Bende ' boşver derse gidiceğim geç kalıcam ' dedim . Ondan ayrılıp sınıfa doğru gittim . Sınıfa girer girmez bakışlar bende durdu . Theoyla aynı sınıftaydık Theo demişken benim onunla bir hesabım vardı değil mi Hemen arka sırasına gittim bir çocuk oturuyordu ama ben kaldırmasını bilirim . Çocuğun yanına gittim ve ' kalkar mısın ' diye sordum . İlk önce yüzüme baktı sonra umursamadan önüne döndü . Peki ben karışmıyorum o zaman . ' sana kalkar mısın demiştim ama sen sanırım anlamadın anlatmadan anlayabilecek misin yoksa anlatıyım mı ya da ne isterdin tam olarak ' dedim . Sonra bana bıkkınca baktı ve kalktı . ' aferin goodboye . ' Bir yandan Theo ile konuştum diğer yandan dersi dinledim .
H : Evet söyle bakalım gelip beni öpmen neydi sonrasındada Sarah . Onu seviyordun da beni niye öptün bu bir . İkincisi yenge ayakları ne bu da iki .
T : Evet yaptım bir salaklık ama sadece hoşlantıymış
H : Hmm peki neden bana özür dilenmiyor
diyerek saçlarına asıldım . Biraz daha kafası geri yattı . Hoca fark etti ve ne oluyor diye sordu ben anında bıraktım ve ayağa kalktım ' hocam dersi dinlemek yerine bana sarkıntılık ediyor bende önüne dön dedim ama dinletemedim atın sınıftan hocam huzuru kaçırıyor . ' dedim . Theo şok içinde bana bakarken ' yalan hocam ' dedi . Sonra öğretmen ' öylesine yalan uyduramaz ya Theo hadi git başka yerde yap bunları ' dedi . Theo sinirlenip sınıfı terk edecekken bende ' sen bir bekle beni ' dedim .
Öğretmenden en sonunda izin aldım ve tuvalet bahanesine bahçeye çıktım . Theoda oradaydı yanına gittim bana dönü . Bende hızla bir tane vurdum . ' içimde kalmıştıda ' dedim . O da 'peki şimdi ' dedi . Bende ' devam ' dedim . Tam arkadaşça sarılmışken yanımıza biri geldi . Ayrılıp bakınca Thomas olduğunu gördüm beni arkasına hafifçe çekti sonrada ben anlamadan Theonun yüzüne yumruk attı şoka girmiştim . Thomas sonra ' bu da benim içimde kalmıştı ' dedi . Ben ona tip tip bakarken o beni çoktan kolunun altına aldı ve ' ne bakıyon ' dedi . Sonra güldüm ve birlikte uzaklaştık . Yarı yolda Thomas Theoya ' git şu yüzünü gözünü düzelt ' diye bağırdı .
------
Bugün günlerden final maçı günü ders yok hepsi iptal . Finalin yapacağı yere okulca gidiceğiz ve takıma destek olacağız . En çokta ben neden çünkü benim arkadaşlarım ve sevgilim var orada . Takımın renklerinde güzel bir şey giydim ve okula gittim . Oradan servis kalkacaktı . En kötü tarafı takımın otobüs farklıydı . Her neyse en azından orada görüşeceğiz . Okula varınca herkes zaten servislere biniyordu hatta bir kaç servis kalkmıştı bile . Yanımdan bir servis geçince gözüm kaydı ve baktım takımın otobüsüydü . En arkada Thomas elinde telefonla uğraşıyordu . Boşverip bir servislerin oraya gittim . Isabel beni görür görme bir servisin içine soktu ve yanına oturttu ne güzel arkadaş .
Sonunda gelebilmiştik . Diğer takım çoktan yerlerini almış oturmuşlardı . Bir kaç kişi yanımızdan geçerken çok ağır konuştular ' oo sahaya gömeceğimiz takımında şaklabanları gelmişler hoş geldiniz . ' Herkes bozulmuş yanlarından geçerken ben geçmedim . O çocuğun kolunu tuttum . ' ne dedin bir daha söyle sahaya gömmek mi a rüyanda görmüşsün galiba . ' dedim . Bana dönüp alaylıca baktı sonra kolunu çekip ' sende nesin şaklabanlar lideri mi ' dedi . Sinir olunca ' ne yoksa ağırına mı gitti çok üzüldüm ' dedi . Bende ' o sahada gömen değil gömülen olacaksınız benden söylemesi şimdiden büyük farka hazır olun kabus gibi geliyoruz ' dedim . Yanlarından geçerkende bu sefer o durdurdu ' çok şakacısın göreceğiz kim kazanıyor . ' dedi . Ay bu çocukda amma salakmış . Ona dönmüş laf atacaktım ki bizim takımın oyuncuları geldi . ' ne oluyor burada ' diye atıldı kaptan . Çocuk kolumu anında bıraktı iyi oldu uslu olsaymış . Çocuk ' sizi ilgilendiren bir şey yok ' dedi . ki demez olaydı çok ayıp ettin . Thomas arkadan çıkıp ' ne demek bizi ilgilendirmiyor bizim okuldan bizim kızımıza laf atacaksın bizde ilgilenmeyeceğiz öyle mi sen gelsene o sorununu baş başa çözelim ' dedi . Of lafına kurban senin . Neyse bundan sonrası benim problemim değil Isabelin yanına gittim . Yanında arkadaşları da vardı . Ben onlardan biraz önde bir yerde oturdum sonra Isabelde yanıma geldi . Ben ona niye geldiğini sordum çünkü gelmek zorunda değildi her zaman yanıma . O da onlarla öylesine konuşmaya gittim hem zaten sen önlere oturdun dedi . Sonra kulağıma eğildi ve ' bizim Jack ile iş yattı hem o çok büyük benden . ' dedi . Ben üzülür gibi yaptım sonra o ' merak etme daha iyisini buldum ben ' dedi . Kim diye sordum merak etmiştim ama verdiği cevaplada şok geçirmiştim . Sam . Samle ne oldu diye sordum . 'Jack ile olamayacağını anlayınca vazgeçtim tam vazgeçmişken Samle oturduk konuştuk benle senin gibi konuştu yok şöyle yap böyle yap en sonunda dedim ki onu boşver en iyisi senle olmak daha iyi . O zamandan beri en iyi arkadaş ve sevgili arasında bir şeyiz ' dedi .
( Sam ile Isabel ) ( Buradaki erkek Sam karakteri olsun . ) ( Temsilidir . )
Sonra ben onu tebrik ederken anons geldi 5 dakika sonra başlayacakmış . Takımlar yavaş yavaş sahaya çıktı . Sam yedeklerde maalesef çünkü Lisa varken o oynayamaz . Her neyse boşverelim şimdi başlıyor . Başlayanı belirlemek için yazı tura atıldı en sonunda karar kılındı ki karşı taraf başlayacak . Karşı tarafın taktiği çok değişikti hatta o çocukda takımdaydı ve bir kaç kişiyi yönlendiriyordu . Ne yapacaklarını anlayamamıştım . Lisa açıldı biraz öne doğru . Karşı takım orta sahayı nasıl geçti bilmiyorum ama şuan defansa ilerliyorlar . Tüm arkadaşlarımızı sertçe yere yıktı karşı takımın forveti bu üzden çoktan bir sarı kart almıştı . Şimdi Lisanın önündeydi . Lisa kurtarmak için ona doğru adım attı ama nee o çocuk da nereden çıktı . İki kişi Lisaya saldırdı . Lisa birinden kurtulurken birinin tekmesine maruz kaldı . Sonrada yere düştü . Forvet gol atmıştı ama kesin sayılmazdı . Lisa kalkamayınca bir şeyler döndüğünü yeni anladım . O çocuklar bunu bilerek yapmıştı . Herkes Lisanın etrafına toplandı . Bir şey olacak diye korkuyordum ki sahadan Thomas bir şey yok işareti yaptı . Birazda olsa rahatladım ama Lisa kalkamamıştı hal yerden . Sağlıkçılarla sedye geldi sedyeye alıp götürdüler sonra onun yerine sahaya Sam girdi . Girer girmezde Isabel bağırdı Same tezahürat yapmaya başladı . Ona ayak uydurup bende Sam diye bağırdım ama galiba yanlış etmişim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
LobisomemHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...