Hastanede

11 3 0
                                    



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HASTANEDE

YAZARDAN DEVAM

Herkes şaşkınlıkla birbirlerine baktı ve Lisa herkese kan grubunu sordu .  Thomasın ki A+ Danielin ki 0+ Lisanınki ise Ab+ idi .  Herkes doktora baktı beklenti ile ama doktor olumsuzca başını salladı ve konuştu . 'hastanede hiç 0- kan yok maalesef ' dedi . Sonra Lisa hemen telefona sarıldı . Birini aradı . Telefon çalarkende ' babam babam 0- dedi . ' Doktor ise ' bir kişininki yetmez ' diye cevap verince Danielde ' o zaman bir kaç kişide sen bul ' diyerek karşılık verdi . Doktor kafa sallayıp gitti . Lisa babasıyla konuşup diğerlerine döndü 'geliyo ' dedi . Sonra bir kaç kişi daha aradı . Sarah ve Theo dahil ama sonuç kan grubu gibi negatifti . Son olarak Lisa Jacki aradı uzun konuşma ardından Lisa Jackin kan grubunu öğrendi . Jackin kanı tutmuyordu ama doktor birini bulmuştu çoktan  .  O sırada Lisanın babasıda gelmişti . Lisanın babası ve bir genç kan vermeye gittiler . 

Lisanın babası kanı verdikten sonra odaya gitti . Haileyi o halde görmeyi beklemiyordu . Doktorda o sırada gerekeni yaptı . Isırığın bir üstünden damar yolu açıp bir kovaya boşalttı . Sonrada diğer koluna serum olarak kanı taktı .  Akan kanın rengi değiştiği an damar yolunu kapayıp sardı . Zehirden arınmıştı vücut .  Biraz daha akıyordu ama yakın bir zamanda durmuştu . Bu sıradada Haileyin vücudu iyice kirece dönmüştü bembeyaz .

Zaman geçiyor gece yarısı olmuş ama hala Haileyin durumunda bir değişiklik yoktu . Ne uyanmış ne de ölmüştü stabil .  Herkesin gözleri uyku saçıyorken doktor ' ben burada nöbetçiyim başında biriniz kalmak isterseniz kalın ama diğerleri gitsin uyusun okulunuz var sonuçta ' dedi . Daniel gitme taraftarıydı hızla çıkışa yöneldi giderken Lisanın kulağına şunu dedi . ' arabayı bir yere saklarım bulamazlar . ' Lisa onaylayınca gitti . Lisa ve Thomas kaldı sadece . Sonra Thomas konuştu . ' git sende ben kalırım . ' dedi . Lisada ' niye sen ben kalırım . ' diyince Thomas ' iyi o zaman meraklı değildim zaten neyse Danieli kaçırmadan gidiyim ben ' dedi . Giderken Lisanın babası Lisaya ' hadi biz gidelim boşver doktor nöbetçiymiş zaten bakarlar ona . ' dedi . Lisada öfkelendi . ' cidden mi baba burada yalnız başına mı ? ' imalı imalı konuşuyordu . Babası onu bir kenara çekip konuştu sonra Lisa kabul etmek zorunda kaldı . Hızla koşup Thoması yakaladı ' sen kalıcaksın biz gidiyoruz durumunuda dakika başı haber et . ' diyip babası ile gittiler . 

Thomasta odaya geri döndü . Bir sandalye çekip oturdu . Uyku gelene kadar Haileyi izledi tabi dakika başı mesaj geliyordu Lisadan . Bu yüzden her dakika başı ona yazıyordu . En sonunda beklerken koltukta uyuya kaldı . 

HAILEYDEN 

Gözlerim yavaş yavaş aralanıyordu nerede olduğumu kestiremiyordum yavaş yavaş yaşanılan olaylar aklıma geldi . En son bayıldım peki şimdi neredeyim . Gözlerim daha açılmadan yerimden doğruldum .  Anındada yataktan kalkmaya çalıştım . Tabi feci baş ağrısı buna izin vermedi . Bağım döndü ve bir yere doğru düştüm .  Biri beni tutup tekrar yatırdı . ' napıyorsun ya yat şuraya . ' dedi . Ses tanıdıktı gözlerimi tamamen açtığımda Thomasla karşılaştım . ' noldu ya . ' dedim . Thomasta cevap verdi . 'hastanedeyiz . ' 'hastanede miyiz ? ' diye sorduğumda yok ahırdayız diye bir cevap aldım . İlk başta mal mal baktım sonrada çok komik diye cevap verdim .  O sırada Thomasa mesajlar gelmeye başladı . Ben sesten razatsız olunca ' kapat şu zil sesini beynimi eritti . ' dedim . Thomasta aldırış etmeden  'Lisa yazıyor seni çok merak etti . ' dedi . 'Lisa mı ' diyince ' dün gece seni Lisanın evine götürdüm Danielde oradaydı sonra birlikte hastaneye geldik o yüzden .  ' dedi . Sonra bir kadın geldi ve bir şeyler kontrol etti . Gözüme ışık falan tuttu . ' kör mü etmeye çalışıyorsunuz ya . ' diye tepki gösterince 'gayet iyisiniz anlaşılan ' diye cevap verdi . Sonra serumu kontrol etti . Bende seruma göz atınca şaşırdım 'ne lan o ' diyince kan cevabını alınca midem kalktı 'vampir miyim ben ne kanı . ' dedim . Thomasta 'ölse miydin ' dedi . Çocuk haklı neyse . Doktor çıktı yakında çıkabilir mişim . Serumu çıkardı bu arada kolumdan . Kolum demişken diğer koluma baktım . Sarılıydı ve ben hareket bile ettiremiyordum her ettirmeye çalıştığımda acıyordu . Thomasta 'oynama fazla yat hadi . ' dedi . Bende bir şey demeden yattım . 

Ne ara uyuduğumu bilmiyordum ama uyandığımda Thomas üstünü düzeltiyordu çıkış vakti galiba . Beni fark edince tam vaktinde uyanmışsın diyerek örtüyü üstümden çekti . Tüm çarşaf kan gölüydü ne kadar kansızım şuan çok merak ediyorum .   'ölüyorum galiba . ' dedim yanlışlıkla . Thomasta ' yok daha ölmedin lazımsın bize . ' diyerek boş kolumdan tutup kaldırdı . Hiç bırakmadanda çıkışa kadar yürüdük . Ana merdivende başım dönmeye başladı . İyice Thoması tuttum ama tabi boşluğa basıp dengemi kaybettim . Belimden tuttu sonra  kapıda duran arabaya bindirdi kendide yanıma oturdu . 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin