Zihin Okumadan Öte

9 2 0
                                    

Önceki Bölümden Kesit 

Tanıştırma sırası gelmişti . Ünlü kötünün oğlu yakışıklı ve yetenekli aynı zamanda kurt olan Thomas . Thomasa döndüm onaylayınca teyzeme dönüp ' bu da onun kötülüğüne maruz kalmış ... ' derken Thomas sözümü böldü ve konuştu . ' Jessica Watson'un oğlu Thomas Hayes '  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZİHİN OKUMADAN ÖTE

Teyzem şoktan şoka girdi ne diye bağırdı . ' Hayes  sen misin ? ' dedi . Kim kim .  Thomas kafa salladı . ' Jessica fazla konuşurdu . Hayes şöyle Hayes böyle aşık mış mış  demek onla gitti . Vov aşkına ulaşmış gördüğüm kadarıyla '  dedi teyzem Thoması gösterip . Sonra ciddileşip ' nesin sen ' dedi sonra ekledi . ' insan mı avcı yoksa ... ' derken sözü kesildi . Thomas ' insanda değil avcıda değil değişik bir kurt adam da sen avcıları nereden biliyorsun . ' dedi sonra arkadan bir ses geldi . ' sadece o bilmiyor ki bende biliyorum . ' Samdi bu . Düşük bayılacağım şimdi çığlık atasım var .  

'Yaa çok sıkıldım bunlardan biri her şeyi anlatsın ve konu kapansın olur mu bir günde bu kadar bilgi bünyeye zarar . ' Hepsi onayladı Sam gitti teyzem konuştu . ' Ben bunları annenden biliyorum her şeyi bana anlatırdı bende de böyle güç vardı ama ben güçlerden bıkınca kendi gücümü ablama verdim çünkü doğa üstü olmayı bir türlü beceremiyordum . Bu güçler sayesinde iki küçük güçlü kız dünyaya geldi . Her şeyden herkesten çok güçlü hele birbirleriyle güçlerini birleştirip bütün olurlarsa .  Gelelim avcılara avcılar doğa üstüleri avlıyor hemde kuralsız normalde aramızda kurallar olur aslında çiğnemezlerdi taki Jessica aramızdan ayrılınca . ' dedi bende ' Avcıların lideri Jessica demekki Hayes liderliği ona vermiş oda intikam almış . ' dedim . 'Hayes nerede ' diye sordu teyzem Thomasa . ' ölmüş ' dedi Thomas . Sonrada bir şey itiraf etti . ' Ben yeni dönüşmüştüm . Tüm yeteneklerim yeniydi ama bir şeyden çok eminim Jessica öldürdü onu . ' dedi .

 Teyzem bunu nereden biliyorsun diye sorunca . ' yetenek dedim size değişiğim ben ısırılarak dönüştüm sonra değişik bir şey verdiler bana en sonundada zihin okuyabiliyorum . ' dedi . Teyzemde ' kurt özellikleri değişmez ne verdilerse kesin senin dönüşümünü engellemek için vermişlerdir ama işe yaramamıştır ısırık demekki çok güçlü . ' dedi sonrada devam etti . ' Peki zihin ne alaka . Sen okuyorsan o zaman ... ' ' Jessicada okur . ' diyerek araya girdim . Herkesten bunu nasıl saklıyabilirdi . Sonra teyzeme döndüm . ' Hani tüm güçleri gitmişti . ' dedim . 'Hepimizi kandırmış güçlerini alan kişi tüm güçlerini aldığını sanmış . ' dedi . Bende araya girdim . ' ya zihin okumaktan daha kötü şeylerde yapabiliyorsa ' dedim . Teyzem ' o zaman Thomasta yapabilmeli . ' dedi . Bende ' Ama güçler kimsede aynı olmaz . benimki farklı yani . ' dedim . Teyzemde ' zaten erkeklerde güçler pek etkili değil sadece zihin okuma o kadar bunu bir arkadaşımın oğlundan biliyorum . ' dedi . O zaman Jessicaya çok dikkat etmeliyiz dedim . Herkes başını salladı . Sonrada aşağı indik . Koltuklara oturduk sonra yanımıza uykulu uykulu Sam geldi ve cızıkladı ' ben bu hocaların vereceği ödevin taa ... neyse ' dedi . 

Her şey öğrenildiğine göre bende çok huzurluyum acaba neler olacak . Teyzeme döndüm ' bence taşınma vakti geldi ' dedim . Sonra yalvarıcı bakış attım . Teyzemin bizimle gelmesini çok isterdim . Gülümseyerek ' düşünürüz . ' dedi . Sam araya girdi . ' burası ne olacak . ' dedi . Bende ' bence bizim geldiğimiz yer daha güzel ' dedim . Tüm aile neredeyse buradaydı sadece iki kişi eksik hatta bir kişi fazla ama o kişi artık benim ailem . 

Arkama yaslandım yanımdada Thomas oturuyordu . Kolunu kanepenin altına atmış bende arkama yaslandığımda şaşırmış ne şaşırıyorsun . Akşam olunca yemeğimizi yedik . Teyzeme kitabın kaç tane olduğunu sordum .  1 taneymiş . Belki güçlerimi daha iyi keşfedebilirim . Yemekten sonra oturunca soracaktım . 

Yemekler bitti erkekler Sam'in odasına gitti . Kesin ps atacaklardı . Bizde teyzemle masayı toparladık bir yandan konuşuyorduk . ' böyle çok iyi olduk ' dedim . O da ' evet erkeklerde iyi anlaştı ' dedi . Sonra tekrar konuştu . ' sadece arkadaş olduğunuza emin misiniz daha öte olmadığına emin misin ? ' Teyzem bunu diyince elimdekileri düşürüyordum son anda tuttum zihin gücü ile sonrada teyzeme ' ya teyze şöyle şakalar yapma az daha bir şey kırılıyordu ' dedim . Sonrada tezgaha bıraktım . Teyzem bir vov çekti . Annenin bir gücüydü bu hep nasıldı merak etmişimdir . dedi . Senin gücün neydi diyerek sordum . O da iyileşme ve iyileştirme dedi . Bende ' oha çok güzelmiş ama niye bunu anneme verdin ki doğa üstü gibi biler değilmişsin . ' dedim .

 ' Her birini iyileştirdiğimde ve iyileştiğimde bir bedel ödersin . ' dedi . Bende aklıma gelen soruyu sordum . ' Ben bir kere bir anda iyileştim . ' dedim . Sonrada ' kan kusarak ama ' dedim . Teyzemde ' senin gücün iyileştirme ve iyileşme olabilir o zaman . ' dedi . Bende ' ama değil ' diyerek cevap verdim . Nasıl diye sorunca ' güçlerim bambaşka insana dokununca gücünü çekip kullanabiliyorum öfkelendiğim an içimden bir ateş fırlıyor .  İnsanların zihnini okuyup onlarla iletişime geçebiliyorum sonrada bir de bu var . ' dedim ve bir kaç şeyi havaya kaldırdım . O da şaşkınca bana baktı ve konuştu . ' Ölmüşsün ama yeniden doğmuşsun bir kişide görmüştüm sadece 3 kere canlanabilmişti . Bir kere daha olduğunda ise öldü . ' dedi . Ne yani dört canlıydım ve 3 mü kalmıştı .  ' Bu arada koluna ne oldu ' diye sordu . Bende sargıyı açtım . Yavaş yavaş yara kapanıyordu . Teyzem şaşkınca 'ısırıldın mı ve kurtuldun öyle mi ? ' dedi .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin