Kardeş Güçler - 2

8 2 0
                                    


Önceki bölümden kesit 

Bandana gözümde olduğu halde gözlerimi açtım . Bandayı görmek yerine bahçeyi görüyordum ve daha da canlıydı . Hatta buradaki herkesin bir rengi vardı . İçi . Theo sarı . Jack kendi gibi . Daniel kırmızı Sarah beyaz Lisa pembe ve Thomas lacivert . Sonra bir anda başıma bir ağrı girdi görüş gitti ve yere düştüğümü hatırlıyorum . Biri bandayı kafamdan çıkardı . Neredeyse zor görüyordum . ' Çıkartın ' dedim .  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KARDEŞ GÜÇLER - 2

Çıkartın dedim . Anlamıyorlardı . ' çıkartın beni ' diye tekrar bağırdım .  Nefesim de kesiliyordu . Nefes alamıyordum .  Biri ' panik atak geçiriyor ' diye bağırdı .  Sonra bir kız önümde durdu . ' Hailey sakin ol görüyorsun her şeyi nefeste alabiliyorun korkma sakinleş nefes al nefes ver . ' dedi . Haklıydı  gözümü tamamen kapadım nefesler aldım . Hızlıyken yavaş yavaş normale dönmüştü nefes alış verişim . Gözümü tekrar açtığımda ilk önce güneş parladı . Sonra geçince her şey normale döndü . 

Birinin elinden tutup kalktım  . Sonrada içeri geçtik . Herkes bitirmek istiyordu ama ben sadece ara vermiştim . Lisayla tüm her şeyi öğrenmek istiyorum evet bir günde öğrenmek istiyorum ve tekrarla usta olmak istiyorum . 

Biz dinlendikten sonra ayaklandım herkes şaşkınca bakarken ' hadi kalkın daha bitmedi . ' dedim . Umursamadıklarındada ' aloo ' diye bağırdım . Kurtuluş olmadığını anladıklarında kalktılar ve bahçeye gittik .  Sonra Lisaya ' devam et ne biliyorsun söyle hepsini . ' dedim . Lisada ' sende beni usta zannettin herhalde ' dedi . Sonrada ' aslında değişik bir şey deniyebiliriz . ' dedi . en ne olduğunu sorduğumda oda yapmaya başladı . Ellerini başıma koydu . Gözlerimin tam içine baktı tüm anılarımı alıyordu . Tüm her şey . Sonrada geri çekildi . ' yapabilir misin ? ' dedi . Belki yapabilirdim ama niye yeni güç arayışına çıktığımı bilmiyordum .  ' hadi dene benden başla ve herkese sırayla git bakalım kim seni başarıya uğratacak . ' Deediğini yaptım Lisa'nın anılarını görmeye çalıştım . Resmen kendini korumaya almıştı . ' korumadasın ' dedim . O da ' bu yüzden benimle zaman kaybetmeyi bırak . ' dedi .  Bende diğerlerine ilerledim . Herkesi es geçip Saraha geldim . Onun anılarını görmeye çalıştım . Sadece dolunay anında kaçtığı yerleri görebildim . Bu seferde Theoya gittim . Sadece benim olduğum anılar gözüktü ve o boşverin orayı . Theoyuda geçip Jackte durdum . Bir insandada işe yaramazsa yuh derim .   Görüyorum evini falan ama vazgeçip bakmayı kestim . ' insanların özeline girmek iğrenç ' dedim . Diğerlerine aynı şeyi yapmaktna vazgeçtim . Lisaya dönüp 'başka ? ' dedim .  ' sen benim gücümü denedin . Bende seninkini deniyeceğim ' dedi . Elimi tuttu . Hadi Thomasa yaptığını tekrar yap birinin güçlerini al dedi .  Ya alıpta geri veremezsem . Lisanın ısrarı ile Thomasa ilerledim . Omzuna dokundum .  Dokunmamla birlikte bir şeyler olmaya başladı ben aracı olmuştum Thomastan Lisaya . Thomas yere düşünce hızla geri çekildim . Thomasın güçleri Lisadaydı .  ' nasıl geri veriliyor ' diye sorduğunda bende şaşkınca ona baktım . ' verilmiyor  bilmiyorum nasıl olduğunu verilmiyor . ' dedim . Lisa nasıl bilmiyorsun diye sorduğunda aklıma o gün geldi . Çok güç kullandığımda her şey normale dönmüştü .  ' tamam hatırladım . ' dedim .  Nasıl diye sorduğunda sende işlemez dedim sonrada içimdekini dış dünyaya saldım ruhum .  İlk önce Thomasın yanına çöktüm .  Bu seferde Lisadan alıp Thomasa aktardım . Sonrada ikisindede sadece kendi gücü kaldı . Ben hala eski halima dönmemiştim . Sonra benden farklı biri konuştu . ' bir tanede benden ister misin ? ' dedim .  Diğerlerine ' biraz geri alalım sizi ' dedim . Lisayla biraz onlardan uzaklaştık . 

' çığlık atmaya ne dersin ? ' dedim . O da ' sen şeytanınla baş edebiliyor musun ? ' diye şaşkınca sordu . Bende ' şeytan mı ben mi ben şeytan değilim içindeki gücüm . İstersen senide dışarı çıkarabilirim ' dedim . O da ' kendime hakim olamazsam ' dedi . Bende ' istemsizce burada kardeşi var . ' dedim .  Kabul etti . Sonrada arkamızı diğerlerine döndük . 'sadece çığlık at güçlü olsun birini iter gibi bir de şeytanın çıktığını hayal et ama sana yardımcı olmak için felaket yaratmak için değil ' dedim . O da anında dediğimi yaptı .  İlk önce ikimizde farklı kişilerdik . Sonra ben onun elini tutunca ayaklarımız yerden kesildi . O sırada yerin hareketlendiğini duyabiliyordum deprem gibi . Sonra ' serbest bırak ' dedim . Çığlını kesti . İkimizde zemine tekrar düştük . O kendinde değildi . Bende güldüm kahkaha ile ' kardeş sözü dinlenmez . ' dedim . 

Ben hızla geçiş yaptım içimden dışarı . Haklıymış İçim çok kötüydü ve onu Lisaya zarar vermek için kullanmıştım . ' sen bir daha dışarı çıkmayacaksın . ' dedim ama anında dışarı çıktı ' kapı açıldı istediğim zaman çıkarım ' dedi . Sonra beni kontrol ederek Lisaya dokundu . O anda bir şey parladı . Lisada uyandı . Şeytanda içeri tekrar girdi . Lisa ne olduğunu sorunca bende ' deprem ' dedim sadece .   Sonrada herkes yanımıza geldi . Daniel Lisaya kalkması için yardım etti . Bende kendim kalktım . Daniel ' napıyorsunuz siz böyle ' dedi . Özellikle beni kastediyordu . Lisada korkuyla ' kilitli kapımı açtı . ' dedi . 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin