Önceki bölümden kesit
Şaşkınca kimden diye sordu . 'Theodan ' diyerek cevap verdim . Mutsuzlaştı . Benden duysaydın iyiydi ama neyse biliyorsun işte . ' diyerek bu seferde o çıkışa yöneldi ama önce gitarı yerine koydu tabi . Arkasından bir ona bir de gitara bakıyordum . Gözlerimi yumdum ve ...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Veda mı Başlangıç mı ?
Gözlerimi yumdum ve çalsana dedim . Durduğunu hissettim . 'İstiyor musun ? ' diye sordu . Başımı salladım . Gelip tekrar eski yerini aldı . Bir kaç ezgi çaldı birazda şarkı mırıldandı . ' Mır mır etme de söyle ' dedim . İlk güldü sonrada gerçekten şarkı söyledi . Bende arkama yaslanıp dinledim .
Biraz çalmıştı böyle . Ve biz müziğe daldığımızdan zilide duymadık kapının arkasında olup bitenide . Gitarı elime tutuşturdu çalmayı öğretmeye çalıştı . Biraz biliyor gibiydim . Denedim ama iğrenç bir ses çıktı . Elini şuraya koy şöyle tut dedi ben hepsini yanlış yapınca eliti tutup doğru yere yerleştirdi . Bende çalmaya başladım sanki yetenek geri gelmişti çalabiliyorum işte budur .
Çalmanın verdiği özgüvenlede söylemeye başlayınca bir zaman sonra oda eşlik etti . Biz burada zamanın nasıl geçtiğini unutmuşken bir anda içeri müzik öğretmeni damladı . Bizi görünce ilk başta öfkelendi ama sonra şaşırdı ve hatta neredeyse sevindi . İlk olarak kızgınlıkla 'ne işiniz var burada . ' diye sordu . Biz ee şeyy ııı derken ' neyse boşverin nasılda güzel çaldın öyle sesinizde harika balodada çalsanıza ' dedi . Ne bolasuydu bu .
Thomasla birbirimize baktık . O ne olduğunu biliyordu sanırım . ' biz bunu düşünüceğiz ama şimdi sınıfımıza gidelim en iyisi 'diyerek beni kolumdan tutup sınıftan çıkardı . ' ne balosu ya ' Bahçeye çıkınca anlattı . ' Okul düzenliyo her sene hem mezunlar eğlenmiş oluyor hemde özel bir günü kutlamış oluyoruz . Her yıl konsept farklı oluyor ve farklı şeyler oluyor . Bazen çok saçma bazende güzel tabi ben hiçbirine katılmadığım için bilmiyorum Saraha sorabilirsin o her zaman giderdi . ' İyiymiş . Bu balo ne zaman diye sordum . ' Çalmayı düşünmüyorsun değil mi ? ' dedi gözlerini kısarak . 'düşünürsem ne olur . ' diye sordum . Elini kaşına koyup geri çekildi . ' Sen çalmayı düşünürsen bende seni yem yapmamak için seninle katılmak zorunda kalırım . ' dedi sonrada . 'ne yemi . ' diyince ' göz gözler gözlerden yani .' diyerek geveledi . ' iyi tamam kovboy hazırlan o zaman baloya sen . ' dedim ve sınıfa doğru yürüdüm dersin bitimine çok az kaldığından kantine inip bir sandalye çektim ve oturdum .
Oturmamla bir kaç kişinin etrafıma dolaşması bir oldu ve beni soru yağmuruna tuttular . 'Nasıl hemen kaynaşabildin böyle ' 'Lisanın nesi oluyorsun sen ? ' 'Thomas senin gibi birine nasıl bakabildi . ' ' peki ya Theo ' 'söylesene kaç erkeği idare ediyorsun . ' 'Sarahta durumdan memnun gibi '
Bu dedikoduları yayanda kim . Ben onlara saf saf bakarken daha iğrenç şeyler söylüyorlardı . ' Hangisi ile yattın ? ' 'Thomas mı Theo mu ? ' 'neden bu okula geldin bunun için mi ? ' Arada sırada susmalarını ve yettiklerini söylüyordum ama her seferinde dinlemeyip dahada kuvvetli konuşuyorlardı . Sandalyeye sinip etrafımı sarmalarına izin verdim . Duymamak için kulaklarımı kapadım . Gözlerimde istemsizce kapalıydı . En sonunda sinirlendim . Sinirlendiğim kadarda güçlü ve çok öfkeyi de hissettim . Tam yeter artık diye bağıracaktım ki araya biri daldı .
' Ne yapıyorsunuz siz . Rahat bırakın kızı . Bir daha böyle iğrenç şeyler söylediğinizde sözle kalmaz bir yerlerinizi yamulturum . ' Bunu duyduklarında pişman olmuşcasına gittiler . Bende koltuktan doğrulup 'az daha bir kaza çıkacaktı elimden . ' dedim . O da ne gibi diye sorunca . ' üzerinde test edebiliriz ' dedim . Olumsuzca başını sallayınca güldüm sonrada zil çaldı ve birbirimizden tamamen ayrıldık .
Ben Isabelin yanına gittim balo hakkındaki detayları falan aldım sonraki derse gittik . Sonraki ders zaten benim son dersimdi . Ders çıkışı bahçeye koştum . Şimdi nereye gidicektim servise binip kurşuna dizilmiş eve mi Lisaya mı büyük anneme gerçeği söyleyip onun olduğu yere mi ? Ben bunu düşünürken servis gelmem için korna çalıyor . Lisa omzuma dokunmuş cevap bekliyordu . Telefonda büyük anneme dair bir işaret yoktu yani hala bilmiyordu . Sonra diğerleride gelip arkamızda durdu . Veda mı başlangıç mı ?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bölümler artık saat başı geliyor neredeyse. Bu yüzden takipte kalmayı unutmayın . Her an bölüm gelebilir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
Hombres LoboHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...