Kurtuluş

9 3 0
                                    


Önceki bölümden minik bir kesit 

Uzun zaman geçmişti gelende yoktu gidendi .Thomas çoktan iyileşmiş ama Hailey gitgide kötüleşiyordu . Tir tir titremeye başladı başı dönüyor midesi bulanıyor ve ısırık ise çok yanıyordu . Thomas üşüdüğünü fark etti ve üstündekini çıkarttı . Haileyi kolundan tuttu . ' gel buraya ' diyerek onu omzuna yatırdı . Üstünüde kapşonlu ile örttü . 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KURTULUŞ

Hailey neredeyse orada uyuyordu ki Thomas kıpırdayınca mahvoldu . Sonrada Thomas konuştu . 'Sencede gitme zamanı gelmedi mi ? 'Hailey kısık sesle hatta mırıldanırcanısa ' nasıl olacak ' diye sordu .  Thomasta ' ilk önce uyanacaksın sonrada kapıyı açsan yeter . ' Hailey doğruldu ve anında başı döndü . ' çok güçsüzüm kolum yanıyor işe yaramaz . ' dedi .  Thomas 'hiç mi yol yok ' dedi . Hailey o sırada dönüştü . 'bana güveniyor musun ? ' dedi . Thomas ise ' Haileyken evet ' dedi . Hailey ise ' çok yazık ' diyerek Thomasın omzunu tuttu .  Gözlerinin tam içine baktı . ' toparlanır toparlanmaz kaç ' dedi . Sonrada Thomasın güçlerini çekti .  Haileyde iyice güçleniyor . 

Hailey ayaklandı her ağrıya rağmen . Biraz olsun güçlüydü .  Gücü ile kapıyı açtı . Üç şaşkın adam onu karşıladı . Hailey onlara gel gel yaptı . Sonra birine tekme attı . Birine kafa . Kalan kişi Haileye elektrik verdi . Hailey yere düştü sonra öfkeyle kalkıp o adamın boynunu el hareketi ile kırdı . Bir tanesinide yakınca güçleri tükendi .  İçindeki güçler ortalığa yayıldı ve sahiplerine gitti . Haileyde yere düştü . 

Thomasta o gelen gücün ardından ayaklanıp Haileyin yanına gitti . Onu yerden kaldırıp koluna girdi ve dışarı doğru götürdü . Etrafta bir sürü koruma vardı . Sessiz olmalıydı ve hızlı . En güvenli yolu seçerek camdan çıkmaya karar verdi .  Zemin kat olduğundan iniş kolay oldu .  Hemen ana kapıya doğru yöneldi ama bir sürü koruma bekliyordu . Tek çıkış orası olduğundan riske değerdi . Yavaşça ana kapıya ilerledi . Etraf açık olduğundan yardırmak zorundaydı . En az farkedilir yol seçmeliydi ama artık çok geç çoktan bir adam onu fark edip bağırdı . Sonrada Thomas ' hadi buradan gitme vakti . ' diyerek Haileyi kucakladığı gibi kapıya koştu . Kapının önünde beş adam onu bekliyordu . Hepsinin elinde bir silah vardı .  Daha onlar nişan alamadan Thomas hızıyla kapının üstünden atladı . Yoldaki arabanın arkasına geçti . Haileyi oraya bırakıp gelen adamlara vurmaya başladı . Adamın cebindende anahtarı aldığı gibi kapıyı açtı .  İlk Haileyi bindirdi sonrada arabaya bindiği gibi çalıştırıp gaza bastı o sırada her yerden sıkıyorlardı . 

Araba Lisaların evinde durdu . Hailey baygın yatıyordu hala kendini toplayıp uyanamamıştı . Thomas hızla arabadan inip Haileyi kucağına aldı ve kapıyı çaldı . Kapıyı anında Lisa açtı . Thoması görünce şaşırdı . ' sen yukarda değil miydin ? '  Haileyin de yaralı olduğunu farkedince önce içeri aldı sonra da sorgu . Thomas Haileyi yatırdı . Kolundaki ısırığı Daniel ve Lisa fark etti . ' bunu sen mi yaptın ' dedi Lisa . Thomas ise ona muhattap olmadı Danielle konuştu . ' yapabileceğin bir şey var mı acil yardım et . ' Lisa sinirlenip Thomasın yakasına yapıştı  . Thomas ' zorladılar bile isteye yapmadım . ' dedi . Lisa anlat çabuk diye tepki gösterince her şeyi anlattı . Sonra Daniel araya girdi . ' Benim yapabileceğim bir şey yok hiç zehirlenme görmedim . Hastaneye götürmemiz lazım . ' dedi . Thomasta hızla ne duruyoruz o zaman dedi . Daniel Haileyi omzuna attığı gibi arabanın arka koltuğuna oturttu . Yanına Lisa geçti . Ön koltuğada Thomas . Arabayı Daniel kullandı . 

Hastaneye varınca bir kadın onları karşıladı . Hızla onları boş bir odaya yönlendirip geleceğini şöyledi bir süre sonrada geldi . Haileyin durumunu görünce biraz afalladı ama sonra aklına bir çözüm geldi . ' Evet şöyle yapıyoruz bir yandan kan verirken bir yandan çekeceğiz böylelikle ölmemiş ve zehirden kurtulmuş olacak ama tek sorun var bu kızın kan grubu ne ve kanı kim verecek . ' Herkes birbirine baktı . Hakikaten bunun kan grubu neydi . Doktor üfleyerek hemen bir kolundan bir tüp kan çekti . Sonra gitti . giderken  ' en ön sıraya koyacağım en fazla üç dakikada çıkar . ' dedi . 

Herkes sonucu bekliyordu . Doktor içeri stresli bir şekilde girdi . Sonrada konuştu . ' sanırım göründüğü kadar kolay olmayacak ' dedi . Herkes ne olduğunu sorunca doktor cevap verdi . ' kan grubu 0- ' .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin