İntikam

10 2 0
                                    

Önceki bölümden kesit

Biraz bekledikten sonra Mike geldi şaşkındı sonra güldü sonra gene ciddileşti kelepçeyi çıkardı ne oldu burada dedi . Bende evde anlatırım gidelim dedim . İşte bu kadar .

Theoya o günden beri kin besliyorum . Şimdi ise intikam zamanı . Çok iyi hazırlandım büyük oyun başlasın .

İşte planım ...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

İntikam

İşte planım bana yaptığı gibi ona kelepçe takacam ama iki eline değil tek eline . Miketan onu aldım . Tek kol için özel tasarlanmış . Sonrasında ona ne istersem yapacağım sinirlenicek ama güçleri işe yaramayacak .  Neyse daha fazla spoilere gerek yok şimdi okula gidiyorum . 

Okul için hazırlanıp aşağı indim kahvaltıya bile oturmadım kahvaltısını yapan Mike'ı da kolundan tutup kapıya sürükledim . Tam o sırada gözüme bir şey yansıdı . O gün olan gibi . Bir orman koşuyorum birilerinden kaçıyorum sürekli arkama bakıyorum bu yüzdende bir şeye takılıp yere düşüyorum . Tam düştüğümde Mike'ın sesi ile gerçeğe döndüm 'iyi misin? ' . Bir şeyim yok diyerek kapıdan dışarı çıktık . Sonra arabaya binip okula gittik okula varınca ben doğru sınıfa gittim .  Bakalım Theo ne zaman karşıma çıkacak . Çıktığı gibi ona ne yapacağımı biliyorum ben . 

İlk iki ders geçti üçüncü derste aynı sınıftaydık teneffüste direk yanıma geldi oo kurtulmuşsun dedi ve güldü . Yanımdan gidicekti tam giderken kelepçeyi koluna takıverdim . Dönüp baktı . 'öğrende gel demiştim bende öğrendim geldim . ' dedim . Naptığını sanıyorsun diye çıkıştı . Güçlerini kontrol altına alıyorum çok zararlı olan arkadaşım . ' diyerek yanından gittim . Daha yeni başlıyor . Mike Jacki tuttuğuna göre açabilecek kimsesi kalmadı tabi birilerine sırnaşmazsa bu yüzden onu kontrol altında tutacağım .  

Diğer sürpriz için dolabıma gittim . Her şey dolabımda mevcuttu ama dolabıma varamadan Thomas beni tuttu . 'ne karıştırıyorsun sen acaba . ' ne karıştırıyor muşum diye cevap verdim .  'arkadaşın arkadaşımızı hiç rahat bırakmıyorda . ' dedi . 'güzel yapmış neyse Theoya uğrarsan anlarsın . ' dedim . Yanından geçtim gittim . Arkamdan seslendi yani içinden ' bu avclılık oyunları beni çok sıkmaya başladı ne zaman bizden biri olacaksın 'dedi .  Onlardan biri olduğumuda nereden çıkardı . Ben onu boşverip tekrar yürüyeceken bu seferde şunları dedi . 'bende yaşadım ilk başta iyi gibi geliyorlar . Sonra seni sadece çıkarları için kullandıklarını öğreniyorsun . Sen bunları öğrenmeden önce sana çıkışı göstermeye çalışıyorum .  ' Dönüp ona baktım .  Üzgün fazla üzgün ama umrumda olmamalı . Boşverip gittim oda benim bu hareketimden sonra dönüp gitti .  Dolabımdan sprey boya çıkardım . Bir de minik bir şok cihazı iş görür tabi kullanırsam . 

Hemen Theoyu aradım . Sonundada buldum bir kızı ayartmış bilekliği çıkarttırıyordu yanlarına gidip ikisine selam verdim sonra Theoyu kolumdan tuttuğum gibi beni götürdüğü odaya götürdüm onu içeri attım . Güçlerimlede kapıyı bloke ettim . Sonra Theo 'ne bu şimdi çocuk gibi oyun mu oynayacağız . ' dedi . Evet oyun oynayacağız diye cevap verdim .

'Konuşuyorsun dinliyorum yalan söyleyip söylemediğine bakacam her yalanında kötü cezalar seni bekliyor olacak . ' dedim . İlk başka kaşlarını çattı sonrada iyi sor dedi ve arkasına yaslandı . 

H : Benden ne istiyorsun .

T :  Dostluk ? (kısmen doğru)

H : Saraha olan sorumluluğun neydi ?

T : Hayatımı kurtardı en iyi dostum ailelerimizde arkadaştı bizde çok yakındık . (doğru)

H : Sarah baloya gidermiş balo hakkında neler söyleyeceksin . 

T : Soru mu bu . Sen kesin Sarahında olduğu kısmı merak edersin . O zaman söyliyim Sarah her yıl başka erkeklerle o baloya katıldı . Bu yılda öyle olacağını biliyorum . 

H : Öfkelendin .

T : Onla gitmeyi isterdim ama bana hiç yüz vermedi hep başkalarıyla gezdi . Bu yıl bende onu takmamaya karar verdim . Oldu mu ?

H : Oldu . 

T : Başka soru .

H : Sorular tükendi ama oyun devam ediyor . 

H : En sevdiğin şey nedir ?

T : Spor .

H : Takılan giyilen bir nesne olarak . Ayrıca yalan söyledin .

Diyerek  kelepçeyi zorladım . Kelepçede kendini korumaya aldı ve Theonun bileklerini yaptı . 

T : Buradan stersem çıkabileceğimi biliyorsun değil mi ?

H : Olabilir .

T : O zaman adam akıllı konuş .

H : Yalnız biz konuşmuyoruz senden intikam alıyorum .

T : Al intikamını intikamını aldıktan sonra arkadaşım olcan mı ?

H : Çok şakacısın . 

T : Aynı şey senin için geçerli değil . 

H : Haha çok komik .

T : Komiklik olsun diye söylemedim .

H : Tamam kapa çeneni cevap .

T :  Tişörtler ve ayakkabılarım tabi birde saçım .

H : Ah ne güzel o zaman .

Elime sprey alıp kafasına sıktım Tabi o sırada bağırmış hatta ayağa kalkmıştı . Kurt adama dönüşmeye çalıştı ama veren acı ile düştü . 

Aynı şeyi ayakkabıları için yaptım . Tişörtünü de yırttım . Artık kimi ararsın bilmem Thomas falan sana tişört getirir . Ya da dur ben senin telefonunu da alıyım artık ne zaman bulurlarsa .  diyerek telefonu cebinden çıkardım dönüp giderken bileğimi tuttu . Ona döndüm . Sen benim düşüncelerimi okuyabiliyorsun değil mi dedi . Evet ne var yani dedim . Bunu anlayamayacak kadar aptal oldum deme bana . diye karşılık verdi . Ben neyi diye sorunca hem zihnini okudum hemde ...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin