Önceki bölümden kesit
Oturdum ben nasıl kandırıldığımı anlattım . Bazende ağladım . En sonunda her şey açıklığa kavuştu bende boş elimle çorbayı yedim . Thomas sonrasında sordu . ' Şimdi ne olacak ne yapacaksın nereye gideceksin . ' Gerçekten ben ne yapacaktım .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
İlk önce bilmiyorum göreceğiz dedim sonra kısık bir sesle belki teyzeme giderim tabi oda teyzemse dedim . Hem gidip gerçekleride öğrenebilirdim . Thomas ' gidicek misin teyzenin nerede yaşadığını biliyor musun ? Teyzen iyi biri olsaydı onla olmaz mıydın . ' dedi . Aslında haklıydı ama gerçekler vardı ucunda . ' gitmeliyim ne olup bittiğini öğreneceğim . ' dedim . İyice bozulan Thomas ' ne zaman gidersin ne zaman dönersin tek başına seni bırakmam ' dedi . Thomas mı çok korumacı olmuştu yoksa ben mi yanlış anlıyordum her seferinde . ' O zaman konuyu kapatalım yarın okula gidelim bakalım neler olacak . ' dedim . Peki o halde dedi . Oturduğu yerden kalktı . Sana iyi uykular dedi . Hızla dışarı çıktı . Neydi bu acele . Bende yatıp uyudum . Uykuya dalmam kısa sürdü .
Yazardan
Thomas alel acele dışarı çıkmıştı aslında sadece nefes almak istemişti bir de Lisayı haberdar etmek . Lisaya mesaj attı . Lisa geri dönünce konuştular . Thomas Haileyin teyzesine gitmek istediğini söyledi . Lisa şoklardan şok geçirirken telefona babası geldi . Lisa engel olamayız bilsin artık her şeyi diyordu babası ise bunun olmasını istemiyordu . En sonunda bir karar aldılar . Kararı Haileye bırakacaklardı ama gitmesi ve kalması için iknada edeceklerdi . Thomas konuştuktan sonra içeri girdi ve koltuğa uzandı . İkiside uykuya dalmıştı . Ve sonra sabah oldu .
HAILEYDEN
Sabah uyandım . Yataktan doğruldum ve kolumun feci ağrıyıp uyuştuğunu fark ettim . Isırık yetmiyormuş gibi üstüne yatıp uyuşturmuştum . Yataktan kalkıp içeriye göz attım . Sonrada salona gittim . Vay Thomas hala uyuyor uykucu . Bari bende gidiyim elimi yüzümü yıkıyım . Banyoyu bulduktan sonra içeri girdim sonra düşündüm acaba elimi nasıl yıkıyacağım elimi geçtim yüzümü . Hafifçe uyuşuk kolumu kaldırmaya çalıştım ama kasılmış eklemler hiç oynamıyor . O elimi yıkamaktan vaz geçip diğer elimi yıkadım ve o tek elimle yüzümü yıkadım yani azcık yıkadım . Sonra banyodan çıkıp mutfağa girdim . Dolabı açıp baktım . Kahvaltı kahvaltı kahvaltı . Hadi omlet yiyelim . Yumurtaları aldım . Dolabı kapayıp döndüm tabi o sırada Thomas sayesinde ödüm koptu . Gelmiş arkamda beklemiş tam dönerken de napıyorsun diye sormuştu bende minik çığlıkla elimde ne varsa bıraktım . Thomas refleksleriyle tutmuştu ama kafasına vurmaktan çekinmedim . ' korktum napıyorsun yaa ' diye fırça çektim .
Özür dedi . Sonrada birlikte kahvaltıyı hazırladık ve birlikte yedik Thomasın telefonu çaldı . Arayan kim bilmiyorum ama biz olarak konuştu . Geliyoruz dedi telefondakine sonrada kapattı . 'Okula gidiyoruz ' dedi . Kapıya doğru gittim . 'Böyle mi gidiceksin cidden ' diye sordu . Üstüme baktım ve iğrenç üstümü yeni fark ettim . Dudaklarımı büzüp başımı kaldırdım . Ellerimide iki yana açtım . Daha sonra aklıma gelenle hemen kendimi toparladım . ' Burası senin miydi acaba yani bizim eve yakın mıdır bizim ev eski ev . Orada kıyafetlerim duruyor yani duruyordu . Gidelim miii ? ' dedim . Sonrada dediklerimle Thomasın şekilden şekle girişini izledim . Kısaca tamam dedi ve yürümeye koyulduk . Yolda aklıma ' servis gelmiş midir acaba servisle mi gitsek okula ' dedim . Acele edersen olur dedi . Sonrada koşturduk .
Eve varınca ben içeri daldım odama çıktım hızla dolaplarımı açtım . Yeyy bir kaç almadığım kıyafet duruyordu . Neyse idareten . Thomasa ' çantanı versene ' dedim . Napcan ' diye sorduğunda göz devirdim . Sonrada ben çantasını kendim aldım ve içine tüm kıyafetlerimi doldurdum . Kalan bir tanesinide giymek için seçtim . Çantayı Thomasa geri verdim . ' hadi çık . ' dedim . Niye diye bakış atınca kıyafeti taa gözünün içine kadar soktum . O da bu hareketime göz devirdi ve kapının önüne çıktı . 1 dakikan var dedi bende apar topar üstümü değiştirmeye başladım . Yaralı kolumu sokarken biraz acıdı bu yüzden hafif bir çığlık çıkmış olabilir istemsizce . Thomas ne oldu diye sormuştu . Hatta anında döndü .Onun dönmesine bende döndüm . ' yok bir şey dön önüne ' dedim . Kolumu sokmaya devam ettim . Tam oldu derken bir baktım Thomas kolumu tutmuş yavaşça geçiriyordu . Vay çakal bir de sessiz sessiz gelmiş .
Her neyse giydim işte sonra evden tüm alacaklarımı aldım ve çıktık . İlk gelen servise atladık . Boş yerlere oturduk . Şoförde bana 'kaç gündür gelmiyorsun ' dedi . Cevap olarak ' hastaydım ya . ' dedim . ' Büyük annen bana taşındığınızı söyledi . ' dediğinde bir anda yüzüm soldu . ' yok vazgeçtik ben evi beğenmeyince . ' dedim . Servis okulun önünde durduğu gibi kimseyi beklemeden indim . Seri bir şekilde dolapların olduğu yere yürüdüm arkamdanda Thomas geliyordu . Sonunda durdum yetişsin diye . Ne oldu diye sordu . Bir şey yok dedim . Sonra eşyaları çantadan alıp dolaba sıkıştırdım . Bugün kimsede kalmayacağım . Thomastan telefonunu istedim . Napacağımı sorunca arama dedim . Çıkarıp verdi . Şimdide telefonsuz kalmıştım iyi mi ? Neyse bildiğim kadarıyla teyzemin adını ve soyadını taradım . Hesabına girdim nerede yaşadığına dair bilgileri edindim . Sonrada ona mesaj gönderdim galiba Thomasın hesabından :D ' Telefona Thomasa geri verdim . ' Eğer mesaj gelirse derste olsanda bana söylüyorsun . ' diye tembihledim . Ne karıştırıyorsun sen diye sorduğunda hiç ev arıyorum dedim ve sınıfa gittim .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
Hombres LoboHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...