Doğum Günü

24 3 0
                                    


Dersler böyle geçerken sonunda okul bitti Bende sınıftan hızla çıkıp servise bindim ve eve gittim . Doğum günü için hazırladım tüm evi . Süslemeleri de astıktan sonra her şey bitmişti zaten kapı çaldı sonra . Kapıya baktım gelen Isabeldi . Elinde bir kutu ve poşet vardı . Sanırım kutudaki bir pasta poşetteki de bir hediyeydi . Onu selamlayıp içeri aldım . İçerisini görünce şaşırdı ve konuştu . ' Bu hazırlık ne böyle sanki parti varmış gibi . ' Bende etrafa baktım ve abarttığımı anladım aman banane insan bir kere 16 oluyor . Bir de çok çocuksuydu ama şu var ki ben zaten çocuğum . Omuz silkip ikramlık hazırladım . Kapı tekrar çaldı bende açtım . Bu sefer gelenler Isabelin arkadaşlarıydı . Onları da selamlayıp içeri aldıktan sonra odama çıktım ve hazırlandım . Üstüme mükemmel doğum günü elbisemi giydim . Evet bunu uzun zamandır bekliyordum Sonunda beklenen an geldi . 

Makyajımı yapıp indim ki kapının çalması bir oldu . Neydi bu böyle resmen kapıcı oldum .Söylenmelerim bitince kapıyı sonunda açtım ve gelenlerin Sarah ve Theo olduğunu gördüm .


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Haileyin giydiği elbise ve makyajı )

Bunlar her yerde birlikte ise kesin sevgiliydi . Neyse boşverelim ikisinide baştan aşağı süzdükten sonra içeri aldım . Bu arada Theo baktığını görmedim sanma . Evet Theo beni süzüyor ne o aşık mı oldun . Theodanda + aldığıma göre güzel olduğum kesin . Birlikte içeri geçtik . Isabel ve arkadaşları hem şaşkın hemde sevinç doluydular . Sanırsınız ünlüler ile buluşan takipçiler . Bunları bir kenara bıraktım ve Sarah'ın elindekilere baktım . Anlayacak olacakki 'Aa unutmuşum parti için içecek bir şeyler getirdim gel birlikte hazırlıyalım bu arada hediyen . ' dedi . Ne partisi neyse mutfağa gittik . İçecekler çok değişikti Sarahın dediğine göre sadece bir kokteyl idi . Bardaklara koyup hazırladık ve masanın üstüne koyduk . Her şey hazır olunca kapı çaldı . Gelen kimdi şuandan itibaren merak bile etmiyordum . Kapıyı açtım yüzlerine bile bakmadan içeri girdim . Yalnız kim olduklarını anlamak zor olmadı hemen Sarah ve Theo ile kaynaşmışlardı . Yani futbol takımındakiler gelmiş 


Birkaç dakika kapıyı açıp misafirleri içeri alıyordum . En sonunda Sarahın çığlığı geldi . 'Hey gençler partiye hazır mısınız ? ' evet sesleri gelince ' o zaman parti başlasın . ' dedi . Müzikte açılmış herkes dans edip bardaktaki kokteyleri içiyorlardı . Ben sonunda sıkıldım ve mutfağa gittim . Sandalyelerden birine oturdum . Başka biri daha vardı kendisine dikkat etmedim ama çok içtiği belliydi çünkü alkol alkol kokuyordu . Bende önümde bir bardak görüp kaptım ve kafaya diktim diktim dikmesinede galiba bu biraz bana koydu . Yoksa Sarah kokteyl diye beni mi kandırmıştı çünkü kokteyl bu kadar ağır değil . Ben ben sanki sarhoş oluyordum . Hayırlı olsun ilk defa sarhoş olacağım . Aman boşa gitmesin diyerek sarhoşluğunda etkisiyle 4 – 5 bardak daha içtim . Yanımdaki çocuk sonunda bana dönmüş ' dikkat et çarpmasın sonra ' dedi sakin ses tonuyla . Ne kadar sakin konuşsada bana sesi bulanık anlaşılmaz ve döne döne geliyordu çünkü sarhoşum . Tabi çocuğa cevap vermeyi unutmadım . ' Çarptı çarpacağı kadar boşver bak dalgana . ' dedim . Çocuğun güldüğünü az çok görüyordum . Sonunda kalktım tabi o anda başım dönmüştü neden bu kadar hızlı kalkar bir insan . Bir elimle masayı tuttum diğer elimlede başımı . Kendime gelincede birkaç adım atıp müziğe göre dans ettim . Yanımdaki çocuğun beni dikkatle izlediğinden emindim hatta ben dengemi kaybettiğimde masa olmasaydı tutacaktı . Bende zorla onu kaldırdım ve mutfaktan çıkardım . Partinin en ortasına gelip dans ettim onuda kendime eş yaptım . Çocuğunda keyif aldığını görebiliyordum . Böyle keyifle dans ederken şarkı bitti . Bende gaza gelip ortadaki masaya çıkıp bağırdım sonuçta evde benim partide . ' Eğlence durmasın sabaha kadar dans dans dans . ' Biraz dengem bozulmuştu . Çocuk beni tutarak yere indirdi .    

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Evet bu gizemlide kim böyle .

Yeni bölümler çok yakında karşınızda olacak görüşmek üzere sizleri seviyorum bebişler . 

Sizce Bölüm nasıldı puanlayın 1/10

Shipleriniz kim mesela Haileo , Heiomas , Therah , Danlis , Sap Jack , Jacbel hangileri 

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin