Önceki bölümden Kesit
En sonunda eve döndük . Bu sefer teyzem evde bir sürü şeyler karıştırdı . Bir kaç kendi elbisesini bir kaç da çatıdaki annemin elbiseleri . Bende alışverişte aldığımız elbiselerden çıkardım . Yeni aldığımız elbiseyede baktım . Umutsuzluk . Ben böyle düşünürken teyzem ' çok işimiz var ' dedi .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Baloya Hazırlık
Ben anlamayıp sordum . Cevap olarak bana bir kutudan dikiş seti çıkardı . ' Ben bu elbiseleri çok güzel bir hale getirebilirim sen tabanı seç . Boyunu da yaparız süslemeleride dikeriz . ' dedi . Sevinmiştim . Çöp çöp giyinmektense güzel giyinirdim . Hem olmazsa okuldan alırım ama orada güzel şeyler yoktur . ' tamam o zaman yapalım ' dedim . O da isteğini giy gel dedi . Ben bir elbiseyi alıp odaya gittim . Giydim . Elbise o kadar büyüktü ki yerleri süpürüyordu . Sonra teyzemin yanına gittim . O da bir metre çıkardı . Terzilerin kullandığı adını bilmiyorum . Boyunu benim isteğim üzerine birazcık azalttı . İğneyle tutturdu ki kaybolmasın . Daha sonra bel kısmına baktı . Beli normal iyiydi . Sonra her şey bitti çıkarmamı söyledi çıkardım elbiseyide verdim . ' Ben bunu hallederim sen git buna bir şeyler uydur ' dedi . Takı gibi şeylerden bahsediyordu . Odamı biraz yokladım . Sonra bir kaç şey buldum ama gider mi elbiseye bilmiyordum . Görünen bir yere koydum sonrada teyzemin odasına gittim elbise ile uğraşıyordu bari bende güzel bir masa hazırlıyım yoksa herkes açlıktan ölecek . Aşağı indim Sam dolapları karıştırıyordu . Thomas bir şeyler yapıyordu . ' noluyar bakim burada ' dedim . İkiside bana döndü . Yakalanmış gibi baktılar . Sami dolabın içinden çıkardım . ' kuzicim bu saatte yemek yiyeceğiz dolabı değil sakin ol ve şuraya otur ' dedim . Thomas gülüyordu . ' neye gülüyorsun sende geçiyorsun yanına . ' dedim . Şaşkınca baktı . ' yemekler benden ' dedim . Onu bir köşeye itip yaptıklarına baktım .
Ocakta bir şeyin altı açık ne anlamadım . Sonrada vaz geçip ' ne yapıyorsun sen anlamadım ki al yap sen şunu o zaman ' dedim . Yemeği gösterdim . O da ' hani sen yapıcaktın yapda görelim ' dedi . ' ne olduğunu bilmediğim şeyi nasıl yapıyım ' dedim . İyi hadi kıyamadım yapıyım bari dedi .
Yemeği yedikten sonra ben odama gitmiştim teyzem elbisenin daha bitmediğini söyledi . Yarın hafta sonuydu gider bir şeyler alırdım . Sonra da bir kaç gün sonraya balo vardı . Uykum gelince yattım ve uyudum . Sabah uyanınca kahvaltıyı yaptım teyzemden para araklayıp alışveriş merkezine gittim dükkan dükkan dolaşıp aksesuarlar ve ayakkabılar aldım . Ne aldığımı söylemek istemiyorum çünkü herkese sürpriz olacak .
Biraz oyalandıktan sonra eve döndüm evde sadece teyzem vardı . Diğerlerini sorunca gittiklerini söyledi . Nereye diye sordum . Bilmediğini söyledi . Neyse kim bilir nerelerdedir . Teyzeme elbise işini sordum . Yapmış halletmiş makinede yıkanıyormuş . Çok güzel bir haber o zaman umarım güzel olmuştur diyeyim .
----------------------------
Balo günü gelip çattı çok heyecanlıydım çünkü bugün herkese bir de şarkı söyleyecektik . Bu yüzden en güzeli olmam şarttı umarım elbise üstümde güzel durar ve takılarım yakışır . Aşağıda çok gürültüler geliyordu . Duyduklarıma göre ' Sam bir eşyasını kaybetmiş ve annesine soruyor ama bağırıyor . ' Ah bu erkekler odanız bok götürürse tabi bulamazsınız hiç bir şeyinizi . Her neyse geçelim bunları . Ben elbisemi giydim . Ayna karşısına geçtim . Makyajım ve saçım nasıl olmalıydı . Teyzeme bağırdım gelmesi için . Kapı açıldı . Bende aynada saçımı düşünürken ' saçım nasıl olsa ' dedim . Yanıma geldi . ' sana her şey yakışır ama dur bir bakalım ' dedi . Telefondan bir kaç model gösterdi . Ben de bir tanesini seçtim . O saçımla uğraşırken bende ' yapabilecek misin ki ' dedim . O da ' sen benim neler yapabildiğimi bilemezsin tabi . Ben saçla oynamaya bayılırım her şeyide yapabiliyor gibiyim . Kuaför diyebilirsin bana . Özel kuaförün '
Saçım olunca ayağa kalkıp aynaya baktım . Güzel duruyordu ama sonra makyajı hatırladım . ' Makyaj ' dedim . O da böylede güzel ama hadi otur yapalım ' dedi . Oturdum ve kendimi ona teslim ettim . Fondoten sürdü . Ruj sürdü . Rimel allık far falan . Makyajda bitti . Sonra bana bir çanta verdi . ' al bakalım içine makyaj malzemesi falanda koydum . ' dedi . Kıyafetle uyumluydu .
Sam aşağıdan bağırmaya başladı yine ' anne şunu yapsana bağlayamadım . ' dedi . Sonra teyzem gitti . Aynada kendime son kez bakış atıyordum ki Samin sesi tekrar duyuldu . ' ne yapıyorsunuz yukarıda hadisenizee . Sanırsın makyaj yapıyorlar ' dedi . Evet ben yapmıştım ama Thoması bilemem . Ben odadan çıktım . Thomasta arkamdan kapıyı açmıştı . O da çıktı . Arka arkaya merdivenlerden aşağı indik . Sam ' sonunda ağaç olup kök saldım hatta 1 yaşıma girdim hala çıkmadınız . ' dedi . Sonra Thomas ' bunları giymek zorunlu olmasaydı daha kolay bir şekilde hazırlanırdık . Gerçi sende annen sayesinde hazırlandın ' dedi . Evet doğru .
Sam sonra ' vov ne bu güzellik kraliçe misin ? ' dedi . Bende ' haha çok komik . ' dedim . Sam mal mal bakarken Thomasta ' yalan söylemiyor ' dedi . Ona dönünce ne olduğunu yeni anladım . Ay yazık erkek milleti ne olacak . Yakası dik düğmenin biri açık . Serseri gibi duruyor . Gözlerimi devirdim . ' Serseri olma balosu değil bari şu yakanı düzeltseydin . ' dedim . Yakasını tutup kıvırdım . Böyle bir geriden baktım . Yok olmamış . ' Daha kötü durdu . ' dedim . Sonrada o düğmeyi kapadım . Böyle daha iyide eksik var . ' sen şu şeyini getirsene ' dedim . Samde olup onda olmayan şey papyon . ' ben onu takmam ' dedi . O zaman mendil dedim . O da iyi tamam dedi . Yukarı çıktı bir şeyler almaya . Samde arabaya uçtu . Teyzemle biz yalnız kaldık . Bende kapıdan çıktım . Çıkar çıkmazda bir vizyon girdi gözüme . KAZA
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
Hombres LoboHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...