Medya : Hayley ve Isabel
Hikayemiz Başlıyor iyi okumalar dilerim.
Bölümü beğenirseniz vote atmayı unutmayın .
Umarım hikayemi seversiniz .
Ve başlama vakti .
---------------☆☆☆☆☆----------------Selam ben Hailey Ve bu kitapta benim tüm hayatımın kağıda dökülmüş bir versiyonu İzninizle şimdi kendimi tanıtayım evet dediğim gibi adım hailey ben şu an 15 yaşındayım ama Sorun şu ki maceramız o kadar uzun ki bana çocuk muamelesi yapmadan hızla büyüyeceğim Neyse buraları geçelim şu an İngiltere'de güzel bir lisede öğrenim görüyorum ailem yanımda olmadığından büyükannem ile kalıyorum Eğer Annemlerin Neden benimle olmadıklarını sorarcak olursanız büyük Annemin dediğine göre ve yaşadıklarımla birlikte babam ben çok küçükken ölmüş daha onu tanıyamadan. Annem ise beni büyüttükten sonra kaza geçirmiş aynı şekilde o da ölmüş Tabii ki Anlayacağınız üzere yetimim ama büyük Annem beni sahiplendi ve şuan gençliğimi onunla yaşıyorum. Taşınmak beni derinden etkilemiş olsa da yeni hayatıma alışmaya çalışıyorum ve neredeyse de başaracağım çoktan lise 2 oldum bile bakalım Hayat Beni nereden nereye götürecek Şimdilik görüşmek üzere Hailey kaçar .
Bugün okulun ilk günüydü ben her zamanki gibi Yatağımdan çıkmayıp uyuyordum taki büyükannem çıkagelene kadar beni zorla yataktan kaldırmak için uğraştı . Sonuçta başarılı olmuştu yataktan sonunda kalka vermiştim hızlıca odamdaki Banyoya girip Elimi yüzümü yıkadım Daha sonra da duş için hazırlandım Çünkü Okulun ilk günüydü ve bu bana göre mükemmel olmalıydım güzel de duş aldıktan sonra çok güzel Okulun ilk günü yakışan bir tişört ve pantolon giydim saçımı bukle bukle yaptım ve açık bıraktın makyajımı yapmak için Masaya oturdum Tam o sırada büyükannem odama Damladı ve kollarımdan tutup beni mutfağa kadar götürdü hızla kahvaltımı yaptım Tekrar odama çıktım okul için kitapları birer ikişer çantama doldurdum ve o da oturup hafiften makyaj yaptım çantamı alarak hızlı odamdan çıkıp merdivenleri indim büyükannem beni kapıda bekliyordu yanına gittiğimde 'sana bir türlü engel olamayacağım değil mi? ' bir iki saniye sonra 'her halinle güzelsin neden bu kadar çok uğraşıyorsun' dediklerine bayağı sinir olmuştum 'bakımsızlar çok güzel değil mi büyükanne ? ' dedim daha sonra Neyse ben gidiyorum Geç kaldım bay diyerek Evden çıktım ve okul servisinin kalktığı durağa kadar yürüdüm servis gelince bindim ve boş bir yere oturup kulaklıkları takarak şarkı dinlemeye başladım .
Servis sonunda okulun önünde durdu bir okul bu kadar büyük olabilir mi ya bir sürü sahası vardı ve ana binada gerçekten büyüktü özellikle spor salonunu görmelisiniz hızla servisten indim ve çok yavaş adımlarla sınıfıma doğru yürümeye başladım Aslında sı ıfımın yerini bilmiyordum Umarım ararken fazla vakit harcamam bana verilen listeye göre ilk ders kimya bulmam gereken sadece bir kimya sınıfı Ama okul büyük olunca O da zor oluyor sınıfı aramadan önce okuldaki dolapların olduğu bölüme gittim ve kendi Dolabımı aradım sonunda bulmuştum hızlıca şifreyi girdim ve gerekli gereksiz her şeyi dolabıma yığdım elimde sadece kimya kitapları duruyordu dolabı kapattım tam ilerleyecektim Yanıma biri geldi ve sesi beni istemsizce durdurdu Selam Sen yenisin sanırım Çünkü seni hiç görmedim dersin kimya galiba laboratuvarın yerini biliyor musun benim dersimde kimya yol göstermemi ister misin Ona döndüm ve yüzüne dikkatlice baktım Sonra da gülümseyerek sakin ol hep bu kadar hızlı mı konuşuyorsun bu arada ben Hailey Evet yeni öğrenciyim gülümsedi ve çok iyi bir rastlantı olmuş ben Isabel Hadi beraber gidelim dedi geliyorum dedim ben dolapta İşim bitince kızın arkasından yürümeye başladım Pek uzun sürdü Söylemez çünkü hızlı koridorda koşan çocuk bana çarparak elimdeki kitabı düşürmeme sebep oldu tam gidecekken arkasından bağırdım ve beni görüp yanıma geldi bıkmış bir hali vardı yerden dökülenleri alıp elime tutuşturdu ve özürlü dedi gidecekken yüz yüze geldik gözlerini benden almamıştı dahaki yanımızda başka bir çocuk gelip onu benden uzaklaştırana kadar .
Hemen ben kendimi toparladım ve İzabelin peşinden gittim ama içimdeki bir his izlendiğimi söylüyordu İzabelle yetişince arkamı dönüp baktım Kimsecikler yoktu Demek ki bana öyle gelmişti sınıfa doğru yürümeye devam ettik sonunda sınıfın önünde durduk hızla içeri girdik boş yerlere oturduk birkaç dakika sonra öğretmenimiz de geldi ve derse başladı Kimya ile aram çok iyiydi En az A- alırdım neredeyse kıdemli öğretmen Nereye geçeceksin Bugün derste sonra gidersin bir ön hazırlık yaptık zaten öğretmenin konuşması bitince zil çalmış vs nefis olmuştu isabel ile sınıftan çıktık yollarımız burada ayrılıyordu çünkü onun derse tarih Benimki ise coğrafya idi . Bana sınıfı gösterdikten sonra kendi sınıfına ilerledi . Sınıfı da öğrendiğime göre gidip dolaptan Kitaplarımı alabilirdim .
--------☆☆☆☆☆------
Arkadaşlar bu bölüm bu kadardı okuduğumuz için hepinize teşekkür ediyorum .
Öncelikle sizden yazım yanlışları ve noktalama işaretleri olmadığı için özür diliyorum noktalama işaretlerinin olmamasının sebebi ise hikayeyi kağıda yazdım ve Wattpade geçirmek için de sesli olarak geçiriyorum . sesli olarak yapıncada telefon noktalama işaretlerini koymuyor bende pek uğraşamıyorum böyle şeylerle çünkü hem konuşurken yazdığım şeyleri düzeltmek ve hem de başa dönüp noktalama işaretleri koymak biraz zor oluyor hikaye zaten uzun sürecek uğraşmak istemedim Umarım bana kızmazsınız ve anlayış gösterirsiniz yeni bölümde görüşmek üzere hoşça kalın İyi okumalar bölümü Beğendiyseniz de votelemeyi unutmayın .
I love .. their so much
Thank you for reading .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
Hombres LoboHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...