Yeni Eve

13 3 0
                                    


Önceki bölümden kesit 

Şimdi nereye gidicektim servise binip kurşuna dizilmiş eve mi Lisaya mı büyük anneme gerçeği söyleyip onun olduğu yere mi ? Ben bunu düşünürken servis gelmem için korna çalıyor . Lisa omzuma dokunmuş cevap bekliyordu . Telefonda büyük anneme dair bir işaret yoktu yani hala bilmiyordu . Sonra diğerleride gelip arkamızda durdu . Veda mı başlangıç mı ?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yeni Eve

Ne yapcağımı düşünürken servis çoktan beklemeyip gitti . Diğerleri hala cevap bekliyordu . Tam o sıradada okul kapısından içeri siyah bir araba girdi ve tam önümüzde durdu . İçinden bir kaç kişi çıktı ve birde büyük annemle konuşan adam duruyordu . Yoksa büyük annem mi öğrendi ya da bu adam öğrendide o yüzden mi geldi süpheli . 

Lisa gerilmiş omzumu sıkmıştı arkamdada gerginlik kokuyordu cidden . Sonra dam önümde durup konuştu .  'ev evlikten çıkmış gördüğüm kadarıyla . Her neyse başka bir eve taşınıcaktınız zaten gel benimle seni yeni eve götüreceğim büyük annen orada bizi bekliyor . Acele et istersen eski eve uğrayıp kalan eşyalarıda alırız karar senin . ' ve arabayı işaret etti . 

İyi diyerek arkadakileri hiç düşünmeden arabaya yöneldim ama sonra geri dönüp hepsiyle bir çap yaptım . Araba sonra eski evin önünde durdu . Ben içeri girdim . Önemli şeyleri aldım ve arabaya geri döndüm . Arabanın içerisi biraz gergindi ama umursamayıp telefonumu kurcaladım . Sonrada zaten bir evin önündeydik .  

(Evin içi baya bir büyük düşünün gerisi sizin hayal gücünüze kalmış )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Evin içi baya bir büyük düşünün gerisi sizin hayal gücünüze kalmış )

Adam geldik dedi ve indi bende peşinden indim bir adamda yanımızda indi şoför de arabayı götürdü .  Değişik bir evdi .  Adamın peşinden içeri girdim salonda büyük annem bizi bekliyordu .  Yanına gittim ve sonra ona sarıldım . Sonrada malum soruyu sordum . 'Neden buradasın işteydin hani akşam niye evde yoktun . ' Cevabı 'benim işim bu zaten . ' oldu ve bende şaşırdım . 

Daha sonra her şeyi sana anlatacağım merak etme şimdi dinlenmen lazımsana kıyafet veriyim gel dedi . Peşinden gittim . Demek büyük yalanlar vardıhayatımda . Beni bir odaya götürdü ayy en çok istediklerim hep burada .Bembeyaz bir odaydı ve çok artistik . Genç kız işi tam benim gibi . Sanırımartık burada kalıcaz ben her şeyi bildiğime göre . Dolabı açtı . Burada birsürü türden kıyafet vardı . Swett giysi olan atlet şort uzun bel pantolonlarnormal pantolonlar elbiseler gecelikler pijamalar kimi çok açık giysi kimideçok kapalı . Bir tane vardı aynı eğitim kostümü gibiydi bunları görüp büyük anneme baktığımdada cevabı şu oldu 'bizim işin kıyafetide bu . ' dedi göz kırptı .  Yarın öğrenirsin dedi alnımdan öptü ve kapıyı kapayıp çekip gitti . 

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin