BÜYÜK SIRRIN ARDINDAKİLER

9 3 0
                                    

Önceki bölümden ufak bir hatırlatma

Aynı şeyi ayakkabıları için yaptım . Tişörtünü de yırttım . Artık kimi ararsın bilmem Thomas falan sana tişört getirir . Ya da dur ben senin telefonunu da alıyım artık ne zaman bulurlarsa . diyerek telefonu cebinden çıkardım dönüp giderken bileğimi tuttu . Ona döndüm . Sen benim düşüncelerimi okuyabiliyorsun değil mi dedi . Evet ne var yani dedim . Bunu anlayamayacak kadar aptal oldum deme bana . diye karşılık verdi . Ben neyi diye sorunca hem zihnini okudum hemde ...

Acaba Theo ne yaptı .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BÜYÜK SIRRIN ARDINDAKİLER

YAZARDAN

Seni sevdiğimi diyerek  her şeye rağmen Haileyin belini tutup kendine çekti ve dudağından öptü .  Hailey hiç karşılık vermeden öylece durdu itemedide öpemedide . Sonunda Theo ondan ayrıldığında sesi geri gelince hızla ' ne yapıyorsun sen . ' dedi ve hızlı kapıyı açıp çıktı .  Theoda koltuğa düştü . Sevgisini itiraf ettiği için memnun ama Haileyin ona daha çok soğuk davranacağı kötüydü . 

Hailey koridorda boş boş yürürken bir eliylede başını tutuyordu .  Mike a titrek elleri ile mesaj gönderdi . Jacki bırakabilirsin iş tamam diye . Sonra telefonu cebine atıp yoluna devam etti . Tabi önüne bile bakmıyordu . Önünde duran Thoması fark bile edemedi ve ona çarptı . Sonrada . ' T-theo arıyorsan i-içerde . ' diyerek yanından kaygılı bir şekilde geçti . Thomas ise ne olduğunu anlamak için çoktan düşüncelerine girmişti ama duyduğu tek şey şu sözlerdi . ' ne yapacağım ben ' . 'nasıl böyle bir şey yapabilir . ' hep aynı şeyler tekrarlanıyordu . 

Thomas hızla Theonun yanına gitti . Theo onu görür görmez şükür yaa dedi ama bilmiyorduki Thomas Haileyden daha beter şeyler yapacaktı ona . 'ne oldu burada . ' dedi . Theo ' ne olacak intikamını aldı hanımefendi . ' Ne intikamı diye sordu Thomas . Theo ise 'şunu çıkarda konuşak gerçi sen çıkaramazsın Jacki çağır . ' dedi ama Thomas duymazlıktan gelerek ne intikamı diye tekrar sordu . Theo üfleyerek bu seferde sen mi sorguya çekiyorsun dedi Thomasta evet çekiyorum dedi . 

Sonunda Theo kurtulmak için her şeyi anlattı . ' Bir gün onu kendi tarafımıza çekmek için buraya getirdim bir delilik yapmaması için kelepçeleri kullandım . ' Thomasta öfkeyle sanamı kaldı lan diye bağırdı . Theo umursamadan devam etti . ' onunda yaptıkları ortada  ' diyerek kendini gösterdi .  Thomas sakince ne oldu ona diye sordu . Theo anlamamazlıktan gelince bağırarak sordu tekrardan . Şu Jacki çağır dedi dışından ama her şeyi içinden itiraf etmişti bile . 

' kal burada ' diyip Thomas çekip gitti . Neden delirdiğinide kendiside anlamamıştı . Her yerde Haileyi aradı ama bulamadı en son olarak Mike'a sormak için Mike'ı aradı . 3 kız etrafında neşeli neşeli konuşuyorlardı . Thomas yanlarına gitti . Kızlar o gelince kaçtılar .  Ne diye bakış atınca Mike Thomas hemen konuya girdi . 'Hailey nerede ' sanane diye cevap verdi . Nerede diye  tekrar sordu bu sefer bağırarak . Ay çok ürktüm diye bir tepki alınca hıncını Mike den çıkardı ilk bir yumruk sonra kafa . Yere düştüğündede tekmelemeye başladı . Daniel gelip ayırmasaydı durmaya niyeti bile yoktu . 

Daniel Thomasın arkasından gitti  sonrada onu duvara itip ne yaptığını sordu . Thomas cevap vermedi . Sonra Daniel uzaklaştı ' eve git geliceğim ' dedi . Evden kastı Lisanın eviydi . Toplanıp konuşacaklardı yani . Thomas söz dinliyerek eve gitti  . Hailey ise ...

Haileyden

Theonun o öpücüğünden sonra eve gittim yol çok uzundu birazda düşünmüş oldum yolda . Mikea ise eve gideceğimi mesaj attım . Eve vardığımda zaten okul çıkışı olmuştu tabi o sırada hep bir sürü mesaj geliyordu Miketan . Birde Isabelden gelmiş ahh evden taşınalı onu boşlamıştım .  Ona mesaj attım . ' özür dilerim taşınalı seni boşladım ama yarın telafi edeceğim söz veriyorum . ' mesajı atıp eve girdim .  Evde kimse gözükmüyordu bende sessizce üst kata çıktım hatta iyiki sessizce çıkmışım Peter ile büyük annem konuşuyorlardı ama ne . Kapı arkasına geçip konuştuklarını dinledim . Normalde dinlemem ama benim hakkımda konuşuyorlardı .

P :  Nasıl ilerleyeceğiz .

J : Her zamanki gibi nasıl olsa her şeye inanmış durumda yuttu her şeyi .

P : Güçlerinde ilerleyemedi ama hala .

J : Orası önemsiz  öğrenecek elbet ve sonra bizde gerekenleri yapacağız .

P : O ve diğerlerini yakalayacağız . 

J : Sonrada avcılar kimmiş gösteceğiz .

P : Çok saf bir doğa üstü kız yetiştirmişsin tebrikler .

J : Ben güzel seçim yaparım . İlk önce annesini öldürdüm sonrada  herkese kendimi onun büyük annesi olarak  tanıttım ve yetimhaneden aldım ve büyüttüm .

P : Bu yüzden işte avcıların başında sen varsın . 

Ben bunları daha sindiremeden büyük annem sandığım kişinin Thomasın annesi olduğunu öğrendim . Nasıl bu kadar genç olduğu anlaşılıyor . Tam yakalanmamak için uzaklaşacakken her şey boka sardı . 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Haileye son sahnede ne oldu .

Theo ve Thomas ı nasıl buldunuz bu bölümde

Shipleri alalım 

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin