Theo ile Fizik

32 3 0
                                    


Sabah oldu ve bende ilk defa büyüanneme ihtiyaç duymadan kalkmıştım sebebi ise kesin Theoydu çünkü bir türlü aklımdan çıkmıyordu zar zor uyuyabilmiştim . Hızla yatağımdan kalkıp banyoya gittim . Elimi ve yüzümü yıkadım . Daha sonrada bügüne özel olarak birkaç kıyafet seçip giydim . Yanımada eşofman aldım çünkü beden dersi varmış . Hafiften makyaj yaptım ve saçımı at kuyruğu topladım . Hızla aşağı kahvaltıya indim bir şeyler atıştırıp evden çıktım . Servis beni bekliyordu . Kendimi servise attım ve boş bir yere oturdum her zamanki gibi kulaklığımı takarak müziğimi dinledim .  

Servis okula varınca hızla fizik sınıfına gittim . Evet oturmuş beni bekliyordu ve hatta sırıtıyordu . Anca ben oluyum dimi rezil şu koca okulda .Hızla yanına gittim elimi uzatarak vermesini söyledim . O ise bu ne acele diyerek arkasına yaslandı . Yüzünde ise verecek gibi bir ifade yoktu . Bende 'iyi sende kalsın ama sakın kütüphaneye bırakmayı unutma 'diyerek yanından gittim . Ayrılma sebebi ise dolabımdan kitaplarımı almam gerektiğiydi . Dolaba varınca kilidini açtım . Kapağı açar açmaz yere bir not düştü . Hızla eğilip notu aldım ve dikkatlice inceledim . 'Dediğimi yaptım buyur kitabın ' yazıyordu . Dolabın içine bakınca kitabı fark ettim . Sonrada arkamdan onun sesi ' Bakıyorumda bulmuşsun kitabını 'Şaşkınlık mı kızgınlık mı bilemedim ve şunları dedim . 'Sen nereden biliyorsun benim dolabımın şifresini.' o da zor olmadı dedi daha sonrada tüm dolapların şifresi değiştirilmediği sürece okulun kuruluş tarihidir basit 1984 dedi ve ben şok oldum . Sonrada bence değiştir diyerek gitti . Bende arkasından sınıfa gittim . Boş bir yere oturup öğretmeni bekledim . Öğretmen geldiği gibi yoklama aldı ve herkesi ikişerli gruplara ayırdı tabi bende bu şans olduğu için Theo ile eş olmuştum .Masalar birleşti herkes eşiyle bir masaya oturdu . Bende Theonun yanına oturmak zorunda kaldım .

Öğretmen herkes yerleşince bir konu anlattı ama ben Theo sayesinde dinleyememiştim doğru düzgün çünkü telefonla uğraşıp dikkatimi dağıtıyordu telefonuna ikide bir mesaj geliyordu . Yazıştığı kişiye bakmak gibi bir salaklık yaptım . En son gördüğüm mesaj 'sahada buluşalım ' Theo başını kaldırınca benim telefonuna baktığımı fark etti hızla telefonu sakladı Sonrada ' Ne bakıyorsun benim mesajlarıma önüne dön . ' dedi . Bende karşılık olarak 'dikkatimi bozmasaydın dönüp napıyon diye bakmazdım . ' dedim . O da normal haline dönerek yani bana göre normal hali 'okudun mu ? ' dedi . Olumsuzca başımı salladım . Sonuçta gördüğüm tek mesaj sahada buluşalımdı .İyi bari diyerek telefonu kapattı ve önüne döndü . Öğretmen konuyu bitirmiş olacakki dersle ilgili bir deney yapacağımızı söyledi . Fiziğin ikinci dersinde herkes deneye başladı tabi biz hariç çünkü Theo hala telefon ile ilgileniyordu ben ise ona ve deneye bakıyordum onun yüzüne dersi dinleyememiş ve deneyi yapamıyordum .  

•Dayanamayıp Theoyu dürttüm . Hemen başını kaldırıp bana baktı ve ne diye sordu . Önümüzdeki deney malzemelerini gösterdim . Yapamadığımı anlamış olacakki telefonu cebine koyup deneye başladı . Yanında oturmasam resmen dersi güzel dinlemiş derdim ama dersi dinlemediğini biliyordum nasıl yapabilmişti benim yapamadığım bu deneyi . Ona yardım etmeye karar verdim ve istediği şeyleri ona verdim . Deneyimiz sonunda bitti ve öğretmen geldi deneyimizin bittiğini görüp . Çalışma tarzını inceledi daha sonrada A+ aldığımızı söyleyerek gitti . Evet Theo sağ olsun güzel bir A+ almıştım .  


Ders sonu Isabel ile dolapların oraya gittik . 2. sınıfların iki sınıfı aynı ders beden yapacakmış biri bizim sınıf diğerini bilmiyorum . Isabel ile derslerimiz aynıydı . Eşofmanlarımızı alıp soyunma odasına gittik . Vardığımızda herkes giyiniyordu . Futbol takımındaki kızlardan biride buradaydı . Isabel ile giyinip hızla dışarı fırladık . Öğretmeni bekleme alanına gittik . Öğretmen sonunda gelmişti etrafa baktığımda Theonunda burada olduğunu farkettim o kız ile konuşuyordu . Öğretmenin sesi ile irkildim ve öğretmene döndüm . Derste ne yapacağımızı söylüyordu dinlemeye başladım . Daha sonrada uygulamaya geçtik . Bu ders sonu yakar top diğer derstede maç yapacakmışız . Takımdakilere antrenman olurmuş .

Isınabilmemiz için 5-10 tur koştuk daha sonra açma germe haraketleri yaptık . Öğretmen sınıfı iki gruba ayırdı ve yakar top oynamaya başladık . Takım kaptanları öne çıktı ve ortada olacak takımı belirlemek için yazı tura yaptılar . Bizim kaptan kazanmıştı . Buda demek oluyor ki biz ortadaydık . Theo karşı takımdaydı bakalım yakar topu ustası beni vurabilecekler mi ? Diğer atıcıları rakip bile görmüyordum kendime sadece Theo birde şu futbolcu kız .  

---------------------------------------------------------------------------------------------

Sizce diğer bölüm ne olacak

Hikayenin gidişatında tahmin ettiğiniz olabilecek bir öneriniz var mı ?

Birilerini shipliyor musunuz ?

Sizce hikayem kötü mü ve bırakmalı mıyım ?

Bölümü beğendiyseniz lütfen vote atın en azından sevindiğini anlayıp bir sürü bölüm yüklerim .

Benden bu kadar görüşmek üzere hoşçakalın ŞİMDİLİK ! :) <3 <3 <3 <3

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin