Futbol Maçı

15 3 0
                                    

Medya : Jack 

Geçen bölüm Lisa ve Thoması biraz olsun tanımıştık . 

O zaman yeni bölümden devam edelim .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FUTBOL MAÇI

Eve gitmeden önce yol üstündeki bir markete uğradı bir kaç şeyler alıp eve öyle gitti çünkü canı acayip abur cubur çekiyordu . Kimseyle karşılaşmamak için hızlı adımlarla gidiyordu evine . Sonunda eve vardı . Anahtarla kapıyı açıp içeri girdi aldıklarını yerlerine yerleştirdi ve hızla odasına gitti rahat şeyleri giydikten sonra ayağı inip salonda biraz vakit geçirdi çıkan filmlerden sıkılıncada odasına gitti . 

Haileyden

Odamdaydım ve sıkılıyordum bu yüzden aşağı mutfağa indim ve bir yemek yapmaya çalıştım daha doğrusu tartlı . Tarife telefondan bakıp dendiği gibi uyguladım yakmamak içinde fırının başında bekliyorum tabi instada gezinmeye beklemek deniyorsa . Burnuma hafif bir koku gelince hızla fırına koştum nasıl unutmuştum . İyiki tatlım yanmamıştı . Hemen çıkarmaya başladım . Az daha yanacağı için salaklık yapıp elimle almaya çalıştım o an elim bir yandı bir yandı sormayın çığlık attım az daha düşürecektim ama sonra anladımki çığlığım değersizmiş .

Elim yanmamıştı refleks olarak yandı sanmıştım ayrıca tepsi düşerkende zihnimle havada yakalamıştım . El hareketlerine tepki verdiğini öğrenir öğrenmez elimi tezgahtan tarafa çevirdim . Tepsi o tarafa gitti sonrada beynime bırak emrini verdim . Bir anda tepsi tezgaha düştü .  Bende hızla tatlının yanıp yanmadığını kontrol ediyordum . Boş verdim yansa bile yenecekti çünkü bu cheesecake ve yaptığım şey sadece katmanı . Üstüne kremasınıda koydum labne felan işte artık hazırdı sonra onu süsleyip dolaba yerleştirdim . Mutfağıda toplayınca büyük annem eve gelmişti . Yanık kokusunu duymuştu benide mutfakta görünce sorguya çekmeye başladı . Yakmadığıma ikna edince giyinmek için odasına gitti . Sonra gelip yemekleri hazırladı ve yedik . Yemekten sonra ben tatlımı çıkarıp dilimledim büyük annem şaşırmıştı ve ne için bu sürpriz böyle dedi . Öylesine dedim ve hızla yemeye başladım . Düşüncelerimde sadece yanmayan elim vardı belkide yanmıştır diyerek avcumu açıp baktım . Tenim aynı renkti . 

Büyük anneme afiyet olsun diyerek odama çıktım ve anlamadığım konuları tekrar ettim gece yarısına doğruda yatağa girip yattım bakalım futbol maçı nasıl geçecek im nasıl oynuyor .

Sabah uyanır uyanmaz kalktım ve dolabımı açtım acaba ne giysem diyerek düşündüm ve dolabın içinde kayboldum . Hep aynı şeyleri giydiğimi düşünüyordum bu yüzden çok yakın bir zamanda alışverişe gitmeyi düşünüyordum  ama ilk önce okula . 

Sonunda güzel bir şeyde karar kıyarak giydim ve işte giydiklerim . 

Aşağı inip kahvaltı yapmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı inip kahvaltı yapmaya başladım . Bir kahve yaptım yanınada dün aldığım kruvasanı açıp yedim . Daha sonrada vakit kaybetmeden kahveyi içip evden çıktım . Servis erken mi gelmişti bana mı öyle geliyordu . Neyse servise bindim en uç köşeye oturdum kulaklıklarımı açtım son ses müzik dinledim çünkü servisteki bağırışları dinlemek istemiyordum . Karşı takımı sahaya gömecez gibi şeyler söylüyorlardı çünkü çok gereksiz . 

Servis okula varınca indim . Ders sınıfına gitmeye yol aldım daha sonra hocanın istediği şey aklıma geldi atlas . Koşar adım dolabıma gittim ve kilidi açmaya çalıştım . Ne varki bu salak kilit açılmıyordu . Sinirle açılsana dedim . Bu sayede açıldı dolap atlasımı alınca el hareketi ile kapan dedim ilk başta olmadı sonra tekrar daha istekli ve öz güvenli dedim ve kapandı biraz dolapla uğraşırken zil çaldı bende kilidini kitleyip derse koştum . İsabelleydik bu sefer .

Öğretmen sınıfa girdiği gibi çıkarın atlasları komutunu verdi . Bir kaç kişi dudaklarını ısırıp e ssleri çıkarıyordu . Hoca anladı ve sen şunla sende şunla otur komutu verdi yani atlasızzlar atlaslılarla oturdu . Bunlardan biride Isabeldi yanıma sırasını çekip oturdu ve sırıttı . Gözlerimi devirip derse başladım . 

Ders biter bitmez herkes sahaya hücum etmeye başladı bende içimden ne bu çılgınlık biraz yavaş olun ya dedim . Isabelinde yerinde duramadığını fark edince ' niye bu kadar hareketlisin aşkın mı var sahada yoksaa . ' diyince hop suratıma bir tokat ama çok yumuşak . Isabel sonrada şaşkınlıkla 'pardon pardon dalmışım acımadı dimi bir anda oldu düşünemeden . ' Bende göz devirip 'istesem onu tutardım hadi gidelim . ' dedim . Nah tutardım . 

Ben yavaş yavaş yürüdüğüm için Isabel benden sıkıldı ve koşar adım gitti giderkende 'ben sana yer tutarım ' dedi . Sonrada gözden kayboldu iyi bir seçim yapmıştı ben bu hızla 2 aya anca sahada olurdum .  Sonunda sahanın oraya vardım başlıyorlardı Isabelin yanına geçip oturdum kulağına kim diye fısıldadım . 'Kim kim . ' diyince aşık olduğun yakışıklı diye cevap verdim . Omzuma darbe indirince ' tamam tamam sustum darlama yok ama söylemen tavsiye . ' dedi . O da üfleyerek parmağı ile gösterdi ve her şeyi anlattı . 'Şu çocuk partide beni tutanda oydu. ' Neeee sen Jackten mii hoşlanıyorsun . Ohaa ben şok içindeyken sahaya döndüm . 

Karşı takım çok sertti bizim takım onlara nazaran daha yumuşak oynuyordu koçumuz ise şekilden şekile girip emirler yağdırıyordu ama kimse dinlemiyordu . Daha şimdiden yeniliyorlardı 2 - 0 .

Evet dediğim gibi maç hala 2 - 0 top Thomasa geçti şu hırsa bak umarım top ayağından kayarda yeri bir öpersin diye iç geçirdim . Dememle birliktede yere yapışmıştı . Uvv bu acımış olmalı herkes ovlarken ben şaşkınlıktan gülmüştüm bu güçler mükkemmel ötesi çalışıyor hemde doğru kişilerde . 

Bunu ben yaptım bakalım daha neler yapabileceğim . Onun kaleye attığı sutların hepsini ya sağa ya da sola kaçırmasını sağladım en sonunda sinirlenmiş olacakki öfkeyle Lisaya baktı .Lisa ona sorgulayıcı bakış atar atmaz hemen tribünlerdeki bana baktı . Bende güç olduğunu yeni anladı galiba . Eee ımm yakalandığıma göre ben yavaştan kaçıyım . 

Hızla tribünlerden kalkıp okulun bahçesine ilerledim maçla ilgili son gördüğüm Thomasın kötü oyunu yüzünden koçun onu çıkardığıydı . Bu yüzden hemen kaçmaya çalıştım ama bir güç tarafından durduruldum . Elimi sıktı bırakmadı birde ilk günkü gibi canımı yaktı ben ise ona bakmaktan kaçınıyordum . Döndüm ve iki öfkeli gözle karşılaştım anında yere baktım . O benim bu yüzümü görünce elide yumuşadı öfkeside . Ben ona bakmadığım için o eliyle yüzümü kendine çevirdi . 'ne yapmaya çalışıyorsun böyle . ' dedi . Kısık sesle 'deney' dedim . Güçlerimi deniyordum zaten . Bunu dediğimde geri bir adım attı . Sinirle güldü gözlerimi yakaladığı gibi bırakmadı tam gözlerimin içine baktı artık sıfır öfke vardı . Bir anda hiç beklemediğim bir şey yaptı . 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sizce ne oldu en son kısımda . Thomas be yapmış olabilir ki.
Yorumları bekleyrom. (Bilerek yazım yanlışı)

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin