek okula koştum . Sonra dersimin sınıfına direk kendimi attım hoca içerideydi ve yavaş diye bağırdı . Bende ' özür dilerim son anda ders kitaplarını almadığım aklıma geldide . ' dedim . Hoca sonra otur dedi ve boş bir yere oturdum . Dersi dinleyemiyorum ama . Hep kendimi bir şeyler hatırlamak için zorluyordum . En sonunda hocanın sesi ile kendime geldim . ' Hailey bu soruyu yapar mısın ? ' dedi . Ben ona bakıncada tahtayı işaretledi oda nesi ohaa bu sorumuuuuuuu . Buna soru diyebilecek tek kişi var o da rahmetli Einstein dır . Ben tahtaya kalktım bana kalemi uzattı aldım elinden ve soruya bön bön baktım . Gerçekten bunun soru olması imkansız . Bir anda ağzımdan ' hocam b sorumu gerçekten ' diye kaçırdım . Herkes gülerken öğretmen ' hayır güzelim bu soru değildi umarım dersi artık dinlersin yoksa her bu tahtaya kalkıp çözemediğin sorulara -10 puanın düşer haberin olsun . ' dedi . Ne çekiyorum ben şu hocalardan . Yerime oturdum ve dersin bitişini bekledim .
Okul çıkışı olmuştu hızla arabaya doğru yürüdüm biner binmez araba çalıştı eve gittik vardığımızda büyük annem beni karşıladı ve ' senle konuşacağım çok önemli şeyler var tatlım ' dedi . Ne konuşacaktı çok merak ediyordum . Bir yere geçip oturduk kimsenin olmadığı sessiz bir yere . ' kulağıma bir kaç kötü arkadaş ile takıldığın geldi . Umarım dediklerime kulak verebilirsin ' dedi . Bende pür dikkat onu dinledim ne saçmalıyordu acaba . ' ben sana önceden de söylemiştim o zamanda kulak vermemiştin şimdi tekrar söylüyorum hatırlaman için . Onların ne tür bir canavar olduklarını biliyor musun ? ' dedi . Evet Thomasın o sarı gözleri aklımdan çıkmıyordu . ' Onlar bizleri inciten kişiler . Biz de insanları onlardan korumak için varız . Yani doğa üstülerden . ' dedi ama bende doğa üstüydüm . ' sende doğa üstüsü biliyorsundur ama sen benim kanımsın kötü biri olmayacağına eminim peki bunları yakalamak için bana yardım eder misin daha çok ileri giderlerse bir takım kişiler ölebilir . ' dedi . Bende ' onlar tam olarak kim oluyor ben yanlış tarafı tutmak istemiyorum ' dedim . O da ' sen bana güvenmiyor musun ? ' dedi bende ' hayır o hafıza kaybından sonra iki tarafada güvenmiyorum ' dedim . O da ' çok haklısın sen düşün ve kararını bildir . ' dedi . Tam giderken onu durdurdum . Durdu ve bana baktı bende ' niye bana hatıralarımı hatırlamamam için ilaç verdin ' dedim . Bana döndü ve güldü ' gerçekten mi ben mi kim söyledi sana bunu bir defa da büyük annene inansan şaşırım zaten ' dedi . Sonrada ' gel sana ne ilacıymış gösteriyim . ' dedi . Peşinden gittim . Bana çöpteki hapları gösterdi bir de aldığı fişi . Kutusunuda önüme attı al oku bakalım ne işe yarıyormuş .
Sakinleştiriciymiş uyurken ve bir takım kötü şeyler kafamızda yer ederken hastala tarafından kullanılır imiş . Artı olarak bu zihni bir süre durdurur ve yaşanılan kötü şeyleri unutmaya yararmış özelliklede diğer anılara hiç bir zararı yokmuş . Yani güvenli bir ilaçmış .
Ama ben kandırıldım . Tüm o yalanlar geçiyordu gözümün önünden şerit gibi hele o sürekli Thomasın dedikleri . Sinirle kalktım ve ' ben varım ne istiyorsan yapacağım . ' dedim . Gülümseyerek ' doğru kararı vereceğini biliyordum ' dedi . Sonra ' seninle bir oyun oynayacağız sen tiyatrona hazırlan zamanı geldiğinde ben sana haber vericem . ' dedi ve odamdan çıktı . Sanırım yarın bir şeyler olacaktı .
Ben odamda oturup bir şeyler düşünüyordum ki büyük annem çıka geldi . Ne oldu diye sorduğumda ' tiyatro metinlerini getirdim bakarsın diye düşündüm getirmek istedim . ' dedi . Elinden kağıdı alıp baktım . Çok abartılı değil mi ağlayacaktım ve sürekli büyük annemin kötü biri olduğunu söyleyecektim . Bana seslenince yanlarına dönecektim ve onları yakalamak için harekete geçeceklerdi . Tamam dedim sonra o çıktı ' yarın akşam hazır ol ' dedi . Sonrada ' bu arada okula gitmeyeceksin ' dedi . Plan gereği olduğundan ses etmedim zaten gitmemek daha iyiydi .
Sabah olmuştu gün boyu evde melül melül gezmiştim sonunda büyük annem geldi ve ' adamlarımdan biri bir mektup bıraktı onların birinin dolabına birazdan kesin ararlar sen ne yapacağını biliyorsundur umarım ' dedi . Bende ' adım gibi ' diyerek cevapladım . Çok geçmedende telefon çalmıştı .
Büyük annem telefonla konuşuyordu bende bekliyordum sonunda bana işareti verince küçük bir çığlık attım . Büyük annem devam etti . ' Duydun mu kim bağırdı artık siz karar verirsiniz gelecek misiniz gelmeyecek misiniz '
Telefon kapandı büyük annem iyi iş çıkardığımı söyledi . Sonra buluşmanın olacağı yere doğru gittik . Büyük annem geleceklerinden o kadar emindi ki hiç bir şey demedim . Yolda telefon tekrar çalmıştı nerede olduğumuzu soruyorlardı . Büyük annem nerede olduğumuzu söyledi . Sonrada beni hazırladı . ' Çok soluk durman lazım hatta halsiz ol . Üstün başın buruş kırış filan . ' dedi . Ben dediklerini anlayıp bulduğum çamura girdim . Domuz gibi yuvarlandım ve sonra yerden kalktım . Böyle daha iyi dedi ve sonrada yerlerimizi aldık . Ben büyük annemle içerideydik . Bir araba sesi geldi hatta 2 taneydi . Bağrışmalar çağrışmalar en sonunda işaret geldi ve dışarı çıkmaya hazırlandık . Büyük annem benim elimi bağlamıştı . ' ne için bu şimdi ' dedim . O da ' onlar seni zaten çözerler ' dedi .
Dışarı çıktık beni görür görmez bağırmışlardı . İçim yanıyor onlara ihanet ediyor gibi hissediyorum . Bir anda beni itti bende yere düştüm . Büyük annem ' gelinde alın ' diye bağırdı . Ben karşı tarafa baktım herkes bana bakıyordu en sonunda Thomas bana gelmek için adım attı . Diğerleri onu durdurmaya çalıştı ama nafile . Hemen gelip önüme çöktü . İyi misin diye sordu . Bana sımsıkı sarıldı. ' seni kaybettim sandım . ' dedi . ' seni hatırlamasam bile mi ' dedim . O da ' hatırlıyorsun beni ama hatırladığını hatırlamıyorsun ' dedi . Sonra ben ona ' özür dilerim ' dedim . ' dileme ' dedi . Bana yaklaştı ve öptü . Tutkuyla . Arkamda bağlı olan ellerimide tek pençe ile ile çözdü . Nasıl olduysa bende ona karşılık verdim .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
LobisomemHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...