Önceki bölümden kesit
Sonrada ' gitmem lazım merak eder . ' dedim . Benden ayrıldı . Kafasını salladı . ' git ' dedi . Sadece git . Bende ayağa kalktım bahçeye yürüdüm . Daniel ve Thomas konuşuyordu ama Thomasın aklında başka şey var gibiydi . Dinlemiyordu . Eğilmiş ellerini birleştirmiş ve bacaklarıyla ritim tutuyordu . Beni fark edip döndü .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Balo Alışverişi
Hemen ayağa kalktı ve yanıma geldi . ' gidelim ' dedim . O da ilk önce gözyaşımı parmak arkası ile sildi sonrada ' tamam ' dedi . Ana kapıdan çıkıp yürümeye başladık . Başım ağrıyordu . Her ağladığımda olurdu şimdide öyleydi . Yürürken soğuk bir rüzgar esti . Sonra hava kapandı . Şimşek çaktı ve yağmur dökülmeye başladı . 'şimdi mi ?' diyerek ofladım . Thomasta elimden tutup koşmaya başladı . ' ölmek istemiyorsak hemen bir yer bulmalıyız ' dedi . Eve çok vardı . Yoldada taksiye dağir bir şey yoktu o yüzden yağmurun altında arada yürüyorduk aradada koşturup duruyorduk . En sonunda bir kere hapşırdım . Thomas durdu bana döndü . Elini başımda boynumda gezdirdi . Kafasında ufak bir hesap yapınca şöyle dedi . ' bu hızla eve gidersek yolda hasta olacaksın evde de zatüre olacaksın . ' Sonrada üstündekini çıkarıp bana giydirdi . Fermuarı çekip şapkasını örttü .
Sonunda eve varmıştık ben tir tir titriyordum . Kapıyı teyzem açtı ben kendimi direk eve attım . Hemen ıslak ıslak salona koştum . Sıcağa dair hiç bir şey yoktu evde . Sonra teyzem peşimden geldi . Napıyorsun bu halde salonun ortasında git üstünü başını değiştir . Haklı tabi . Odama çıktım . Kapıyı arkamdan kapayıp kilitledim . Sonra en kalın şeyleri giydim . Salona geri döndüm . Teyzem çorba yapmıştı . Sam de örtü getirmiş ve Thomasa vermişti . Ov Thomasın burnu kıpkırmızı olmuş . Hasta olan ben değil o . Teyzem elinde çorbalar ile geldi . ' neredeydiniz bu saate kadar ' dedi . ' Evdeydik ' dedim . Evet şimdi fırçalayacaktı en iyisi doğru düzgün anlatmak . ' toplantı yapmaya gittik ama toplantı hariç her şeyi yaptık anca bitti . ' dedim . Teyzem boşvererek Same döndü . ' oğlum git bir kaç şey getir çocuk ıslak ıslak mı dursun . ' dedi . Sam de Thomasla birlikte yukarı çıktılar . Teyzem çorbayı verip yanıma oturdu ' anlat bakalım en başından neler olduğunu ' dedi . Bende her şeyi anlattım Lisanın korkusunu . Yapabildiğim güçleri . Kardeş güç deyenimimi bir de o son olayı . Olay aklıma gelince tekrar duygulandım .
Teyzem bana sarılmıştı o sıradada merdivenlerden Sam ve Thomas indi . Tüm duygusallığımda uçup gitti . Bir anda güldüm . Bunun sebebi Thomasın giydikleriydi . Teyzem ' başka bir şey bulamadın mı verecek ' diye Sami fırçalıyordu . İkiside gelip oturdu .
Biraz kahkaha birazda üzüntü . Artık uyku vaktiydi gittim ve yatağıma yattım . Teyzem telefon almıştı bana yarın verecekmiş okula giderken . Bir de balo işi vardı ve elbise almam gerekiyordu . Teyzem okul çıkışı gelecek ve bakmaya gidecektik . Konsept ise açıklanmıştı . Kış balosu . Herkes mavi beyaz vb . her hangi bir kışa uygun şeyler giyeceklerdi . Bunları düşünerek uyudum .
Sabah olmuştu ilk defa önce kalkmıştım . Uyuyabildin mi diye sorsanız uyuyumadım hep kalktım bu yüzdende erken kalkabildim . Her neyse giyinip aşağı indim sonra banyoda elimle yüzümü yıkadım . Kimsenin uyanmadığını fark edince kahvaltı işini ben devralmaya karar verdim . Krep yaptım . Küçük küçük sonra onları üstüste dizdim . Üstenden bal falan akıttım sonra bir kaç katına meyveler dizdim . Bir katına da çikolata sürdüm . Masaya pancake'i koydum sonra da kahvaltılıkları dizdim . Teyzem uyanmıştı . Ona günaydın diyerek diğer uykucuları uyandırmak için yukarı çıktım . Sam rahat bir şekilde yatıyordu hemen kapıya pat diye vurdum yerinden fırlayınca ' kalk kahvaltıya yürrüü ' dedim . Oflayarak kalktı . ' Uyku mahvetmekte bir numarasın ' dedi . Gülerek diğer odaya gittim . İkinci kurbanıma neler yapsam ki .
Kapının önüne geldim ve kapı koluna elimi uzattım . O an kapı açıldı . Bende ' kahvaltıya . ' dedim . Sonrada gittim . Arkamdan geldi . Kahvaltıya oturduk . Herkes pancakelere daldı . Bende sıra gelince tabağıma aldım ve yedim . Kahvaltı bitince kalktım . Elimi yıkadım sonrada mutfağa gittim . ' gitme vakti ' diyerek ikisininde omzuna vurdum . Sonra teyzem yanıma geldi ve telefon çıkardı ' al bakalım telefonun ' dedi . Ben ona teşekkür ederken ' bu telefon aradığımda açılmazsa o zaman görürsün gününü . ' dedi . Tamam diyip dışarı çıktım .
Okulda ilk ders Sam ile aynıydı . Sınıfa girdik peşimizdende öğretmen girdi ve ders anlatmaya başladı .Dersi dinleyip notlar aldım .
Okul çıkışı olunca bende teyzem ile alışverişe çıktık . Ne şans ise herkes bir sürü elbise satın almış veya ayırtmış bana elbise yoktu . Özel diktirsek yetişmeyecekti . Of ne yapsak diye düşünürken bir mağaza gördüm . Hala elbiselerde yerindeydi . Son umut oraya baktık ama olan elbiseler sadece ayırtılmış olanlardı ama depoda bir kaç elbise kaldığını söylediler bizde beklemeye başladık . Görevli bir kaç dakika sonra elinde 6 elbise ile geldi . Zaten bir kaçının rengi uymuyordu . Sonra bir tane elbiseyi gözüme kestirdim ve kabine gidip giydim . Bana büyüktü . Bu da hayal olmuştu ama teyzem bir şeyler buluruz dedi ve elbiseyi satın aldı . Akşama kadar dolaştık hatta günü gününe veya 2 gün içinde kargolayan siteler aradık ama hiç yoktu . En sonunda eve döndük . Bu sefer teyzem evde bir sürü şeyler karıştırdı . Bir kaç kendi elbisesini bir kaç da çatıdaki annemin elbiseleri . Bende alışverişte aldığımız elbiselerden çıkardım . Yeni aldığımız elbiseyede baktım . Umutsuzluk . Ben böyle düşünürken teyzem ' çok işimiz var ' dedi .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
Loup-garouHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...