Medya : Daniel
Önceki bölümden kısa bir kesit sizlerle .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ne diyorsun sen . 'Diyorum ki çekil yolumdan kapladın her tarafı . ' şaşkınca ona bakarken bir adım geri attım . 'ben mi kaplamışım sen kendine bak hem sanki ben çarptım sana . ' dedim .Aslında ben çarpmış olabilirim . O da evet sen çarptın ahmak dedi . Aha işte bu beni çok güzel kırdı . Sözleri hasar bıraktı . Ahmak demek bunu bir de vurguyla söyledi ve imalıydı şakasıda yoktu madem öyle istiyorsun . 'İyi o zaman çekiliyim yolundan fazla zamanını almışım gereksizce hemen yok olup gitmem gerek haklısın . '
Bunları der demez ilk yana adım attım sonrada hızla yanından uzaklaştım kulağımı da kapadım bilip bilmeden konuşmalarını duymak istemiyorum gerçi kulak kapatmak işe yarıyor mu onuda bilmiyordum ama bildiğim bir şey var sözlerime şaşırdığı çok açık ne o yoksa alınacağımı düşünmedin mi o kadar kalbim taş ve sözleri anlayamayacak kadar ahmak mıyım . Durdurmaya çalışmış istemişti ama cüret edemedi . Etmişte olabilir koluma dokunduğunu hissetmiştim sonrada elini anında geri çekti . Bende hızlanıp sınıfa gittim ama ilk olarak dolaplara uğradım . Ders eşyalarımı aldım . Kapağı hızla kapayıp sınıfa gittim .
Ben dersi dinleyemeyecek kadar yorgunken bir anons oldu ve hızla kendime gelip dinledim anonsta şunlar söyleniyordu . 'Sayın öğrenciler ve değerli öğretmenler müdürünüz bay Lorsan konuşuyor . Bildiğiniz üzere bizim bir futbol takımımız var . Maçlarda başladı . Bu sene ilk futbol maçları yapılacak ve yarın ilk maç bizim sahada yapılacaktır bu yüzden bilginize ilk 2 derse girilecek gerisi ise futbol maçına ayrılacaktır ona göre hazırlığınızı yapın herkesi stadyumda takıma destek olmasını görmek istiyorum gereğini arz ederim dinlediğiniz için teşekkürler . '
Maç mı neden şimdi olmak zorunda anons bitince bende uykuma kaldığım yerden devam ettim evet uyuyordum çünkü dinlenmem gerektiğini hissediyorum . Tam uykunun en güzel yerindeyken biri yüzüne uyandım . Uykulu bir şekilde etrafa göz gezdirince gözüme bakan Sarahı gördüm sonrada arkamda çaprazımda duran Theoyu . Bunlar mı uyandırmışlardı beni şimdi .
Daha sonrada Sarah 'hadi kalk uykucu amma uyudun ' diyerek koluma yapıştı . Ben şaşkın şaşkın izlerken çoktan sınıf kapısından çıkıyorduk ben hemen kolumu çektim . 'istemiyorum siz nereye isterseniz gidin bu arada Theo sen bi benle gelsene . ' dedim . Dolapların oraya gittik dolabın kapısını açıp hırkasını geri verdim ve gittim . Giderken kolumdan tuttu Sarahta önümü kesti . Ne olduğunu anlatmadan gitmek yok ya da bizimle geleceksin . ' dedi Theo . ' Yok canım bende sizin kölenizdim çekilin önümden bunalttınız beni iyice nasıl bir ucubesiniz . ' diyerek gittim . İkiside arkamdan şaşkınca baka kaldılar . Sarah Theoyu alıp bir yere sürükledi .
Yazardan
Hailey onların yanından ayrılınca Sarah ve Theo Danielin sınıfına gittiler Daniel Lisa ve Jack oradaydı . Daniel Theoyu görür görmez sınıftan çıktı . Peşindende Lisa gidince Jack tek kalmamak adına onlarla gitti ve bir şeyler döndüğünü anladı . Theo Lisaya Haileyin yaptıklarını anlatınca boş bir sınıf buldular Thomasıda aralarına katıp içeri girdiler ve arkalarından kapıyı kilitlediler . Sarah sıra sıra herkesin gözünün içine bakıp ne yapıp yapmadıklarını sordu . Sonra gözleri Thomasta kaldı olanlarıda az çok tahmin edince hiç düşünmeden üstüne atladı 'senn . ' sen ne dedinde bu kadar bıkkın bezmiş ayrıca bize ucube diyor . ' dedi Sarah .
Thomas tek hareketi ile onu üstünden attı . Yerden kalkıncada üstünü başını sirkeliyerek kendine çeki düzen verdi . Sakin ses tonuyla 'ne yapabilirim ben her şeyi benden bilip durmayın gidin kendisine sorun tabi sizden kaçmazsa tekrar . Ayrıca sizle uğraşacak değersiz vaktim kalmadı . ' dedi . Sarah bu kelimeleri diyince tekrar üstüe atlamaya çalıştı ama Theo hemen onu tuttu . Lisa gerilerden gelip önde kendini belli etti . Thomas ona o Thomasa bakıyordu . Daniel ise Lisaya şu sözleri söylüyordu . ' Lisa sakin ol Thoması biliyorsun dalgaya vuruyor ' Lisa ise cevap olarak ' Hey Daniel abartma bu kadar bak ben çok sakinim sesimde hiç öfke var mı ? ' dedi ve dediği gibi Thomasın suratına bir yumruk indi . Thomasın kafası yana düşmüş hiçte düzeltmeye tenezzül etmemişti öylece yere bakıyordu ama Lisanın bırakmaya niyeti yoktu yakasından tutup gözlerine baktırttı . 'Ne dediysen git düzelt aksi taktirde durum hiç iyi olmaz anladın mı beni yoksa bir daha anlatıyım Thomas cık cık . ' dedi sonra .
Thomas normalde bu söze sinir olması gerekirdi ama işin ucunda Lisa ve öfkeli hali duruyordu bir şey diyemedi . Lisanın neler yapabileceğini biliyordu ne kadar ileri gidebileceğini yani ondan korkuyordu korkmalıydıda zaten çünkü en tehlikelileri orada Lisa .
-------------------------------------------------------------
??????
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍✅✅✅✅✅✅✔✔✔✔✔✔✔✔✔✖✖✖✖✖✖✖❌❌❌❌❌❌⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️❗❗❗❗❗❗🤗🙂🙂🤗🙂🤗🙂🙂🤔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
Kurt AdamHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...