Theo öylece duruyordu gözleri sapsarı ama sakin . Kendini tutmaya çalıştığı belliydi . Başarılıydıda . Jackle konuşmaya başladık . Nasıl gidiyor iyi gidiyor falan . Sonra ben ' sevgilin var mı baloya kimle gidiceksin . ' diye sordum . Evet her şey Isabel için . Jack şaşırsada konuştu . ' baloya kimseyle gitmeyeceğim . ' dedi . Demek sevgiliside yok . İşte şimdi mükkemmel zaman . ' üzülme ben sana bulurum bir tane . ' dedim . Şaşkınca bakmaya devam etti . ' doğum günümdeki kızı hatırlıyor musun ? ' dedim . Hangi kız dedi . Doğru tabi bin tomar kız vardı orada . ' üstüne düşen kız . ' dedim . Sen nereden biliyorsun dedi . Bende ' ben bilirim söyle bakalım sen . ' dedim . Dışından ' ne söyleyeceğim ' dedi . İçinden ise ' ne tatlıydı bee . Birde Haileyin arkadaşı . Ben gülerken ' yaparım ben sizi ' dedim sessizce neredeyse .
Sonra tam o sırada Theonun sesi duyuldu . ' nerede kaldılar . Dayanamıyorum daha . ' dedi . Dişlerini sıkıyordu en sonunda çığlık attı . Öfkeyle zincirlerden kurutlmaya çalıştı . Jack onu durdurmaya çalışırken o zincirleri koparıp üstüme sıçradı . Bende onu son anda tutup fırlattım . Zincilerlerin oraya düşünce güçlerimle zincirleri oynatıp etrafını sardım . O debelenirken daha fazla güç uyguluyordum ve bu yüzden yoruluyordum . En sonunda Jacke ' ne duruyorsun kitle şu zincirleri ' diye bağırdım . Jack dediğimi yapıp zincirlerin yanına gitti . Tam ben bıraktım Jackte kilitlemişti . Bende halsiz bir şekilde yere doğru düştüm . O sırada Lisalar dönmüştü .
Uyanırken ' ne oldu ona ' diye sordu biri . Gözlerim yavaş yavaş açılırken bir kızda ' uyandı ' dedi . Tamamen açtığımda Lisa ve Thomasla karşılaştım . Düştüğüm yerden doğruldum . Dolunay geçmiş toparlanıyorlardı . Daha doğrusu bitmedi . Beni götürmek için Jack eşyalarını toparladı . Thomasta bizle geldi . Evi tarif ettim o da sürdü . Evin önünde durduk ben indim . Thomasıda indirip peşimden eve sürükledim . Zili çaldım . Kapıyı Sam açtı . Ayvayı yedin bakışı atıyordu . O kadar mı ? İçeri girdim . İki kolunu birleştiren teyzem karşımda duruyordu . İçeri girdik . Teyzemde hemen nerede olduğumu sordu . Haklı ama napalım özgürlük .
Thoması görünce bir nebze sakinleşti . Sonrada konuştu . ' sen ne diye gidersin ki kendileri halletsin ' dedi . Sonrada ne olduğunu anladı . Tabi ben ne olduğunu bilmiyordum . ' sadece arkadaş değilsiniz ' dedi . Ne demek istiyordu . Thomas anlamıştı ama ben anlamadım . Sonra teyzem devam etti konuşmaya ' bir ekip olmuşsunuz bir bütünsünüz . Sürüsünüz . ' dedi . Evet kurt olsaydım belki .
Çok yorgun olduğumdan herkesi aşağı bırakıp odama çıktım . Lisa ilede konuşamamıştım iyi mi . Neyse pijamalarımı giyip yatağıma yattım . Yarında güzel bir telefon almak için teyzemi ikna ederdim .
Sabah alarm ile uyandım bu ne dat dat başımda ötüyo saat hariç her yere vurdum . En sonunda saat sustu . Sonrada birinin sesini duydum . ' geç kalıp azar yemek istemiyorsan hemen kalk ' diyerek yorganı üstümden aldı . Offf diyerek kalktım . Samdi bu . Çık şuradan diyerek kafasından ittirdim . Sonrada kapıda Thoması gördüm . Doğru ben sürükleyerek getirdiydim . ' Uyandım evet şimdi defola bilirsin . ' dedim . Sam gülerek çıktı ve gitti . Thomas hala kapının önünde bekliyordu . ' davetiye mi istiyorsun . ' dedim ve kapıyı suratına kapadım el hareketiyle . Thomas bir şeyler söylenip gitti . Söylemi ise ' tatlı bücür ' dü .
Hemen giyindim . Mutfağa gittim yol üzerindeki banyoya uğramayı ihmal etmedim . Hemen masaya oturup bir şeyler atıştırdım . Bugün okulun sondan ikinci günüydü . 1 gün sonrada hafta sonu olacak ve bende tatil yapacaktım . Hemen masadan kalktım hala tıkınan Sam'in ensesinden tutup dışarı çıkardım . Sonrada Thoması bekledik . O da gelince okulun yolunu tuttuk . Sam önden gidiyor bizde arkadan gidiyorduk ve konuşuyorduk . Bizimle kalmayı kabul etti . Tabi kimse sorun çıkarmazsa ama herkes için okeydi . Thomas bir yerlerde çalıp para kazanıcakmış bir de garsonluk yapacakmış . Gerek yok desemde inanmadı . İyi çalışsın . Okula vardık . Sınıfa doğru giderken yolda müzik hocası ile karşılaştık . Kabul edip etmediğimi soruyordu . ' kabul ettim ' dedim . Sevinmişti sonra beni derste çağıracağını söyledi . Bende sınıfıma gittim . Ders başlatınca hoca beni dersten çıkarıp sınıfa götürdü . Çalınacak şarkının akorları ve sözleri vardı . ' İstersen kostüm odasından kendine göre bir şeyler de alabilirsin ' dedi . Tamam diyerek çıktım ve derse geri döndüm .
Okul çıkışı Thomasla bir şeyler kararlaştırdık oraya gidicektik . Samde eve yalnız dönecekti . Bende Sam 'e ' teyzeme söyle Haileyin telefonu yokmuş eğer ulaşmak isterse yeni telefon alsın ' dedim . Okul çıkışı oldu . Thomasla buluştuk . Sonra bir yerlere doğru yürüdük . Lisaların evinin önündeydik . Daniel'in motoru ve Jack'in arabası evin önündeydi . İçeri girdik . Grup toplantısı gibi .
Toplanmamız iyi oldu . Konuşacaklarım vardı . Hiç vakit kaybetmeden Lisayı görür görmez yakınına geldim ve kolyemi çıkardım . Onun elini alıp kolyeyi içine bıraktım . Ne yaptığımı merak ediyordu . Kolyeyi görür görmez şaşırdı . Hızla yukarı çıktı . Diğerleri ne olduğunu merak edip bana dönmüşlerdi dönün önünüze der gibi bakış atıp peşinden gittim .
Lisa odasına girdi bir fotoğraf çıkardı . Fotoğrafta kendisi vardı . Boynundada bu kolyeye benzer bir kolye . Teyzem haklıymış Jessica kolyeyi resmen değiştirmiş yetişkin kolyesi yapmış . Bana döndü . Doğruymuş demek dedi . Evet doğruymuşta sen bunu biliyor muydun ?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
LobisomemHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...