Bütün Numaralar

8 2 0
                                    

Önceki bölümden kesit 

 Teyzeme kolyeyi gösterdim . Ne bu diye sordum . Görür görmez şok geçirdi elimden alıp dikkatlice baktı . 'ama nasıl olur ? ' dedi . Sonrada bana dönüp 'sen gerçekleri biliyor musun ' dedi . Ne ima ediyordu . ' ne gerçeği diye sordum . '  cevabı ise şu oldu . ' Ablan gerçeğini ' 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BÜTÜN NUMARALAR

Efendim ne ablası ne ablasında bahsediyordu . Sonra aklıma Jessicanın söylediği geldi . Hayır o güçler ablanın . Sonrada Lisa'nın kardeşimde varmış oda ölmüş . Beynimden vurulmuşa döndüm .  Koltuğa düştüm . 'bilmiyordum . ' Oda yanıma oturdu ' çok üzgünüm senin canını yakmak istemedim babanın onu seçip seni terk etmesi . ' dedi . ' kolye ne alaka . ' dedim . ' kolye iki şey ifade ediyor . Bir tanesi aile bu kardeşinin kolyesiydi . Diğer ifade ettiği şey güç . ' dedi . Sonrada nereden buldun bunu dedi . O kadının verdiğini söyledim . Sonrada ' belli zaten kolyeyi bozmuş ' dedi . Ne bozması . ' kolyenin görünüşü normalde bu şekil değil biraz daha değişik .  dedi . Sonrada gel göstereyim dedi . Peşinden yukarı çıktım . Arkamızdada varlığını bile unuttuğum Thomas vardı .  Aile fotoğrafını çıkardı . ' Evinizden almıştım . Hatıra kalsın diye ' dedim . Fotoğrafı gösterdi . Fotoğraftaki kadın çok farklıydı . Benim bildiğim fotoğraftan . Sonra gözüm aşağıdaki iki miniğe kaydı . Güya anneme benziyordum . Benzerlik sıfır ben sıyah o sarı . Dur bir dakika sarı . Kardeşimde fotoğraftaydı saçları sarıydı . Ah güzel büyük annem çok büyük bir hata yapmışsın .  Kardeşimde kolye vardı . Şimdi ise o kolye bende . Sadece üçümüz  varız babam niye yok ben babamın kim olduğunu öğrenmiyeyim diye mi ? Babamı sordum . Emin misin diye sordu evet dedim sonrada bir fotoğraf daha gösterdi . Bir adam kucağında ben . O da siyah saçlı babama çekmişim ben . 

Ben sadece kendime odaklanmışken Thomas fotoğrafı elimden çekip aldı . Şaşkınca bakıyordu . Bende fotoğrafa baktığımda bende şaşırdım . Bu adam tanıdıktı .  Thomas konuştu . ' neden bu kadar önemli olduğunu merak ediyordum . ' .  'Neden babamın terk ettiğini merak ediyordum . ' dedim bende . Artık ikimizde sorularımızın cevabına ulaşmıştık . 

Sizide bu bilgiden mahrum etmiyim . Jessica o kadar ince bir plan yapmış ki ilk önce ailemizi bulmuş . Sonra durumumuzu öğrenmiş sonrada araba ile yolculuk .  Kazayı onlar yapmış bilerek öldürmüşler kolyeyide bulup almışlar . Hastaneyede birlikte gittiğimizi düşünüyorum . Benim annemle birlikte öldüğümü söylediler ama yalandı . Babamda kardeşimi alıp eve döndü .  Sonra bu olaydan sonra buradan taşındılar ama bilmiyorlardı ben yaşıyorum . Ondan sonra teyzem aranmış teyzemide bunlar ya da tuttuğu biri aramış onuda kandırmışlar babam güya beni istemiyor .Teyzem durumu kabul edip beni evine götürmüş . Jessica bunuda biliyordu kocasının durumunu . Sonra ben yetimhaneye gidince ilk fırsatta beni hemen aldı yanına ve bizde şehirden ayrıldık . Her şey kusursuzdu taki çocukları karıştırana dek . Normalde kardeşimi alması gerekiyordu . Plan daha iyi tutardı . Ha bir de şu var hala merak ediyorum topluluğu .

Teyzeme sordum '   Beatrice adında biri tanıyor muydun ? Anne dostu ya da ' Niye diye sordu . 'bir kitap buldum . Kitaptaki resim ile onun döğmesi aynı semboldü . ' ama 'Of bilmiyorum unuttum bir döğme bir şey topluluğu grup onların bir de kitabı vardı . Theo oda gördü kitabı hatta . ' dedim . Sonrada Thomas Theoyu aradı ve dediklerimi aynen iletti . Theo bildiği kadarıyla kitabın şeklini ve içeriğini iletti . Teyzem şaşıp kaldı sonrada bildiğine dair bir şeyler söyledi . ' Biliyorum .  Annen veya baban ile bir şey değil . Annenin adı Beatrice bile değil . Beatrice onun bir arkadaşı ölü ama şuan . Bu grup onundu . Evet sana benziyor . Kitabın sebebi ise onun güçleri . Kendisi gibi bir çok kişinin olduğunu fark edince böyle bir şey yaptı . O saldıran adam muhtemelen kötü biri değildi seni görmüş ve peşine düşmüş yaşadığını sanmış Beatrice ' in . ' Ben aynı şeyleri duydum bu hiç anlamlı olmadı . ' biraz aç ' dedim . ' Beatrice annenin arkadaşı özel güçleri var kendisi gibi bir kaç kişi daha toplayıp bir grup kurdu bu gruba ait bir de kitap yazdı herkes zayıf noktasını keşfedip kitaba işledi . O kitapta kötülerden korunsun diye gizli bir yere saklandı ama sen bulmuşsun ' dedi . Anlamıştım ama bunu Jessica nereden biliyordu .  Thomasa döndüm umarım okur şu aklımı . Annenin soyadı ne adıyla sormayı deneyeceğim . dedim . Oda benimle konuştu . Hatırladığım kadarıyla Watson . Sonra teyzeme tekrar döndüm ve konuştum . ' Jessica Watson kimdir tanıyor musun beni bu kişi çıkardı yurttan . ' dedi .

Teyzem kıpkırmızı oldu . ' Beatrice e ihanet etti . Sonra grupta güçleri alabilen biri onun gücünü sonsuza dek aldı . Jessica güçsüz kaldı ve sonra şehirden gitti . Yeni bir hayat kurdu ama nasıl bir hayat bilemiyorum . ' Tanıştırma sırası gelmişti . Ünlü kötünün oğlu yakışıklı ve yetenekli aynı zamanda kurt olan Thomas . Thomasa döndüm onaylayınca teyzeme dönüp ' bu da onun kötülüğüne maruz kalmış ... ' derken Thomas sözümü böldü ve konuştu . ' Jessica Watson'un oğlu Thomas Hayes '  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin