LisDan ve ThomLey Forever

6 2 0
                                    


Uzun ısrarlar sonucu paylaşmayı kabul etti . Beni de etiketleyip ' aşk mükkemmel bir şey farkına vararsan ' yazdı . Sonra hashtag #ThomLeyFırtınagibi yazarak paylaştı . Anındada dislikeleri aldı . Tüm kızlar yuh ama bunu bize nasıl yapabildin havalarındaydılar . Theo ise Hayırlı olsun kardeşime #HeiomasForever yazmış .  Tabikide ilk olarak ben yorum attım . ' Aşkımız doğuyor patlayan patlasın şekerim . yazıp gülücük attım . Theoda bana cevap olarak ' yürü yengem kim tutar seni hepsini çizikle arkandayım ' yazmıştı . Dur dur dur dur . İlk olarak bu mal beni öpüp aşığım değemedi ikinci Thomas ne ara abi oldu . Hem bu niye beni oyuna getirdi . Ona mesaj olarak ' sen gelsene sen yarım kalan bir işimiz vardı ' yazdım .  Ne yaptım gene diye soruyordu . Bende sonra öğrenirsin dedim . Sonra bana bakan Thomasa dönüp ' bir işi halletmem lazım nerede ne zaman yapabilirim bunu ' dedim . ' bunu bende yapmak isterim ' diye sırıttı . ' O zaman nereye ' dedim . O da ' bugün değil yavru şimdi başka şeyler yapacağız seninle ' dedi .

Akşam yemeği hazırlayacakmışız bu mu önemliydi . Bıkarak unu tezgaha atınca un yüzüme toz olarak uçtu . Sonra Thomas gülüp unu kafamdan bocaladı . Sen şimdi ölmedin mi gavur oğlu . Tüm unu üstüne attım . Bana sinirle baktı . Sırtına falan hep un girmişti .  Gülerek kaçmaya başladım . Bahçe kapısını görür görmez açıp dışarı çıktım hemen önümde havuz varmış hızımı alamadım . Tam durdum derken Thomas arkadan bodozlama bana çarpınca ikimizde havuzu boyladık . O çoktan çıkmıştı sudan . Ben hala suyun içindeydim . Bunun nedeni ise altta kalmış olmam .  Zeminden güç alıp yükselebildiğim kadar yükseldim sonra zaten Thomas tutup su yüzüne çıkardı . ' kaç metre bu havuz ya ' dedim .  Kendisi sudan çıktı benide iki kolumdan tutup çekti . Sudan çıkmakla kalmadım direk onun üstüne düştüm .  

En sounda üstünden kalktım . Sonra da ' bu havuzu buraya hangi mal yapmış ' dedim titreyerek . Thomasta gülerek ' benim yapmadığım kesin ' dedi . Sonrada ben ' mahvoldum battı her yerim afferin . ' dedim . O da evet doğru bak sana ne göstereceğim dedi . Peşinden sürükleyip bir odaya götürdü dolaptan kıyafetimi çıkardı . ' kurutuldu ve yıkandı güzelce giyebilirsin ' dedi . Bende ' yıkandıktan sonra ama ' dedim . Sonrada banyoya girdim . 

Çıkınca anında giyindim ve saçlarımı kurulamaya başladım . Kapıdan Thomas girdi . ' ne işin var burada ' diyince o da ' hiç ' dedi . Beni tutup sandalyeye oturttu . Banyodan tarak ve kurutma makinesi ile geri döndü . Bir yandan tarıyor bir yandan kurutuyordu arada saçımı koklaması beni bitiriyordu .  Hele ağzında tarak tutarken saçımı kurutması komiğime gidiyordu . En sonunda saçımı yapabildi ve bende sandalyeden kalktım .  Birlikte aşağı inip yemeğimizi yedik . O an Thomasa bildirim geldi . Açıp baktı sonrada sırıttı .  Bir mesajda bana gelince bende baktım . ' siz başlarsanız bizde bitiririz LisDan forever aşkın doruğunda . ' yazıyordu . İkimizde etiketliydik . Hani yani ne ara . Thomasta ' seni odana çıkarıp aşağı inerken cilveleşiyorlardı zaten ' dedi . 


                                                                (Lisa ve Daniel paylaşım temsili )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                                (Lisa ve Daniel paylaşım temsili )

Akşam Thomasla teyzemlerin eve gittik teyzemi merak ediyordum çünkü . Beni görünce hemen içeri aldı Thomasta kapıdan dönüp gitti acaba neler olmuştu .  Bende gece yarısına kadar teyzemle vakit geçirdim beni çok merak etmiş ve özlemiş .

1 ay kadar teyzemde kaldım arada Thomas gelirdi gizli gizli camdan girer vakit geçirirdik biraz sonra giderdi . Bir gün daha böyle yapıp geldi ama bu sefer az daha teyzeme yakalanıyordum paçayı zor kurtardım .   Her neyse önemli olan bu değil . Teyzem okul için bana çattı sonunda hasretini giderip . Bende kızın bana hakaretler savurduğunu söyledim ama yinede haksızmışım az bile yaptım o kaltağı bir kere . Bugün teyzemi aradılar ve okula dönebileceğimi söylediler muhteşem bir haber mi muhteşem olmasada iyi haber atılmadığım için şanslıyım . 

Sabah okula gitmek için hazırlandım . Thomasın bana dediklerine göre bu 1 ayda bir kaç maç yapmışlar ve finale çıkmışlar . Tüm attığı golleri benim için atmış . 5 maça çıksalar her maç 1 gol atsa 5 . Final maçı bir kaç güne olacakmış bende en önden tezahürat edeceğim olmadı hile yaparım .  İşte bunları giydim ve şimdi okula gitmek için yola çıkıyorum tabikide Sam ile . 

Okula vardığımzda gözler beni bulmuştu kızlar dik dik bakıyor erkekler sulanıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okula vardığımzda gözler beni bulmuştu kızlar dik dik bakıyor erkekler sulanıyordu . Yanımdaki Sam ise heyecanlı heyecanlı bir şey anlatıyorduda dinlemiyordum en sonunda ' uzaya mı gittin huu ne dediğimi duydun mu ' dedi . Bende evet ' futbol oynuyormuşsun ' dedim . O da ' evet takımda ... ' tekrar anlatmaya başladı ama dinlemedim . Okulun içine girdik . Sam yanımdan gider gitmez bir değişik oldum . 1 ay sonra ilk defa .

Dolaplara doğru ilerledim . Ders için bir şey aldım ve dolabı kapadım . Bir anda karşımda yüzü gözü dağılmış bir kız gördüm . Bana ' seni nasıl hala okula alabildiler anlayamıyorum.' dedi Sonra ' kendini nasılda bir şey sanıyorsun . Sana ne olduğunu söyliyeyim 1 hafta takılacaksınız sonra bana yaptığı gibi çöp gibi atacak ' dedi . Ben ona şaşkınca bakarken o gitti ama gitmeden bir şey daha söyledi ' Thomas senin gibi ilk sevgilisini yapmıyor şansına küs . '  Duyduklarımı sindirirken acaba doğru mu diye düşünüyordum ama Thomasa tabikide patlamayacağım . O kız gidince Thomas çıkageldi . Yanıma yaslandı önüme düşen saçlarımla oynadı . ' bügün günlerden ayrı bir güzelsin . ' dedi . Sonrada ' ama havamı bozdular ' dedim . ' ne oldu ' diye soruncada ' o çizdiğim kız mal mal şeyler söyledi o kadar ama değersizler . ' dedim . O da ' değersizse niye havan söndü . ' dedi . Bende ' dediklerine değil kendi hareketlerine ' dedim . ' ne dediğini söyleceksin umarım ' dedi ve bende saklamaya gerek yok diyerekten söyledim . ' sadece 1 hafta oynaşıp bırakacağını söyledi kendisini bırakmışsın sanırım zamanında ' dedim . Sonrada ' iyikide bırakmışsın ' dedim . O da ' ilk kurt yıllarımdı kime sataşacağımı bilemedim o da yaklaşınca sırt çevirmedim sonra iğrenç davranmaya başladı ve onu terk ettim . ' dedi . 

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin