Dert Ortağı

17 3 0
                                    


Lisa adamı gösterip 'babam' dedi .

Bende adamın sorusuna cevap verdim ' iyiyim teşekkür ederim .' Daha sonra adam çıkmadan önce ' iyi dinlenmeler iyice dinlen . ' dedi . Onun arkasından da Theo çıktı Thomasa bakacakmış . Sarah ve Lisa ise hala benimleydi . 

Biraz zaman geçti ve ben tabi ki yatmaktan sıkıldım .  Yataktan doğruldum ve kalktım . Bana engel olmaya çalıştılar ama sonradan vazgeçip kalkmama yardım ettiler . Birlikte bahçeye çıktık . Saat sekiz gibiydi . Masalardan birine oturup rüzgarın ve gökyüzünün  tadını çıkardık .

Etrafta sessizlik hükümdü tek çıkan sesler ağaç hışırtıları ve yakın olan ormandan gelen hayvan sesleri . Sonunda ben konuştum sessizliği bozmam lazımdı . ' Biraz kendinizden bahsetmek ister misiniz ? İkiside sessizdi gelen soru ile başlarını bir anda kaldırdılar önce bana sonrada birbirlerine baktılar . Lisa bana gülerek konuştu . ' 'Her şeyin bir zamanı vardır . Bizim ne olduğumuzu öğrenirsen bizim takımdan biri olursun ama bunu Daniel kabul eder mi bilmem . ' bıkkınca ' sadece sen kendini anlatsan bana aynıyız edin aynı isek senin ne olduğunu biliyor oluyorum o zaman . ' dedim . Zekamı tebrik ediyordu . ' Biliyorsan tahminini söyle neyim ben . ' dedi . Bende cevabını verdim . ' Böyle şeylerin adı ne bilmiyorum ama sende telepati var  galiba telekinezi de var bir de nedense benden kat kat güçlü olduğunu hissediyorum . ' 'Yanılmıyorsun güçlüyüm çok güçlü ama bu gücü kullanırsam zayıflarım bir kaç zaman kendime gelemem . Madem çok meraklısın sana kendimi anlatabilirim . ' 

Merakla onu dinliyordum . Tam o anlatmaya başlıyordu ki Sarah araya girdi . ' Ben içecek bir şeyler yapıcağım size de yapıyorum bir yere kaybolmayın ' diyerek gitti . Bilerek mi yapmıştı yalnız konuşmamızı mı istemişti acaba bilmiyordum . Lisa konuştu . 'Şöyleki ben  annemi bir kazada kaybettim ve babamla kalan biriyim bir de bir kardeşim varmış oda ölmüş kazada benide babam kendi büyütmüş  . Anne tarafından gelen bir güç ile ben bu haldeyim genetiği bozuk mutasyona uğramış cadı mı dersin sihirbaz mı dersin melek mi dersin peri mi şeytan mı her ne dersen gücüm şu bir çığlığımla herkesin içini dışına çıkartıp acıyla öldürebilirim tabi bu benden de bir güç kopardığından bunu yapmıyorum . O adama yaptığım ise olanları unutmasını sağlamaktı . ' diyerek sustu . Ben konuştum . ' Grupta bu yüzden sözün geçer yani . ' 'Evet grubun alfası ben olmasamda söz benim sözüm . bu arada artık kardeşiz güçlerimi biliyorsun caymak yok . '  'Caymam ve sana artık şirek dicem . ' dedim 'o nereden çıktı .diye sorunca  ' 'çığlık demek ' diyerek cevap verdim . Sonrada Sarah elinde sütlü köpüklü nescafelerle geldi . 

Kahvelerimizide içtik sonra ben üşüdüğümü hissettim kendime bakınca kanlı beyaz tişört ve şortla karşılaştım o an üstümde olanlar yani . Sonrada Lisaya baktım oda neler olduğunu anladı . ' Gel benimle sana kendi kıyafetimi vereyim sonrada evi gezeriz ' dedi .  Bana uzun aslında şorta gerek olmayan bir  tişört verdi rengarenkti . Giyip odadan çıktım sonra gözüm karşı çaprazdaki kapısı açık odaya kaydı . Kapının önünden geçerken erkekleri odada gördüm . Lisa evdeki ihtiyaç duyacağım yerleri gösterdi sonrada akşam olduğu için herkesi odaya yerleştirdi . Sarahla ikisi kendi odasında kalacaktı . Theo Thomasın yanında erkeklerde salonda kanepede uyuyacaktı . Ben ise normal yerimde . 

Uyumadan önce mutfağa ittim bir bardak alıp içine su doldurdum ve içtim . Yatma vaktiydi ama kızlar hala ayaktaydı . Dedikodu yaptıkları besbelliydi yanlarına gitmek istiyordum ama benim başka işlerim vardı işim ise ...

Odama gitmek için koridorda yürüyordum sonrada Thomasın kaldığı odanın kapısının önünde durdum . İçeride Lisanın babası Theo ve Thomas vardı . Adamın ayaklandığını gördüm . Kapıdan çıkıp gitti . Bana baktığında sadece gülümsedim sonrada yanımdan geçip gitti .

 Kapının beni görmeleri için yanına bir adım attım . Beni görmüşlerdi  . Theo ayaklandı ve oda gitti . Thomas beni görünce içeri direk daldım .  Yatakta yatıyordu ben içeri girince doğrulup başlığa yaslandı yanına gidip ayakta durdum üstünde tişörtü yoktu sağ omzunda da bir bez vardı yoksa daha iyileşmedi mi ?

Ben bunları düşünürken Thomas yanını gösterip ' otursana ' dedi . Bir şey demeden yanına geçip oturdum onun yaptığı gibi arkama yaslandım . Hemen de iyi olup olmadığını sordum . Bana şaka mısın sen bakışı attı . 'Asıl sen iyi misin . ' dedi . 'İyiyim hiçbir çiziğim yok . ' dedim . Sorgulayıcı bakışını atınca ' illa göstermeli miyim ' diyerek boş yaranın eski yerini tişörtümü hafif açıp gösterdim . Sonrada hızla kapadım . Eee sen dedim .  

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

dıdırıkıdkırkdıkdık 

bölüm sonu

diğer bölüm hemen ardından geliyor 


YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin