Medya : Mike
Önceki bölümden ufak bir hatırlatma
'pembe pembe toz . Onlar için kullanılan ' Ben gözlerimi tamamen açtığımda hepsi sustu . Odada Mike Peter ve büyük annem vardı . Büyük annem hemen konuyu değiştirip sordu 'iyi misin ? ' kafamı salladım iyiyim dedim .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MIKE
Her şey normaldi o olaydan bir gün geçti daha sonrada okula başladım . Bugün o olaydan sonraki ilk okul günümdü . O olaydan sonra daha çok çalıştım artık oklar hep hedefe gidiyordu . Bugün ders olarak silah eğitimi alacaktım sonra birazda güçlerimi test edecektik ama şimdi dediğim gibi okul vakti .
Sabah kalkıp elimi ve yüzümü yıkadım odama tekrar geri dönüp okul için güzel bir şeyler giydim sonrada kahvaltı için aşağı indim diğer seferlerden farklı olarak masada bir kişi daha vardı Mike . Ben öylece bakarken büyük annem açıkladı ' okula senle gidip gelecek sizide şoför götürecek yani birbirinize sahip çıkıcaksınız . ' Püf bu yaşta bebek bakıcımda oldu iyi mi ama güzel yanıda var tabi mesela yakışıklı olması . ' iyi ' diyerek sandalyeyi çektim ve oturdum önümdeki bir kaç şeyden atıştırdım . Bugün nasıl gelişecek Mike yanımdan acaba ayrılmayacak mı hiç ? Eğer ayrılmazsa hiçbiri ile konuşamam . Bunları boşverdim ve Mike ile birlikte bahçeye çıktık . Oradan garaja gittik ve arabaya bindik daha sonra arabanın şoförü geldi . Arabayı çalıştırdı ve okula sürdü .
Uzun yol sonrası artık okuldaydık Mike ile arabadan indik ben onun tarafına geçince şoförde arabayı çalıştırıp gitti . Bizde Mike ile birlikte okula doğru yürümeye başladık ama şöyleki tüm gözler üstümüzdeydi . Hayır ilk defa mı bu kadar yakışıklı görüyorsunuz hele hele şu kızlara bak ağızları sulandı . Bende onlara karşılık Mike a döndüm 'ilk günün galiba okulda . ' dedim . ' evet sayende o da . ' dedi . Olabilir ama sayemde okul yüzü gördü işte fena mı ? 'neyse bu daha iyi oldu kaleyi içten fethedebilirim ' dedi . Ne kalesi diye sorduğumda 'sen yabancı değilsin söyliyim . ' dedi . Kulağıma eğildi ve 'futbol takımına katılıcam ve kim oyuncuymuş gösterecem belkide avcı olduğumuda anlamazlar ve onlarla daha yakın olmuş olurum . ' Tekrar doğrulduğunda ben şok geçirmiştim . Bu şoku atlatamadan kolumdan tuttuğu gibi okulun içine soktu . Bunu aslında ben yapmalıydım . Daha sonra durduk ve 'benim sınıfım nerede ' diye sordu . Bende elinden kağıdı alıp okudum . O sırada kızlar gelmiş çoktan Mike ı sarmışlardı . Hatta bir kaçı beni iterek yanına kadar girdi . Ben o sıradada kağıda baktığımdan kızın itmesiyle dengemi kaybettim ve yanımızdan geçen çocuğun üstüne düştüm .
Başımı kaldırıp baktığımda ikinci şokumuda yaşadım . Kim bu tahmin edin etmesi zor değil tabiki değil mi ? Thomastı bu hep niye Thomasa çarpıyon deme Thomasa çarpabilirim ama çarpmakla kalıyor ama Theo öyle mi hayır tabikide . Her neyse şuan burada Theo yok onu boşverelim . Hemen kendimi düzeltip ondan uzaklaştım . Sonra Mikea dönüp baktım kızlar etrafında oda halinden memnundu . Gösteririm ben şimdi sana . Kızların yarısını ittim bir kaçıda düştü . Thomasa aldırmadan Mike'ı tuttuğum gibi bir sınıfa götürdüm . İlk dersi kimya imiş . Bu arada Mike üçüncü sınıf . Mikeı kapının önüne kadar bıraktıktan sonra bende kendi sınıfıma gittim . Yolda Sarahı gördüm ama görmemişlikten gelip müzik sınıfına girdim evet ilk ders müzik . Ders çıkışı hoca beni sınıfta tuttu . Herkes çıkıncada özel olarak konuştu .
'Sesin ne kadarda güzel gitarıda çok güzel çalıyorsun baloda ikinizin sahnede olmasını çok isterim hem bu çok bilmişlerede müziğinde önemli olduğunu göstermiş oluruz . ' dedi . Ben bir şey diyecekken devam etti . 'Hem ayrıca sana gitar hatta piano öğretmek isterim senin gibi bir yetenek kaçmaz coverda yaparız birlikte ne dersin . ' tekrar konuşacaktım ki yine susturdu . Lan bi susta konuşuyum .' hemen kararını söyleme önce bir düşün beni nerede bulacağını biliyorsun . ' dedi . Kısa bir tamam ile sınıftan çıktım . Kapının önünde duran Thomasa az daha çarpıyordum . ' ne işi var acaba burada takip etmelere doyamadın galiba . ' dedim oda cevap olarak ' yeni arkadaşlar edinmişsin bakıyorumda ' dedi . 'evet edinmiş olabilirim ne var . ' dedim . ' geldiği gibi herkesin gözdesi oldu çoktan futbolda benim yerimi aldı üstüne üstlük aynı sınıftayız her dersimiz aynı bir dersten çıkıyom birine giriyorum aa bir bakıyorum her yerde o adam gölge gibi peşimi bırakmıyor nereden buldun bunu yaa. ' aa birde bana mı soruyon cebimden çıkardım çocuğu . Deli midir nedir . ' iyi ya işte biraz düşte yükselmeyi öğren . ' dedim lafımıda koydum uzaklaştım . Daha sonra köşe başından Mike fırladı . Ona doğru yürüdüm . 'Birilerini daha ilk günden deli etmeyi başarmışsın . ' dedim . Hemen anladı . ' bu benim işim ilk önce aynı derslere sonra takımda onun yeri popülerliğide bende artık umarım sende birilerinin yerini çalarsın çünkü bunlar bu şeylerden anlar he birde umarım yüz vermiyorsundur . '
Sarahı görmezden gelebilirim . Jack önemsiz . Thomasla zaten düşman gibi konuşuyoz . Theo desen o kim be gibisinden ama sorun Lisa işte Lisanın yeri bende daima ayrı . Kardeş gibiyiz bağımı zor koparacak gibiyim . 'Merak etme sen halledebilirim . ' dedim . Yanından geçip dolaplara gittim oda benle gelmişti . Ben dolabımdan eşyalarımı alırken oda yaslanmış beni izliyordu . Önüme düşen saçlarıda eliyle tutup kulağımın arkasına aldı . Ben ona hayretle bakarken o gülüyordu . O sırada bir kaç kişi geldi ve Mike onlarla gitti . Dediği kadarda varmış çocuk ilk günden popüler oldu .
Dolapla işim bitmiş kapatıyordum ki yanımda Theoyu fark edip yerimden sıçradım sonra arkamı dönüp baktığımdada Sarahla karşılaştım . ' Ne var ' dedim . 'Bu mudur yani ' dedi Sarah .Bende 'Budur beğenmedin mi ? ' dedim .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
☆●○•°□■♤♡◇♧¿¡》《¤▪☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
WerewolfHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...