Biraz Lisayı tanımamız gerektiğini düşünüyorum . Lisa çok iyi tatlı bir kız olması ile birlikte çok güçlü çığlık atabilir bu ses kendini doğa üstülere duyurmasına yeterde artar . Biliyorsunuzki Haileyide bunu zihin gücüyle yapıyor ilerleyen bölümlerde göreceksiniz . Lisanın enerjisi muhteşemdir grubun lideri olmasada öyle görünür bunun sebebi Lisanın gücüdür . Yardımcı kaptan gibi yani aslında . Grub onun güçlerinden korktuğu için söz hakkı düşer korkulacak ne var diyebilirsiniz evet hemen açıklanmalı bu durum .
Şöyleki Lisanın içinde çok güçlü bir şeytan yatıyor diyelim büyük bir kötülük . Lisa sinirlerine hakim olamayıp bu şeytanı dış dünyaya salar ise oradakilerin ölmekten başka hiçbir şansları kalmaz . Çığlıyla beyinleri havaya uçurabilir o karanlık ruh ise insanların ruhunu sömürerek içini dışarı çıkarır ve acılı bir ölüm yaratır . Bu çığlık doğa üstülerinede zarar verir bu yüzden genellikle çığlık yerine dövüşü tercih eder çünkü her çığlık attığında ruhunun derin uykudan uyandığını hissederek korkuyor . Tabi bu güç Haileyinkinden üstün olduğunu düşünebilirsiniz ama sorun şu ki Haileyin güçleri hala çözülmedi .
Lisa aynı Hailey gibidir Annesini bir kazada kaybetmiştir babası ile kalır . Bu güçlerini annesinden aldığını düşünüyor . Kendisine bir ad bulamadıkları için bir filmde gördükleri isim ile hitap ediyorlar Banshee ama Şimdilik çünkü her an her şey değişebilir . Lisanın geçmişi güçleri ve hayatı şimdilik bu kadardı hikayemize geri dönebiliriz .
Thomas öfkeyle kendini odadan dışarı attı hem öfkeli hemde kırık gibi ama farkedilmemek için öfke ön plandaydı. Haileyin bu kadar çok alınacağını hiç düşünmezdi . Bir taraftan da dudağına dokundu nasıl bir vuruş ki dudağı patlamıştı Yara çabucak iyileşirdi ama temizlenmek için tuvalete gitti . Öfkesiyle yüzünü yıkadı . Lisa ise minnoş haline dönerek bir sonraki ders için sınıfına doğru yürüdü . Jack ve Danielde birbirlerine bakış atıp peşinden gittiler . Aynı yaşta ve neredeyse hep aynı sınıftaydılar . Ayrılmamak için birlikte derslere karar verip ortak ders yazmışlardı . Sarah ve Theoda aynıydı yaşıtlardı ayrılmamak içinde bir kaç ders hariç diğerlerini aynı yaptılar . Thomasa gelirsek o hep tekti dışlanmış gibi ama nedeni ise onun yaşıtının grupta bulunmamasıydı içinden hep acaba sınıftamı kalsam diyordu ama maalesef her soruyu yanlış yapmaya çalıştığında doğru çıkıyordu ve bir üst sınıfa geçiyordu ama artık öyle bir şey düşünmüyordu . Zaten kimseyi takmadığından yaşıtına gerekte yoktu ve yinede bu haliyle kızların göz bebeğiydi zaten futbolcu yakışıklı birini hangi kız istemez değil mi ama o kimseyi takmıyor yanına gelen kişilerden anında uzaklaşıp beklentileri düşürmeye çalışıyor ama bilmiyor ki bu sadece daha çok arzulamalarına yarıyor .
Thomasın geçmişi ise şöyleydi ne kadar itici görünüp umursamaz tavırlar sergilesede eskiden öyle değildi içinde hala iyilik var sadece yukarı ulaşamıyor acaba biri bunu sağlayabilecek mi yoksa hep aynı itici Thomas mı kalacak .
Her şey zehir vücuduna girdiğinde başladı . Avcılar vardı ve hatta avcılardan biri babasıydı bir de annesi vardı tabi avcıların en kötüsüydü yani onların yöneticisiydi o ne derse o olurdu ama bunu Thomastan hep saklamışlardı taki Thomasın kafasına estiği bir günde avcılar kulübesine dalana kadar . Bir gün Thomas nöbetçileri ekip o kulübeye girdi . İçeride ne döndüğünü merak ediyordu .İçeride olanlar ise şöyleydi . İçeride bir sürü şişe haritalar kitaplar bir de bağlı biri . Babası ve diğer avcılardanda iz yoktu içeride değillerdi .Ekipmanlar ile başka birini avlamaya gitmişlerdi bu yüzden silah ve benzeri hiçbir şey yoktu içeride .
Thomas içkilere göz atarkan bağlı olan adam uyanıp onla konuştu . Thoması kışkırttı . Thomas adama yaklaşınca yardım etmesi için onun zihnine girdi . Sonrada Thomas zincirleri çıkarmaya çalıştı ama bu kendi isteği dışında oluyordu . Thomas bir elini çözmüştüki dışarıdan sesler geliyordu avcılar geri dönmüştü . Avcılar Thomasın ihanet ettiğini düşünüp silahları doğrulttular . Thomas öylece kala kalmışken adam çözülüp dişlerini Thomasa geçirmişti . Daha sonrada herkes Thomasla ilgilenirken o camdan kaçmayı başardı . Evet o adam bir kurt adamdı ve Thoması betası yapmak için ısırmıştı armağan gibi ama bilmiyordu ki Thomasın hayatını iyileştirmek yerine mahvetmişti bu armağan . Thomasın babası şişeleri karıştırmaya başladı Thoması ya öldürecek ya da dönüştürmekten kurtaracak bir ilaç . Bir ilacı alıp şırıngaya çekti hemen onu Thomasa sapladı . Thomas ne olduğunu anlamamıştı . Avcılardan bir kaçı Thoması göz altında tutarken birileride annesine rapor veriyordu .
Thomasın annesi öldürün kararı verdi . Denemelereini bile istememişti bir de babasını çağırdı . Thomasın babasınıda ona sahip çıkamadığı için ihanet etmiş gibi göstererek avcılıktan attı . Buna sinir olan baba onu öldürmeye çalıştı başarısız oluncada ölmek zorunda kaldı . Avcıların lideri olan karısı onu bir hışımda öldürdü . Bu sayede Thomas kaçmak için zaman kazanmıştı . Kendine ne olduğunu bilmeden bir kaç avcıya öğrendiği dövüşler ile zarar verirken kendini evden attı ve hızıyla ormanın içinde kayboldu . Annesinin ona ucube gibi davranması ve tüm avcıların kötü bakışları ile kendine bir söz verdi o gün bugündür o sözünü de hiç çiğnemedi .
Verdiği söz ile pislik bir çocuk olmaya başladı geldiği okulda kendi türündne biri olduğunu hissedince onu aramak için koyuldu sonra bir anda birbirlerini buldular Daniel de onu arıyordu . Yanındada sevecen bir Lisa ve meraklı göz Jack duruyordu . Thomas takımın 4. üyesi olmuştu arkasından Daniel Theoyu ısırmış sonra Sarahında hayatını kurtarmak için onuda ısırmak zorunda kalmıştı . Bunların ikiside kurt adam olmuşlardı . Sarah takımın son üyesi .
Sarah ve Theoda odadan çıktı ve sınıflarına gittiler . Günde bu şekil devam etti . Hailey hiç derse odaklanıp dinleyememişti bu yüzden evde tekrar edecekti ç Sonunda okul bitti ve Hailey rahatladı zaman kaybetmeden eşyalarını topladı . Bu seferde o Isabeli bekliyordu . Sonunda oda toplanınca birlikte servislerin olduğu yere gittiler ve herkes kendi servisine bindi bu sayede ayrılmış oldular . Hailey servise bindikten sonra boş bir yere oturdu ve kulaklığını takıp müzik dinledi kimseyi rahatsız etmemeye çalışıyordu çünkü müziklerde kendini tutamaz hep eşlik ederdi . Neredeyse şarkı eşliği ile serviste uyuya kalacaktı ama servis aniden durunca yerinden hoplayıp kalktı . Servis durmuştu ve burası Haileyin ineceği yerdi . Hızla toplandı ve servisten aşağı indi . Serviste yoluna devam etti .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
Manusia SerigalaHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...