Onlara bakıp gülüyordum bir yandanda geri geri adımlıyordum . Tam önüme döndüm biri ile çarpıştım anında elleri belimi tuttu . Benimde ellerim havada kalmıştı ellerimi boynuna bıraktım . ' seninde planın bu muydu ' dedim . Thomastı bunu yapan . ' Yes açıyı ayarladım . Bakamdan yürümende gayet iyi oldu ve bom . ' dedi . Sonrada dans teklifi yaptı . Kabul ettim . Sap sap takılmaktansa . Sonra bana ' çok güzel olduğunu söylemiş miydim ? ' dedi . ' Yok sen değil müdür söylemişti . ' diyerek dalga geçtim . Sonrada ' aşık edebilecek kadar . ' Ben şaşırmıştımda bozmadan ' oldun mu bari ? ' dedim . Yüzüme eğilip ' sayılır ' dedi . Sonra dahada yaklaştı . Tam öpüyordu ki bir kız yanımıza geldi . ' Hailey biri seni arıyor . ' dedi . Kimmiş dedim sinirle . ' bir erkek dolapların orada çıkışa yakın çağırmamı istedi . ' dedi . O an bir şeyler daha hatırladım . Vizyon .
İyice gerildim kıza zar zor tamam dedim . Yanımızdan gitti . Thomas ' ne oldu ' diye sordu . Bende hiç dönüp bakmadan çıkıştan tarafa yöneldim ama gidemedim . Thomasa dönüp hızla yürüdüm ve benden beklemediğim bir hareket yaptım . Onu yanağından öptüm . Uzaklaşırken tuttu . ' kötü bir şey ise gitme ' dedi . Ben de olumsuzca kafamı salladım . ' hiç bir şey yapamam . ' dedim . ' bana şöyle ' dedi . Bende ' bir şey yapmadan durabilecek misin ? Öğrenirsen bir şey yapmaya çalışırsın bozulmaması gerekeni bozarsın ' dedim . Sonrada ondan cevap almadan dışarı gittim . Dolapların oraya .
Kimsecikler yoktu oyun muydu şimdi bu . Tam arkamı dönüp salona doğru gidecekken tam önümde birini gördüm . ' Sürpriz ' dedi ve bir şırınga sapladı . Bu kişi Miketı . O sırıtırken gözlerim karardı ve bayıldım .
YAZARDAN
Mike ona o avcı evindeki tozun aynısından verip bayıltmıştı sonra kucağına alıp onları bekleyen arabaya doğru götürdü . Thomas emin olamadığı için kızın dediği yere gitti . Hiç kimse yoktu . Geri dönecekken ayağına bir şey takıldı . Haileye ait bir şey . Thomas dışarı çıktığını düşündü ve kapıdan baktı . Hailey dışarı falan çıkmamıştı Mike onu kaçırıyordu . Thomas bunu gördü ama engel olamadan araba uzaklaşmaya başladı . Hemen Danieli Lisayı ardından Jacki aradı biri açsın istiyordu ama kimse açmıyordu . Bir yandanda salona gidiyordu . Jacki görür görmez üstüne resmen atladı . Anahtarları ver diye bağırdı . Jackte arabanın anahtarlarını verdi . Yakınlarda olan Daniel ve Lisa yanlarına geldi . Thomas ne olduğunu anlatınca dışarı fırladılar .
Araba uzaklaşmadan hemen Jackin arabasına atlayıp gittiler ama Jacki yanlarına almadılar Theo ve Saraha göz kulak olması için . Lisa öne oturdu Thomas arrkaya Danielde arabayı sürüyordu . Bir araba önlerince göründü . Thomas arabayı tanımıştı . Onlara yetişmek için gaza basıyorlardı ama araç onları fark edip dahada hızlandı . Hailey o sırada ilacın etkisinden kurtulup uyanmıştı . Her şeyi hatırlayınca çığlık atmak istedi ama Mike onu durdurdu . ' şş sakın bağırayım deme büyük anne seni bekliyor eğer uslu durarsan bir şey yapmazmış öyle söyledi . ' dedi. Hailey yapacak bir şeyler aradı . Mike bunu fark edip sakına dedi . Üzerine doğru gelirken onu ittirdi . Sürücü koltuğuna kadar uçtuğundan şoför'ün dikkati bozuldu ve virajdan uçuruma uçtular .
Arkadakilerde arabanın uçuruma doğru nasıl düştüklerini izlediler . Daniel ani frenle arabayı durdurdu hemen arabadan inip virajdan aşağı baktılar . Araba 3 4 defa takla atmış her şey etrafa savrulmuştu . Bu aracın içinden sağ çıkabilen şanslıdır . Hemen üçüde aşağı koştu ama arabanın patlayacağını biliyorlardı . Daniel Lisayı gitmemesi için durdurdu ama Thoması durduramadı . O çoktan arabaya doğru gitti . Haileyi bulduğu gibi onu araçtan çıkardı . Biraz uzaklaştıkları anda araba büyük bir gürültü ile patladı . Her parçası da etrafa saçıldı . Thomas patlama sonucu yere düştü ama Haileyi kapatmıştı . Kendinden çok o .
Patlama biter bitmez Daniel ve Lisa onlara koştu . Daniel emin olmak için arabaya baktı . Yok kimse sağ çıkamaz buradan . Daniel diğerlerine döndü . Lisa ağlıyordu . Thomas uyanması için sarsıyordu ama hiçbiri işe yaramaz . Daniel ikisinide Haileyden uzaklaştırrdı . Haileyi kucağına alıp yukarı yola çıktı . Arkasından Lisa gelip kapıyı açtı . Haileyi bindirince hemen şoför koltuğuna atladı . Lisa ve Thomas yanına bindi .
Hastaneye giderlerken yatı yolda Thomas ' napıcağız ' diye sorunca Daniel elini tut dedi . Thomas ' şaka mı bu . ' diye cevap verince Daniel ' onun acısını alıp rahatlata bilirsin 'dedi . Thomas nasıl olacak o diye sorunca ' elini tut onun acısının sana geçtiğini düşün ' dedi . Thomas dediklerini yaptı ama işe yaramadı . Daniel ' elini bana ver ' dedi . Haileyin elini ona uzattı . Bir yandan araba süren Daniel diğer yandanda Haileyin elini tutmuş ve onun acısını alıyordu . Thomasta Haileyin alnına dudaklarını koyup öylece bekledi . Farkında olmadan onun acısını alıyordu . Lisa işe yarıyor dedi . Daniel elini bıraktı . ' sürekli bunu yapma ara ara yap kendini öldürürsün ' dedi . Thomasın bu umrunda değildi ama . Lisa onları ayırana kadar acılarını almaya devam etti .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
LobisomemHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...