Bu bölümde Partide olan asıl olanları öğreneceğiz önce iyi okumalar diliyorum ve önceki bölümden bir kesit sunuyorum isterseniz geçebilirsiniz .
'içmeyi bile beceremediğin içkiler tabi sende haklısın yetersizliği olan insanlar bazı şeyleri yapmaktan geri kalabiliyorlar ' oldu . Bende kendimi savundum tabikide ' Hey o sivri dilini içeri geri sok bir kere o Sarah olan kız bozuntusu bana yalan söyledi ben içtiğimde alkol olduğunu anladım alkol olsa ağzıma sürmem . ' Daha sonrada o hakaretini cevapladım . ' O ben değilde sen oluyorsun galiba beyin yoksunu '
-----------------------------------------------------------------------------------------------
PARTİDE OLANLAR
Gene sinirlendi her dediğime sinirleneceksen böyle benimle hiç uğraşma meydan okumamı sen kabul ettin .Sonra yumuşadı . 'Savaşı kabul ediyorum ve aslında sinirlerimi düzenlemem için yardımcıda oluyorsun bir bakımdan ' dedi . Sinir hastalığın mı var senin ya da doğuştan ucube gine okuyorsun zihnimi 'evet anladığına göre okuyorum . Ne var bunda . Bu arada seni unuttum sanma . ' Sorarcasına baktım . 'sende benimkini okudun . ' diyerek kulağıma fısıldadı . Gören bilen birbirimize aşk dolu sözler fısıldıyoz sanır . ' o da olur zamanı gelince ' dedi . Bende acıtmadan yumruk attım koluna 'kes şunu hiç hoş değilsin . ' 'Hoş olmak isteyen yok zaten ' dedi . Bende kısık bir sesle 'nesin sen ' dedim cevabı ise 'zamanı gelince öğrenirsin . dedi ve gitti . Madem konuşmayacaksın niye geliyorsun .
Sonra birden yanımda hışırtı oldu döndüğümde Isabel yanımdaydı gideni göstererek 'ne iş diye' bana sorgulayıcı bakışlar attı . Tabi yaa Isabelin bizi izlediğinin farkındaydı alçak ve konuşmaya devam mı etti çakal . Cevap vermeyince ' onu boşverde neredesin kızım sen ya arıyorum açmıyorsun mesajları görmüyorsun .' dedi . Sonra onla birlikte bahçeye çıktık ve konuştuk . Büyük annemi ve evi temizleme şeysini söylediğimde beni affetti ve heyecanla başladı susmayacak şekilde konuşmaya . Geceki olayları anlatıyordu . ' Kızım neler oldu neler sende ne cevher varmış öyle herkesle danslar içkiler neler yaptın neler bir bilsen . ' tabi ben bunları duyunca ufak bir şok geçirdim kalbim durdu sanki . Kekeleyerek 'ne ' diye kısık sesle sordum .
'Tamam baştan anlatıyım diyerek olayları başa sardı . Evet Sarah seni kandırmış zaten alkol olduğunu bilsen baştan almazdın ama gerçekten içeceğini ve sarhoş olacağını ummuyormuş . Şimdii işler sen sarhoş olduktan sonra başlıyor . O konuştuğun çocukla işte ' sözünü kestim . 'Thomas . ' Sonra ' evet Thomas bilmezsin diye dedim . 'diyince 'Bir yerde duydum ' diye cevap verdim . sonra devam etti . 'İşte Thomasla dans ettiniz araya kaynayıp dans bittincede sen çık sehbanın üstüne bağır . Sabaha kadar danss eğlence durmasın devamm . ' ben bunları duyunca kaynar sular döküldü üstüme . Thomasın imalı sözlerinin altında yatan şey demek buymuş . Isa devam etti . ' Devamındada dediğim gibi tüm partidekilerle dans edip konuştun . Tabi erkeklerde hallerindne epey memnundu bırakmamak için hatta . ' Durdurdum ' tamam yeter boşver ne yaptıklarını iğrenç ,ellemişler belli devamını söyle ne oldu . '
'Evet üstüne bastın tamda . Aralarından bir tanesi çıktı sen sarhoş musun değil misin hiç umursamadan kolundan tuttuğu gibi çekti götürüyordu . ' Ben iyice tedirgin oldum . ' Ben bunu görür görmez yanınıza koştum arkadaşıma sahip çıkmam lazım sonuçta . Ne oluyor dedim bırak dedim ama dinletemedim . Çekil önümüzden diyip itti beni bir köşeye . Sonrada beni biri tuttu . Anladım ki Sarah Theo ve diğerleri gelmiş . Gözüm tabi beni tutandaydı ama sonra darbe sesi ile senden tarafa döndüm off Thomas bir koydu bir koydu görmen lazım adam patates çuvalı gibi yere serildi . Tabi Thomasda halinden memnun vurarken de keyif alıyordu gülüyordu sanki epeydir bunu bekliyormuş gibi . İşin ilginç tarafı sende gülüyordun ama sonra işte Sarah çıktı ve herkesi evden çıkardı Sadece Theo Sarah ben Lisa Daniel Jack bir de Thomas kaldı sakın onları sorma futbol takımından . Parti bitti diye benim arkadaşlarda gitti ama ben kaldım . Biz seni odana çıkarmaya çalışırken direndin partiye devam etmek istiyorsun faaln Theo bile denemişti ama tık yok artık bıktık senin bu direnmenden vazgeçmişken Thomas geldi . Uyku vakti diyerek tuttu elinden odana çıkarmaya başladı . Bizde peşinizden geldik . Resmen yürümeyi unutmuş gibiydin tam odaya girerken takıldın . Thomasta sendne bıkmış gibi kucağına alıp yatağına kadar götürdü ve yavaşça bıraktı . Geri çekildiğinde bir baktık ki çoktan uyumuşsun .
Erkeklerde evden gitti ve sadece Ben ve Sarah kaldık ' Lisa diyince ' He onlar seninle sadece Sarah ben ve Theo yukarı çıktık diğerleride gitti . ' dedi . Sonra bir anda aklıma geldi ve sordum . 'Lann benim üstümü kim değiştirdi uyandığımda pijama falan vardı . ' Isabel cevaplamaya kalmadan arkadan gelen gülme sesiyle o tarafa baktık .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BÖLÜM SONU
Sizce gülen kim
Elbiseye ne oldu
Kızı kim giydirdi .
Kimler sevgili olmalı
Bölümler güzel mi
Diğer bölümde ne olacak ?
Umarım beğenmişsinizdir .
SHİPLERİNİZ NELER ?
SİZCE BÖLÜM UZUNLUKLARI NASIL OLMALI ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
WerewolfHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...