Ev Bulundu

8 3 0
                                    


Önceki bölümden kesit

Herkes toplanmaya başladı hata para bile bıraktılar . Böyle çalmaya devam ederken bir çocuk yanlarına yaklaşıp para yerine bir kağıt attı . Hailey bunu fark edip çocuğa baktı . Çocuk gülümsedi . Sonra parayı atıp uzaklaştı . Hailey merak edip kağıdı açtı kağıtta numara yazıyordu . Thomas anında çalmayı bıraktı . ' bu ne ' dedi . Hailey bilmem dedi . Sonrada çocuk onlara bakarken Thomas gözünün önünde kağıdı parçaladı . Sonrada araba ile Dorothy ve Sam geldi . 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Haileyden 

Thomasla çok güzel şarkılar söylemiştik biz bunu öylesine eğlenelim diye yaparken herkes biz para atmıştı . Daha sonra içlerinden bir çocuk gelip bir kağıt bıraktı . Ben kağıdı fark edip elime aldım . Telefon numarası yazıyordu . Sonra çocuk tekrar gelip para attı sonrada göz kırkıp gerilere doğru gitti . Thomasta bunu fark edince hızla çalmayı kesip ikimize baktı . Benim elimden kağıdı alıp çocuğun gözüne soka soka yırttı . Sonra caddede bir araba durdu ve korna çaldı . Teyzem ve kuzenim Sam gelmişti . Thomasla kalkıp hemen arabaya bindik . Paraları almayıda unutmadık . Sonrada eski yuvamıza dönmek için yola koyulduk yani benim eski şehrim onların ise yeni .

Yol uzun süreceğinden uçakla gitme kararı aldık ama arabaya uçak alınmayacağından dolayı arabayı satarak uçağa bindik . Yeniden araba alacağımızı söyledi teyzem .  Kamyonet çoktan yola çıkmıştı . Yol onlar için çok uzun sürecekti . Bu yüzden ilk bir kaç gün eşyasız olacaktık bu yüzden iniş yapmadan bir otele rezervasyon yaptırdık . 

Uçak otele yakın bir yerde iniş yaptı yani daha doğrusu havaalanına yakın bir otele rezervasyon yaptırdık . Uçaktan iner inmez bir araba satın aldık . Sonra arabaya doluşup otelin yerini tuttuk . Şimdi dinlenecektik yarında Sami okula kayıt edecektik .  2 tane oda tutmuştuk 2 şer yataklı ben teyzemle Thomasta Samle kalacaktı odalarda karşılıklıydı herkes kendi odasına gitti . Ben hızla odama girer girmez duş için küveti hazırladım sonrada üstümü çıkarıp içine girdim . Çok rahatlatıcıydı .  Biraz durduktan sonra çıktım ve yeni kıyafetler giydim . Her ne kadar yeni olursa olsun eskilerimdi . 

Ben giyinince odada teyzemin olmadığını yeni fark ettim . Sonrada kapı çalındı . Bende açtım . Gelen Thomas büyük annemin aşağıda olduğunu söyledi . Akşam yemeği için inmiş . Bende aşağı kata indim . Teyzemi görür görmez yanına gittim ve akşam yemeğimizi yedik . 

---------------------------------------

Bugün büyük gündü . Okula gidicektik Sam'i kaydedecektik sonra ev ilanlarına bakacaktık . Okula yakın bir ev bulmaya karar vermiştik bakalım öyle bir ev var mı ? Ondan sonrada teyzem alışverişe götürecekti .  Hemen kalkıp elimi yüzümü yıkadım  .Yeni gün için güzel bir şeyler giydim . Saçımla hiç uğraşmadan dağınık bir topuz yaparak aşağı indim . Aşağıda kahvaltı ediyorlardı bende yanlarına gidip oturdum . Yemek bitince hep beraber kalktık okula gittik .  Bu okul neden hep aynı . Herkes niye gelenlere gözünü dikip bakarki sizi  kör etmek vardı ya hadi neyse .   Teyzeme müdürün odasını gösterdikten sonra bende kendi sınıfıma gittim . Ders çoktan başlamıştı bende ortasında gelmiştim . Hoca sorguya çekince bende acaba nasıl yırtsam diye düşündüm . Sonra tekrar kapı çaldı . İçeri Sam girdi . Hoca beni umursamadan kapıya yöneldi . Bende usulca yerime geçtim . Samde peşimden oturdu . Tam arkama oturunca bende 'zamanlama muhteşem ' dedim . O güldü . Bende önüme dönüp dersi dinledim . 

Ders çıkışı Samle sınıftan çıktık . Isabel sürekli bizi dikizliyordu zavallı tabi kaç gündür onla ilgilenmiyorum . Sam' e bir dakika beklemesini söyleyip onun yanına gittim . ' ne oldu ya . ' dedim . ' şu çocuk kim sürekli onunlasın ' dedi . Tam beklediğim şey . Bende ' napacaksın sevgilim . ' dedim . Suratına baktım ve bir gülme geldi . Ben gülünce ' ne sırıtıyorsun be . ' diye tersledi . Bende ' yüzünün hali neydi öyle ' diyerek yanından gittim giderken ' kuzenim . ' dedim . 

Same tüm okulu gezdirdim saha hariç oraya gitmek istemiyordum bazı iğrenç kişiler oradaydı çünkü . Same sen bak gel dedim ama hiç oralı olmadı . Bende ' iyi o zaman boşver sahaları ' dedim . Sınıfa gittim onunda sınıfını gösterdim . 

Okul çıkışı Sam ile buluştuk . Teyzem bizi almaya gelmiş çıkışta bekliyordu . Sam ile arabaya bindik . Teyzemde güzel haberi verdi . ' okula yakın çok güzel bir ev buldum . ' diyerek . 

Samle ikimiz çok mutlu olmuştuk . Şimdi tek eksik eşyalardı . Otele gitmek yerine alışveriş merkezine gittik . Ben kendime bir yığın kıyafet alırken Sam de ofllayarak bizi izliyordu . Abartmadan mağazadan çıktım . Sonra bir kafeye gidip oturduk . Bir şeyler yedikten sonra oradan kalktık . Yarın eşyalar burada olacaktı . 

--------------------------------------

Sabah olmuştu son otel günümüzdü teyzemi adamlar aramış ve yurt içine girdiklerini söylemişlerdi . Yakında burada olurlardı . Teyzem evin konumunu attı bizde evin yolunu tuttuk . Eve vardığımızda emlakçı bizi karşıladı . Sonra anahtarı verip gitti . Evi dolaşırken aşağıdan korna sesi geldi . İşçiler gelmişti . Hemen dışarı çıktık . İşçiler çoktan taşımaya başlamıştı . Bir işin ucundanda Sam tuttu . Teyzem evin içinde neyin nereye kurulacağını gösteriyordu . Bende boş durmamak için bir şeyler taşıdım Sam ile birlikte . 

Akşama doğruda işçiler gitti . Koliler hala yerleştirilmemişti ama koltuklar falan düzenliydi . Soluk soluğa koltuklara devrildik . Sonra teyzem bir güzel kahve yaptı . İçtikten sonra ne zaman uyuduğumu bile hatırlamıyorum . 

Sabah olmuştu aşağıdan mis gibi kokular geliyordu hızla merdivenleri indim . Elimi bile yıkamamıştım sonra teyzemin uyarısı ile banyoya gittim . Çıktığımda kahvaltı denen bir şey yoktu ama Sam sayesinde ortalıkta . Sonrada okula gittik birlikte .

Sınıfıma giderken yolda Thoması gördüm endişeli ve daha çok düşünceli . ' ne oldu ' diye sordum . Beni daha yeni fark etmiş gibi şaşkınca yüzüme  baktı . Sonra kendini topladı . ' hee şey yaa şey var . ' Bıkkınlık geçirirken sonra normal konuşmaya başladı . ' gece dolunay var . ' Ne dolunayı dolunay ne alaka . Ne alaka olduğunu sorunca ' Theo ve Sarah şuan tehlikeliler . Hala kontrol edemiyorlar galiba bende . ' dedi . 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ARTIK BİTSİN DEĞİL Mİ ?

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin