Uyandığımda gece yarısıydı uyandığım gibi esnedim üstüdme bir örtü hissettim ne kadar da çok uyumuşum büyük annem gelmiş gitmiş yatmış uyumuş ama uyanmamışım . Karnımın gurultusu ile kalktım bir anda dün olaylar aklıma geldi . Thomas Theo Lisa Sarah ve hatta Jack hepsi çok iyilerdi .
Karnım guruldayınca uyuyamayıp kalktım mutfağın ışığını yakıp kapıyı usulca kapadım . Mutfaktaki saat gözüme ilişince yuh dedim saat 5 idi . Yani neredeyse sabah olmuştu . Daha da uyunmaz artık diyerek kahvaltılık bir şeyler hazırladım . Hazır erkenken bari okula gitmeden giyilecek şeyleri seçiyim diyerekten odama çıktım . Bakalım bakalım burada neler varmış . Askıları çekip ite ite sonunda amacıma ulaştım ahada güzel bir şeyler sonunda bulmuştum .
Masamın üzerine attım . Sonrada kendimi yatağa uyumuyacaktım ama dinlenecektim . Daha sonra hiç uymadığım alarm çaldı saat 6.30 alarmı kapatıp uykulu uykulu banyoya gittim . Güzel bir duş alınca makineyle saçımı kuruttum ve okul için hazırlandım aslında güzel olmayada çekiniyordum . Aklıma gelince göz yaşı süzüldü yanağımdan hızla silip aman be her şeyi atlattın bu mu zor diyerekten giyinmeye başladım .
(Haileyin giydiği)
Giyindikten sonra çantamı da toparlayıp aşağı indim . Büyük annemde uyanmıştı ilk defa erkenden kahvaltı edecektik . Hızla masaya oturduk akşamki olmayan konuşmayı şimdi yapmak istiyordum . Zaten büyük annem konuşturtmadan yollamazdı . Öyle de oldu hemen soruları sormaya başladı . 'dün ne oldu , günün nasıldı ' Demek salonda uyuklamam şüphelendirmiş ama niye . Tabi hırka görmüş hırkayı . Ben şaşırınca çıkarıp önümde salladı almak için uzanırkende geri çekti . 'önce cevaplar ' Umutsuzca başımı eğdim ve başladım . 'Hırkamı dolabımda bırakmıştım okulda soğuyunca hırkasını bana verdi yarın alırım diyip ayrıca başka şeyler daha oldu . ' Ne oldu diyince cevap verdim . ' Reflekslerim kuvvetlenmiş kafama top yiyecekken son anda tuttum sanırım bir de güç eklendi bunun yanında . ' Devam et dercesine bakarken ettim . ' Bir de beni sinir eden birini ona dokunmadan güçlü bir şekilde itebildim bir de fazla çığlık atmış olabilirim . Yani süper çığlık . ' Bunu duyduğu gibi cevap verdi . 'Senin gücün değil ablanınkisi o . ' Abla derken ne ablası diye sordum oda aynı soruyu bana yöneltti .
'Ne ablası ben abla falan demedim senin gücün olmadığını anla dedim . ' Ama ben abla olarak duymuştum neyse boşver bu kadar konu tartışması yeter hemen güzelce karnımı doyurup okula gitmeliyim . 'Benim değilse kimin ' dedim merak ettim nedense . Cevap olarak yakında anlarsın dedi . O zaman ben neyim onu söyle dedim . Gerçekten bilmek istiyor musun dedi . Bilmek istemesem niye soruyum değil mi ? Başımı salladım o da konuştu . 'Bu güçler doğuştan genetiği bozulmuş mutasyona uğramış bireyler tarafından aileden aileye babadan çocuğa anneden çocuğa geçer . Mesela sen doğma büyüme bu güçlere sahipsin buda demek oluyor ki güçlerini sana ailen vermiş . Şimdi güçlerine geçelim . Anladığım kadarı ile telepati ve telekinezi yapabiliyorsun . ' Anlamadım dedim ve daha iyi anlatmayı denedi . ' cadıları düşün ama sen mutasyona uğramış bir cadısın cadıların yaptığı her şeyi yapamıyorsun mesela büyülü sözler sende yok ama cisim hareket ettirebilir zihin ile başkaları ile iletişime geçebilirsin . ' Ben galiba hala anlamadım diyince anladın ama işine gelmiyo o zaman şöyle söyliyim .
'İçindeki güç aile mirası ve bu gücün ne olduğunu kendin bilebilirsin yapabildiklerin ortaya çıktığında kendini tanıyıp güçlenebilirsin şu an bana anlatmadığın bir şey varsa konuşmanı öneririm daha iyi yardım edebilmem için . Gücünü bulabildin mi mesela ondan başlayalım . ' Dünü hatırladım . Thomasla zihinden konuşma öfkeyle çocuğa top fırlatma defol diye bağırmamla çocuğu ittirme Lisanın yaptıklarını gördükten sonra korkudan bayılma uyandığımda da eve gittim zaten . Hayır anlatmadığım bir şey yok hala güçlerim sır küpü gibi içimde çözülmeyi bekliyor . Olumsuzca kafa sallayıp saate baktım . Zaman gelmişti kalkıp büyük anneme öpücük attım o andada hırkayı çekip aldım . Sonrada hızlıca evden çıkıp yavaş adımlarla yürüdüm . Servise binerken gözümde bir şey canlandı rüyamdı ama öyle komik bir rüya değil . Sırıtarak bindim ve boş koltuklardan birine oturdum . Rüyam ise bir çocuğu ateşle yakmakdı . Bloom gibi nasılda bloom olmuştum evet bu arada winx club izliyorum ama merak etmeyin bıraktım .
Sonunda servis okulun önünde durdu bende acele etmeden yavaş yavaş yürüyerek servisten indim aslında bu okula adımımı atmak bile istemiyordum dünden sonra çok korkutucu geliyordu artık asla tek başıma yürüyemem bu koridorlarda .
Ben kazasız belasız kimseye bulaşmadan sınıfıma gitmeye karar verdim . Herkesi süzerek yürüyordum . Hepsi kendi halinde takılıyordu . Bende kazasız belasız etrafıma bakarak yürürken bir anda durmak zorunda kaldım çünkü her zaman olduğu gibi geldi ve bana çarptı . Madem ben önüme bakmıyorum sen baksana . Sakince önüme döndüm kim olduğunu biliyordum şaşırmadığımı anlayınca omuz silkti . Umarım sizde anlamışsınızdır . Anlamayanlar için bu Thomas . Hadi bakalım fırçalama vakti . 'sen acaba gece gündüz beni mi takip ediyorsun ' dedim ne alaka diye cevapladı bende 'her gün karşıma çıkıp çarpıyorsunda ondan . ' dedim . 'Bilerek çarpmıyorum ya yoksa bilerek çarptığımımı düşündün kendini özel hissettiren şey nedir ? ' Neler diyordu böyle dünkü Thomastan eser bile yoktu acaba diğerleride mi öyleydi . Diğerlerini bilmem ama kafasına balyoz düşmüş bunun . 'Yok kafama balyoz falan düşmez benim düşse bile bir şeyler olmaz bana . '
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BÖLÜM SONU
Bölümü nasıl buldunuz
Shipleriniz kimler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
LobisomemHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...