KIŞ BALOSU

6 2 0
                                    



Önceki bölümden kesit

Teyzemle biz yalnız kaldık . Bende kapıdan çıktım . Çıkar çıkmazda bir vizyon girdi gözüme . KAZA

Neler olacak !

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KIŞ BALOSU

Bir vizyon en son gördüğümde ne odluğunu hepimiz biliyoruz . Bu vizyon da ise bir kaza gördüm araba vardı . Pek anlam veremediğim bir şey .  Teyzem seslenince kendime geldim ' hadisene Hailey . ' Bende dışarı çıktım teyzemi bir köşeye çekip sordum . ' geleceği az da olsa görmek var mı ? ' diye . Teyzem ne alaka bu şimdi diye sordu . Bende ' söyle hadi mümkün mü . ' dedim . O da ' eğer görüyorsan engel olmamalısın . Her şeyi bozmuş olursun ama her gördüğünde gerçek olacak değil . Sadece ön görüdür . ' dedi . Sonra Thomas dışarı çıktı . Bizde konuşmayı kestik ve arabaya bindik .

Okulun önünde bizi bıraktı . Biz arabadan indik . Sonra teyzem gitti . Umarım kötü bir şey olmaz . Sam önden önden gidiyordu . Bende ağır ağır adımlarla gidiyordum .  Thomasta arkasını dönüp ' gelicek misin artık ' diyince hızlanmak zorunda kaldım . Tabi ne kadar hızlı gidebilirdim ki bu elbiseyle . Balonun yapılacağı büyük salona vardık . Herkes kendi halinde takılıyordu . Müzikte son sesti . Bizde içeri girdik . Kızlar görür görmez tabi Thomasa uçtu . Thomas hiçbirine yüz vermiyordu ama biri onu çekip götürmeye çalıştı .  Ben ' kimi kimden kaçırıyorsun sen acaba git işine sinirimi bozma . ' dedim . Kız öfkeli öfkeli bakıyordu . Bende ' illa gel beni döv diyorsun öyle mi ? ' dedim . Kızın üstüne yürüyordum ki yanımıza birileri geldi . ' Bu güzellikte kim böyle . Biraz eğlenmek ister misin ? ' dedi birisi .  Noluyoz acaba . Yok istemem kalsın diyecekken ' siz içebilirsiniz hadi uzayın şuradan şuradan . ' dedi Thomas . Sonrada elimi tutup çekiştirdi .  En iyisi seni yanımdan ayırmamak dedi .  Herkesin olduğu bir köşeye gittik . Lisa Daniel Jack falan . Sonra el ele Sarah ve Theo geldi ve ben şok oldum . Theo bir kaç gün önce bana yavşamamış mıydı  .  Sorgulayarak onlara baktım . Sarah gülerek ' meğersek birbirimizi seviyor muşuz ama ben o beni sevmiyor sanıyordum . ' dedi . Bende ' öyle mi ? ' dedim . Sonra ' sonunda itiraf edebilmişsiniz ' dedim umursamazca . Sarah her şeyi anlattı . '  Ben bir şey öğrendim . Sonra Theo ya gittim . Yanlışlıkla ağzımdan kaçırdım ve şimdi böyleyiz . Aslında o beni fark etsin diye hep başka başka kişilerle geliyordum baloya . ' Ben bir şey diyecekken müdür konuştu . ' bu yılki baloya hepiniz hoş geldiniz biliyorsunuz ki bu sefer konumuz kış . Görüyorum ki herkes çok güzel giyinmiş arkada güzel bir genç bayan görüyorum masmavi . Ne kadar güzel olduğunu söyleyemeden edemeyeceğim . ' dedi . 

Masmavi benimi kast etmişti o . Müdürden iltifat istemiyordum ki ben .  Her neyse ben değilimdir herhalde ama herkes bu tarafa döndü  . Sonra müdür tekrar konuştu . ' dikkatlerinizi buraya verin . Bu kez baloda çiftlerin dans etmesine izin verildi . ' dedi . Sonra herkes coştu . Müdürde tekrar konuştu . ' Hem romantikleşeceğiz hem de eğleneceğiz deliler gibi ' diyerek sahneden indi ve müzik devam etti . Bir kaç görevli çocuk herkese bir şeyler ikram ediyordu . Bize gelince bende aldım . Eğlenceli bir parça çalışıyor herkes dans ediyordu . Bende Isabeli aramaya gittim . 

Isabel kızlarla bir köşede duruyorlardı yanına gidip kulağına ' seninki burada gördün mü dans etmek ister miydin onunla ' dedim . Şaşkınca ve keyifle bana baktı sonrada ufak bir çığlık ' niye istemiyeyim  ama o bana bakmaz . ' dedi  .Bende hiç o  kadar emin olma sen bize yakın ol ben sizi yaparım . dedim . ' Gerçekten mi ? ' dedi . Hadi gel bak şuradayız biraz yakın olsan yeter kızlarıda getir  dedim . Sonra birlikte gittik . Bizim ekibe yakın bir yerde durduk . Romantik şarkının gelmesini bekliyorduk ama hiç bir şey gelmedi .  O sırada Thomas geldi . ' Dışarı gelsene ' dedi . Sonra biraz uzaklaştı . Isabel hemen ' ovv Thomas mı ? ' dedi . Bende ona bir bakış attım . ' yakışır ablama ' dedi . Daha da baktım . ' tamam sustum ama bekletmesen iyi olur ' dedi . Bende Thomasın peşinden gittim . Dışarı geldiğimizde ' ne oldu ' dedim . ' sıkıldım ' dedi . Bende ' benimle mi eğleneceksin ' dedim . Evet dedi . Sonra ' planını öğrendim ' dedi . Ne planı diye sorunca ' Jackbel ' dedi . Bne şok olup baktım . ' nasıl ' diye sordum o da ' ilk olarak Jack sürekli size bakıyordu . İkinci olarak Isabel deli gibi heyecanlı ve konuşmanı duydum diyebiliriz . ' dedi . ' o zaman içeri girelimde planı yapıyım . ' dedim . 

O da konuyu değiştirip  ' ilk olarak neden böyle soluk oldupunu söyle ' dedi . Bende ' her zamanki halim ' dedim . ' Yani şuan sevimli ve tatlısın öyle mi ' dedi . Bende şaşırdım tabi . ' aynen sevimli ve tatlıyım ve güzel bunu unutma ' dedim . O da ' gerçek diyorum ne oldu bir anda . ' diye sordu . Bende ' müzik müzik değişti bence hadi gidelim ben gidiyorum sen burada kal . ' diyerek içeri girdim . Müzik hala aynıydı ama bir anda değişti .  Tam zamanında gelmiştim . Isabel beklentiyle bakıyordu .   Şimdi napsak acaba hiç düşünmedim . En iyisi Isabeli direk çocuğa itiyim zaten dans etmezlerse Jack başına gelecekleri az çok kestirir . Etrafa göz atarken Daniel Lisa birde Theo ve Sarahın keyifle dans ettiklerini gördüm . Theoyu nedense şerefsiz belledim . Sarahı sevdiğini söylemişti zaten . Onu seviyorsa beni niye öpüyor . Neyse konu bu değil konu JackBel . Jack i buldum sap sap öyle duruyordu . Hailey role girer .  

Jack bana bakınca ona işaret ettim . Onun kulağına ' sap sap takılmaktan bıkmadın mı gel sana bir sevgili ayarlıyalım ' dedim . Kolundan tutup götürürken durdu ' boşver istemez kalsın ' dedi . Bunu sen istedin . Yanından uzaklaştım . Isabele gel gel işareti yaptım . Ona ' Önünden geçeceğiz o seni bir görsün . Sonra biraz bekle ki yanına gelip teklif etsin anlaşıldı mı ' dedim . Tamam dedi . Sonra Jacke doğru yürüdük . Jackin tarafında Isabel vardı öyle ayarladım . Sonra tam onun önündeyken hop kızı çocuğun üstüne ittim . İkiside bunu beklemiyormuş gibi şaşırdı . Ben onlara sırıtarak bakarken arka arka yürüyordum . Tam önüme döndüm döner dönmez biri ile çarpıştım . 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin