İngiltere / Londra

10 3 0
                                    


Thoamstan ayrılıp dersin yapılacağı sınafa gitmiştim sınıfta hem Theo hem Sarah hem de Isabel vardı . Theo ile birbirimizi görür görmez ben gözlerimi kaçırdım hatta olanlar yüzüne iğrenç hissediyordum . Öpmesi değil benim ona oynadığım saçma oyun . Sıkıntıyla boş bir sıra aradım Theodan uzak tam oturacaktım ki son saniye bir kişi önüme geçip sıraya atladı . Bende başka sıra araım aa ne şans Theo nun yan arkası boş . Muhteşem .

Oturdum ve sıraya gömdüm kafamı deve kuşu gibi ondan kaçmak istiyordum . Arkasına dönüp ikide bir bakıyordu . Sonunda sinir oldum ona kaş göz yaptım ne bakıyon dercesine anlayınca güldü ve önüne döndü . Gülüyorsa her şey iyidir . Ders sonunda bitti bende anında koridora çıktım kimseyi beklemeden çünkü Thoması bulmam lazımdı mesaj geldi mi gelmedi mi diye soracaktım tabi ben onu bulamadan o beni buldu tabikide diyemem bilin bakalım kim burada . 

Sizce kim ?

Çok zor değil kafa yorun biraz

Tabikide Mike . Onu görür görmez yönümü değiştirdim ama o arkamdan gelip tamda o yarann olduğu yeri sıktı . Ufak bir çığlık atacakken içimde tuttum .  ' naber güzel bakıyorumda ölmemişsin hala nasıl kurtulduğunuda anlamış değilim ama naparsın şans merak etme yakında oda olur . Bu arada büyük anneden selam var diyor ki eğer her şeyi unutup gelisen sana güzel güzel bakarmış sonuçta aileyiz değil mi ? ' dedi . Cevap olarak ' aileniz batsın . ' dedim . 

Benim bu sözlerime karşılık dahada sıkınca acıdan gözlerim doldu ve kısık bir çığlık attım . O da 'acıdı mı ay kıymam . ' dedi . Sonra da yüzüne yumruk yemesi bir oldu . ' Ben kıyarım ama ' dedi  . Gelen Thomastı yanında Lisada vardı .   Kolumu ovuşturdum ama sarılı bölgenin kan olduğunu gördüm . Anında tuvalete ilerledim . Lisada benimle geldi .  Hemen sargıyı çıkarıp attım o da içerdekileri kovup kapıyı kilitledi . Yarayı gördüğüm gibi midem bulandı kafamı başka tarafa çevirdim o sırada Lisa benim kolumu yıkadı .  Sonrada burada bekle dedi . Sargı almaya gitmişti . Bende bekledim . Yakın zamanda geldi sadece o değil tüm hepsi gelmişti . Lisa Daniel Thomas yüzü gözü kanlı . Bir de Jack o ne alaka anlamadım . Lisa sardı diğerleri izledi işlem bitince konuşma başladı .

L : Teyzene gidecekmişsin 

H : Evet .

L : Bundan emin misin .

H : Eminim .

L : Ne zaman gidiceksin .

H : Haberi alır almaz .

L : Ne haberi .

T : Sanırım bu haberden bahsediyor .

Teyzemin cevapladığı mesaj gösterdi . Ben hızla kapıp okudum . Biraz mesajlaştıktan sonra diğerleirne döndüm Thomasada telefonu uzattım o hızlıca okumuştu hemen . 

T : Gidicekmiş

L : Ne zaman

T : Şimdi .   

Hepsi şaşırdı . Lisa üzüldü bir tarafında da umut vardı . Jack ve Daniel nötr kalsada gitsede aynı gibisinden Thomas ise tamamen ölü gibi . Napsak acaba .

Aklıma gelen fikir ile hemen konuştum . ' Bence yalnız gitmeme gerek yok .  Yanımda biri gelebilir güzel bir tatil gibi . ' dedim .  Hepsinin yüzüne baktım sanırım sevine tek Thomastı .  Bu iyi oldu Lisa ile ikisi arasında git gel yapmak istemiyordum .  ' masraflar karşı taraftan okul çıkışı havaalanından İngiltereye uçuyoruz . ' dedim . Uçuyoruzu duyunca Thomas bir havalara uçtu gibi oldu .  Sonra tuvaletten çıkma kararı aldık .

Okul çıkışı olmuştu bende hızla dolapların oraya gittim . Beklemeye koyuldum . Sonunda Thomas geldi .  Ben dolaptaki eşyalarımı alıp bir çantaya koydum . Sonrada havaalanına doğru yol aldık bizi Jack bıraktı arabası ile . 

Uçağın kalkış saati geldi birlikte uçağa binip yan yana oturduk bir süre sonra uçağın kalkıcağını duyuran bir ses geldi o yüzden herkes kemerini taktı bende taktım biraz zorlansam da taktım . Bu arada söyliyim ben hiç uçağa binmedim . Buraya arabayla gelmiştik . Neyse o günler geride kaldı . Geçmişte olan hiç kimse artık hayatımda değil . Geleceğime kapacağım . Eskilere değil . 

Uçağın inişine biraz çok vardı o yüzden bende uyumaya karar verdim .  Bir iki saat yaklaşık , uçağın sallanmasıyla uyandım sonrada indiğimizi anladım . Thomasıda dürttüm sonra birlikte uçaktan indik . Yeni şehir Londra şimdiden sevdim peki neler yaşayacağız yeni maceralarımız ne olacak . Hayatım daha mı çok çamura batıcak yoksa bu karanlık hayatımı aydınlatan bir şey  olacak mı ? 

Bunu çok merak ediyordum . Gece yarısı gibiydi  bu yüzden hava alanında kalmaya karar verdik . Sabah yola çıkıp teyzemin evini arayacaktık . Görüşmeyeli ne olmuştu yaşlanmış mıydı davranışları nasıldı bu güçler hakkında ne biliyor peki ya Thomasın annesinin hakkında . İyi ki onu getirmişim ikimizinde öğrenmesi gereken bir şey bu sonuçta .

Bir koltuk bölümüne geçtik ve kıvrılıp yattım . Oda baş ucuma oturdu . İkimizinde uykusu sıfırdı çünkü uçakta uyumuştuk . Bu yüzden biraz konuştuk .  Sonrasındada uyumaya çalıştık . Yarın büyük gün peki bu büyük günde bizi neler bekliyor yarın öğreneceğiz şimdilik bu kadar . 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin