Önceki bölümden kesit
'ölüyorum galiba . ' dedim yanlışlıkla . Thomasta ' yok daha ölmedin lazımsın bize . ' diyerek boş kolumdan tutup kaldırdı . Hiç bırakmadanda çıkışa kadar yürüdük . Ana merdivende başım dönmeye başladı . İyice Thoması tuttum ama tabi boşluğa basıp dengemi kaybettim . Belimden tuttu sonra kapıda duran arabaya bindirdi kendide yanıma oturdu .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nereye gidiyoruz diye sordum sence dedi . Nereye gidebilirdik acaba neyse söylemeyecek gibi duruyor en iyisi bekliyim hem o sırada daha çok dinlenmiş olurum . Gözlerimi kapatmıştım hatta uyumuşum . İyice rüyalara dalarken birden uyandım . Bunun sebebi Thomasın beni dürtmesi . ' napıyorsun ya . ' dedim uykulu sesimle . Kalk geldik kalk ne kadarda uykucusun ' dedi . Nereye geldik diye sordum . Nereye olacak okula dedi ve benim tüm hayaller suya düştü . Ne okulu ya bu halde mi gidicem okula dedim . Oda dikkat basamak var dedi . Ne basamağı demeye kalmadan bir şeye takıldım . Yerle buluştum derken ' hay ben senin aç şu gözlerini de bir etrafa bak . ' diyen Thomasın sesini duydum . Düşmedende beni tutup kucağına almıştı .
Gözlerimi açtığımda minik bir ev olduğunu gördüm . Okuldanda eser yok ayrıca . Beni yavaşça yere indirirken 'neresi burası ' dedim . 'Bugünlük buradayız yarında okula gidicez gerisine bakarız ' dedi Thomas . ' kimin evi senin mi 'diye sordum . gibi dedi sonrada ' Danielin kulübesi ' dedi .
Biraz zaman geçmişti ben koltukta yaslanıp oturuyordum bir yandanda sıkılıyordum . ' off niye buradayız bit gitsek ya okula faln başka bir yere ya da ' dedim Thomasta sitemle ' hee gidelim de o Mike iti neyse boşver bu halde okul yok . İlk önce doğru düzgün yürümeyi öğren . ' dedi . Oda haklı ' bari bir şeyler yapalım çok sıkıcı saat kaç . ' dedim . Oflayarak yanıma geldi . ' çizgi film falan açıyım mı izler misin susacak mısın sonra . ' dedi . İlk başta şaşırdım sonrada o gülmeye başladı . ' oy kıyamam nasılda şaşırırmış . ' dedi sonra ciddileşti . 'kolunu versene ' dedi . Napacan bakışı attım . Gözlerini devirip kolumu yavaşça çekti tabi o bile acımasına yetti . Yavaşça bantı açtı yaraya baktı . Ay kıyamam nasılda vicdan azabı çekiyor . Bantı çekip çıkardı sonra içeriden yardım kiti getirdi ve yavaşça sardı .
Öğlene doğru Thomasın aklına bir şey geldi ve hemen çıktı o parlak fikrin ne çok merak ediyorum Thomas yaa . Biraz zaman geçti gelende gidende yoktu . Oturmaktan veyahut yatmaktan sıkılınca yavaşça kalktım . Biraz yürümeye çalıştım . Mutfak sandığım yere kadar gidebildim ama sonra başım döndü ve hızla tezgaha tutundum . Şimdi olmaz sakın bayılayım deme . Derin nefesler aldım . İyi gibiyim biraz ama etraf dönüyor ve zor tutuyorum . En son arkadan gelen sesle irkilip hafif çığlık attım . 'napıyorsun burada . ' Korkumun yersiz olduğunu anlayınca rahatladım gelen Thomas . ' oturmaktan sıkıldım . ' İyi diyerek yanıma geldi koluma girip götürdü . 'yaşlı falan mıyım ben ya iğrenç bir duygu . ' dedim . Sen yaşlıykende güzel görünürsün bence . Bu tatlılık kolay yok olmaz hem dedi . Söyledikleriyle hem o hemde ben şaşırdım sonra o toparladı . 'neyse yaşlı nenemizin uyku vakti yatağınız hayır bende bir şeyler deneyeceğim ' Ne nenesi ya hem ne deniyeceksin dedim . Yemek yapıcam dedi . Sen mii dedim kafa salladı beni yatırıp gitti . Mutfaktan acayip sesler geliyordu ama bakamıyordum sonrada bir şey patladı .
Ben yerimden sıçrayınca ' bir şey yok ' diye bağırdı ve içeri geldi . Ben tabi onun o halini görünce gülme krizine güldüm . Ne kadar komik ve tatlı gözüküyor bilemezsiniz . Bir of çekerek sehbanın üstüne oturdu sanırım yemek işi yaş . ' neyi beceremedin acaba ' diye sordum . O da her şeyi dedi . Bakıyım şunlara diyerek kalktım . Bakmasan daha iyi dedi sırıtarak ama onu dinlemeden mutfağa gittim . O da her ihtimale karşı yanımda geldi . Ben mutfağı görünce ufak bir şok yaşadım ' sen ne yaptınnn ? '
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sizce ne gördü devamını okumadan bir yazın tahminleri bakalım .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bir sürü yemek vardı tezgahta çeşit çeşit ve hiç becerememişse de benzemiyordu
BUNUNLA BİRLİKTE TABİ MUTFAK BATMIŞ VE HER YER HER YERDEYDİ . Ben şaşkınca bakarken konuştu . ' o kadar beceriksiz değilim sonuçta kendim yaşıyorum kendi yemeğimi yapmam lazım . ' Bende ' gerçekten sen parayı nerden buluyon merak ettim . ' diye sordum . Cevap olarak ' milleti düşüneceğine önce kendi derdini düşün . ' dedi . Sonrada ' hakikaten ne oldu . ? ' diye sordu . Bende ' anlatıyım ama bir oturalım rahat rahat . ' dedim . Salona gittim oda peşimden bir kase ile geldi . O ne hastaymışım gibi .
Oturdum ben nasıl kandırıldığımı anlattım . Bazende ağladım . En sonunda her şey açıklığa kavuştu bende boş elimle çorbayı yedim . Thomas sonrasında sordu . ' Şimdi ne olacak ne yapacaksın nereye gideceksin . ' Gerçekten ben ne yapacaktım .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
Lupi mannariHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...