Önceki Bölümden Kesit
' Bu arada koluna ne oldu ' diye sordu . Bende sargıyı açtım . Yavaş yavaş yara kapanıyordu . Teyzem şaşkınca 'ısırıldın mı ve kurtuldun öyle mi ? ' dedi .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TAŞINMA KARARI
Ne var ki bunda diye cevap verdim . O da ' hiç kimse bu zehre karşı dayanamaz ya ölürsün ya da dönüşürsün seni bir alfa ısırdı değil mi . ' dedi . Bende ' yoo Thomas yaptı . ' dedim . Dahada şaşırdı . ' Thomas mı ? ' dedi .' Bilerek değil avcılar yaptırdı . Beni öldürmek için . ' dedim . O da bir şey anlattı . ' Hiç bir doğa üstü ve insan bu zehre karşı dayanıklı değildir ya ölürsün ya ölürsün alfa ısırığı ise ya ölürsün ya da dönüşürsün . Bu senin güçlülüğünden ya da Thomasın güçsüzlüğünden kaynaklanabilir belki onun zehri kuvvetsizdir . ' dedi . Bende ' Zehrin vücuduma yayılmasını önledi hastanedede zehirli kanı çıkarıp yeni kan verdiler . ' dedim . Kan grubumu zordu bende 0- dedim . O da baban gibi dedi . Babamında mı kan grubu 0- idi .
Aşağı Sam ve Thomas indi . Sam konuştu . ' Anne hadi bizim yatakları gösterde uyuyalım artık kim nerede yatıyor ona göre yatacağım bir daha kalkmam ' Sonra teyzem Thomasla ikimizi yukarı çıkardı . Sam'in odasına götürdü . Siz burada kalın . dedi . Sonra kendi odasından bir yastık bir de çarşaf getirdi . İstemezseniz Hailey benimlede kalabilirsin dedi . Bu sırada Thomas ' bana fark etmez . ' dedi . Bende kabul ettim . Teyzem odadan çıktı bizde yalnız kaldık . Ben etrafı gezdim . Burası benim eski odamdı . O zamanlar Samle aynı odada kalıyorduk tabi ben çok az şey hatırladığımdan şaşırmıştım .
Neyse tek merak ettiğim gitardı . O sırada odanın kapısı çalındı Sam girdi . ' müsaitsiniz değil mi birşeyler yapmıyorsunuz . ' dedi . Ne ima ediyordu bu . Sonra elinde bir kılıfla geldi . Yanıma gelip ' bam teyzem sana ne vermemi söyledi . ' diyerek açtı . Aa gitar . Elime alıp dokundum . Tellerini elledim . Sam'e sarıldım . Bir kez çalmayı denedim iş görüyor . Ah ne özlemişim . Hemen aklıma gelenle gitarı Thomasa fırlattım anında tuttu . Bende 'çal bakam bir şeyler ' dedim . Emriniz olur diyerek bir şey çaldı . O an aklıma okuldaki karaokemiz geldi . Hoca basmıştı . Thomas çalarken içeri teyzem girdi . ' Ah kendisi gibi yetenekli arkadaş bulmuş bak sen . ' dedi . Ben utanırken Thomas gülümsedi . Şarkı bitince teyzem ' hadi milleti rahatsız etmeyin yatın yatağa yarın güzel bir gün . ' dedi . Ne günü diye sorunca ' güzel yeğenimin yanına geliyorum . ' dedi . Ne ben yanlış duymadım değil mi yoksa teyzem benimle geleceklerini mi söyledi . Bu haberle mutlu oldum ve sevinçle yatağa atladım . Teyzemle Sam odadan çıktı . Thomasta kendi yatağını kurup içine girdi .
Ben sevinçten uyuyamamıştım ama Thomasın neden uyuyamadığını anlamıştım sonra ona döndüm o da bana döndü öylece baktık birbirimize . Sonra ben ona kalk dedim ilk başta anlamadı . Kalksana dedim . Sonra da yatakta yer açtım . Kalktı ama yanıma gelip gelmemek için tereddüt etti . ' Yemeyeceğim gel . Uyumuyorsun işte konuşalım . ' dedim . Konuşma kelimesini duyunca bir düştü yüzü sonrada geri toparlayıp yanıma geldi . Yanıma uzandı bende üstüne .
Ben konuşmaya başladım . ' en son bu haldeyken uyuyakalmıştım ama şimdi no uyku konuşacağız ' dedim . Sonrada Thomas yarım kalan yerden anlattı . Bende konuyu değiştirdim sonra . 'böyle mükemmel oldu biz aynı evde kalalım . Bu dörtlü ayrılmasın bence . ' dedim . O da beni onayladı . Sonrada 'gerçekleri öğrenince sende huzur buldun değil mi ? ' diyince kabul ettim . ' O zaman bizle kal . Başka türlüsünü kabul etmiyorum . ' dedim sonra bakarız dedi .
' İyi bak ' dedim . Sonrada kolumu alıp baktı . ' iyileşti ya düşünme o kadar ' dedim . 'peki ' dedi . Sonra kalkmaya çalıştı . 'nereye ' dedim . Uyuyacağım dedi . Gitme dedim . Konuşalım biraz daha dedim . Sonra iyi dedi kalmaya karar verdi . Gerçi ben yanında yatarken kalkamazdı da neyse .
Gelecekte ne yapacağını sordum . ' okula gidicem müzisyen olurum belki . Sonra bir kız bulacağım ve onu hiç bırakmaksızın seveceğim . ' dedi . İlk şaşırdım sonrada güzelmiş dedi . Benim ne yapacağımı sorunca ' yaparım bir şeyler ' dedim . ' açıkla ' diyince ' şu baş belalarından kurtulduktan sonra okulumu okuyacağım ve gerisi yok hala karar vermedim ' dedim . Sonra Thomas ' beraber müzik çapalım ' dedi . Teklif cazip geliyordu düşünmem lazımdı . ' 1 dakika düşüneyim ' dedim . ' Düşün dedi .
Yazardan
Sabah olmuştu . Haileyin teyzesi Dorothy uyanmış kahvaltı hazırlamıştı sonra çocukları uyandırmaya üst kata çıktı . Sonrada yatakta Haileyi ve Thoması birlikte uyurlarken gördü .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
WerewolfHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...