Evet yeni bölüme hepiniz hoş geldiniz . Bu bölümde az çok tahmin edersiniz ki sırlar çözülme evresine giriyor ve maceramız başlıyor . Kardeş Güçler bölümü keyifle sunar .
Önceki bölümden ufak bir Kesit vermek istiyorum öncelikle .
Lisa odasına girdi bir fotoğraf çıkardı . Fotoğrafta kendisi vardı . Boynundada bu kolyeye benzer bir kolye . Teyzem haklıymış Jessica kolyeyi resmen değiştirmiş yetişkin kolyesi yapmış . Bana döndü . Doğruymuş demek dedi . Evet doğruymuşta sen bunu biliyor muydun ?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
İkimiz öylece kalmıştık . Sonra o konuştu . ' beni nereden buldun . ' dedi . Seni mi kolyeyi mi . Neyse ' teyzem ' dedim . Sonra o ' kardeş kardeşim yaşıyor benim . ' diyerek bana sarıldı . Öylece dururken ' bir şey beni sana çekiyordu ama emin olamamıştım . ' dedi . Bende ' babanı fotoğraflarda gördüm . ' dedim . Sadece sen mi diye sordu bende ' hayır bir kişi daha ' dedim . Sonra benden ayrıldı . ' sana kardeş olabileceğimizi söyleyemezdim ya . Hem söylesem inanmazdın . ' dedi . O da haklı ben zaten ona kızmıyorum hiç birine kızmıyorum . Tek suçlu bizi ayıran o Jessica ve sırf intikamı için .
Kolyeyi bana geri uzattı . 'senin olsun güzel bir hatıra . ' dedi . Sonra yaklaşıp boynuma taktı . Birlikte aşağı indik . Herkes sabırla bizi beklemişti . Bizi görenler hemen ayağa fırlayıp merakla baktılar . Thomas hariç çünkü o zaten biliyordu . Galiba bir de Daniel biliyordu . Lisa Daniele olumlu bir şekilde başını salladı çünkü . Herkesin merakını solduracak bir şey söyledi Lisa ' o zaman kardeş güçleri kim keşfetmek ister ? ' dedi . Tabi ya güçlerimizin kaynağı aynı . Güçlerimiz kardeş . O zaman denildiği gibi en güçlüsü olacağız . Sarah ' bunu konuşmaya mı çıktınız yukarı ' diye söylenince hop üç kişi emin bir şekilde bize baktı Theo Jack ve Sarah .Cevap bekliyorlardı . Bende ' aradığınız cevap bende değil ' diyerekten dakika bir gol bir direk satarak bahçeye çıktım . Sonra bir kaç dakika sonra diğerleride geldi . Herkes bir köşeye oturdu . Bizde Lisa ile ayakta kaldık . Lisa bana dönüp ' sen ne olacağını veya nasıl yapıldığını biliyor musun bu işin ? ' dedi . Olumsuzca kafa salladım . Belli zaten diyerek yanıtladı . Sonra ' ikimizde tüm güçlerimizi birbirimize söyleyeceğiz teker teker o güçleri birleştireceğiz . ' dedi . İlk o başladı . ' insanlara kötü anılar gösterip üzebilirim . ' dedi . Bende ' insanların zihnine girip konuşabilirim . ' dedim . O devam etti . ' İnsanlara kötü şeyler gösterip acılar yaratırım . ' ' Zihin okuyorum bir de böyle el kol sallayıp bir şeyler hareket ettiriyom . ' dedim . Basic diyerek kendi gücünü söyledi ' çok güçlü çığlık atabilirim bu ben zordayken diğerlerinin beni duymasını sağlar . ' Bende ' insanlardada bu uçurma şeyi işe yarıyor bir kere yüsek bir yere sıçramıştım . ' dedim Jack araya girdi ' evet dolunaydada mükkemmel sıçramıştın . ' dedi . Sinirle ondan gözümü çekip Lisaya döndüm . ' İnsanları iç dış edebilirim . Çığlıklarım beyinlerini delebilir . İçimde uyanmayı bekleyen bir kötülük var o dışarı çıktığında insanlar sadece ölür acı çekerek . ' dedi . Bende ' dönüştüğümde kimse beni durduramaz . Bir keresinde Thomasın gücünü aldım . ' dedim . Lisa şaşırdı . ' Benim son bir gücüm daha var insanların geçmişini görebilirim iyi kötü . ' dedi . Bende ' benim son bir şey daha var ' dedim . ' Ne ' diye sordu . bende ateşimi gösterdim . Hem gözlerimde hem de elimde bir kıvılcım . Hepsi şaşkındı sonrada devam ettik . ' çığlıklarımın özelliğine gelirsek senin eşya kontrolü gibi . İnsanları uçurabilir hatta kalkan olabiliyor bana ' dedi .
Onunla benim eşit güçlerimiz vardı . Belkide birbirimize söylemediğimiz güçlerde vardır . Lisa tüm bunlardan sonra ' güçler birbirini tamamlar bir bütünlerdir ve iki parçaya ayrılıp iki bedende birleşirler bizde bir bütün olacağız ki güçlerimi kendini belli etsin . ' dedi . Sonra devam etti . ' Etrafı göremediğin zaman sana yardım edebilmek için yanındadır . Zorda kaldığında sesini duymak için yanındadır . Ne kadar uzaksa o kadar yakındır . ' Bende ' o zaman test edelim ' dedim . O da elindeki bandayı çıkarıp gözlerimi kapadı . Ben etrafı göremezken ' böyle anlaşmadık ' dedim . O da ' hadi Hailey durma orada bir şeyler yap güçsüzleştin mi yoksa gözün göremeyince ' dedi . Ne şimdi beni çıldırtmak için mi söylüyorsun . Ben çabucak sinirlenirim . Öylece dururken bir anda karnıma ağrı girdi . Vurdu mu o bana . Açarım gözlerimi döverim lan seni . ' etrafı dinlesene neredeyim ben boş durma hadii . ' diyerek bağırdı . O sırada sinirliyken bir şeyler belirdi önümde . Görebiliyorum kısmen . Yani Lisanın gözünden ama şimdilik . Lisanın havada olan elini tuttum . Vuramadı . ' böyle devam et şimdi kendi gözünle gör etrafı destekçin yanında ' dedi . Onun gözünden çıktığımda etraf tekrar karardı daha doğrusu o bıraktı görmeyi . Gözlerini kapamıştı . Zihninle gör ellerinle hisset . Kulaklarınla duy . Güçlerinle odaklan . Ve işte o zaman yapacaksın . Beynimdeki bu sesler kime aitti bilmiyorum ama o sese yoğunlaştım . Kulaklar duyuyor . Rüzgarı hissediyorum . Güçlerim hep yanımda . Lazım olan tek şey görüş . Gözlerini aç .
Bandana gözümde olduğu halde gözlerimi açtım . Bandayı görmek yerine bahçeyi görüyordum ve daha da canlıydı . Hatta buradaki herkesin bir rengi vardı . İçi . Theo sarı . Jack kendi gibi . Daniel kırmızı Sarah beyaz Lisa pembe ve Thomas lacivert . Sonra bir anda başıma bir ağrı girdi görüş gitti ve yere düştüğümü hatırlıyorum . Biri bandayı kafamdan çıkardı . Neredeyse zor görüyordum . ' Çıkartın ' dedim .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
Hombres LoboHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...