Ekipten Yardım

15 3 0
                                    


Önceki bölümden kesit 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ekipten Yardım 

Thomas sessizdi soğuk namlu kafamda durunca anında konuşmaya başladı . ' Kimse kimse değil . Normal biri bırakın gitsin . ' Adam ise sadece gülmekle yetindi . 'Ah Thomas ah neyse sana 4 seçenek sunacağım ya aldığını ver ya bize katıl ya beni alın kızı burada ölüme terk edin  ya da belkide işini şimdide bitirebiliriz . Diyerek mermiyi silahın ucuna getirdi . Korkmuştum ve istemsizce gözümden yaşlar aktı . Thomas kısık sesle sadece dur diyebilmişti . 

Sonra tam vurmaya karar verdiğinde kapıdan sesler duyuldu . Kapıdaki iki adam bir anda yere serildi . Sonra içeri Lisa sanırım Daniel Theo Sarah ve Isanın Jack girdi . Bize silah doğrultan adamda bir anda duvara uçtu . Lisa üstüne doğru gidip onu boğazlamaya başladı .  Sarah beni Thomasın kollarından uzaklaştırdı . Daniel ve Jackte neredeyse baygın olan Thomasa baktılar . Tabi ben o sırada gidip gelme eşiğindeydim . Lisa bana doğru gelirken gözlerim karardı .  Birinin kollarında olduğumu hissetsemde gözlerimi açacak halim bile yoktu . 

Dinlediğim kadarıyla Lisa ve diğerleri tartışıyordu . Hastaneye gitmeye sonunda karar kıldıklarında evden çıkıp arabaya yöneldiler beni arka koltuğa yatırdıktan sonra Lisa yanıma oturdu Sarah ve Theo ön koltuğuna geçtiler . Arabayı ehliyeti olmamasına rağmen Theo kullanacaktı umarım hepimiz ölmeyiz . 

Lisa ikide bir Theo ya hızlı olması için bağırırken bir eliyle benim yaramı bastırıyordu bir kere öyle bir sıktı ki acıyla bağırdım . Lisa anlayıp elini boşalttı bunun sebebi ise Theoya kızmasıydı .  Lisa benimle konuşmaya çalışıyor ben onun sesini boğuk boğuk duyuyorum ve hiç bir şey anlamıyordum ve gerisinide hatırlayamıyordum çünkü bayılmıştım .

YAZARDAN

Lisa Sarah ve Theobirlikte Haileyi hastaneye götürecekler diğerleri ise Thomas ile ilgileneceklerdi . Theo Haileyi kucağına alıp arka koltuğa bindirdi . Lisa yanına geçti . Sarah ve Theo ön koltuğa geçti . Arabayı Theo sürüyordu . Ne kadar ehliyeti olmasada .

Arabaormanlık yola gelmişken ve hastaneye daha çok varken Hailey bayılmıştı . Lisaonu kontrol ederken vücudunun sürekli ısındığını gördü . Ateşi yükselipduruyordu. Ön taraftakiler seslendi .'Ateş ölçeri olan ?' Sarah ve Theo mal mal bakarken Sarah elini Haileyin başınakoydu . Hisleri daha kuvvetli olduğu için kurtlar ateş tahmini yapabilir .Sarah konuştu . 'Normal değil normal değil ateşi normal değil . Normal ateş enfazla 40 değil mi sonra da ölüm ama bu resmen 40 i geçmiş gibi nabız nabız 'bir anda aklına gelen nabız ile Lisa elini boynundaki atar damara koyuphissetmeye çalıştı . 'Bulamıyorum yok . ' Bir kaç saniye sonrada bağırdı . 'Durdurun arabayı!' Theo arabayı durdurdu sonrada indiler . Liraya ne okuyor diye soruyorlardı ama o cevap vermiyordu . Lisa da inip Hamileyi yere yatırdı . Kalp atışlarına bakarlarken bir anda kalbi hızlanmış nabzı normalleşmişti . Sonra Haileyin ağzından kan geldi . Gözlerini açtı . Öksürerek yere bir sürü kan düşürdü. Sonunda kanlar bitince yere rahat ve bitkince uzandı . 'Ne oldu ya . 'dedi . Sonrada diğerleri neşeyle güldü . Hailey hayattaydı .

Hailey kalkmaya çalıştı ama başaramadı . Yanında duran Lisa ve Theo onu tutup kaldırdı . Arabaya bindirdi Lisanın evine gittiler .

O sıradaDaniel ve JackThoması alıp Lisanın evine çoktan götürmüşlerdi Thomasın evitehlikeli olduğundan. Daha sonra DanielThomasın iyileşmesine yardım etti .Omzundaki kurşunu çıkardı . Bir kaç damla  kanını akıttı zehir yok oluncada Thomas iyileşmeye başladı .


HAILEYDEN

Hepimiz arabadan indik Lisanın evine varmıştık .  Ben tabi sadece etrafa bakmakla yetiniyordum sonra ben bir anda ağır bir baş sancısı eşliğinde bayıldım zaten yorgundum . Deniz altından gelen sesler uyumamı engellediği için bende uyanmak zorunda kaldım . Uyandığımda etrafa bakındım hemen sonrada Sarah Theo ve Lisa ile karşılaştım . Sonra Lisa sordu ' iyi misin ? ' İyi miydim gerçekten yoksa berbat mı olanlardan sonra iyi miydim ? Durumumu ölçtüm ve Lisaya dönerek başımı olumlu bir şekilde salladım .  Lisa cevabımdan sonra 'iyi o zaman sen şimdi biraz daha dinlen biz çıkalım ' dedi ve peşinden Sarah ve Theoyu sürükledi . Ben hızla 'ben iyiyim peki ya o o iyi mi ? ' dedim . Arkalarını dönüp baktılar bende yüzlerini inceledim . Lisa gülerek ' Bu haldeyken bile başkalarını düşünürmüş olabildiğince o iyi merak etme şimdi sen kendi iyiliğine bak ve biraz daha dinlen hadi biz gidiyoruz iyi dinlenmeler . ' dedi . Srah sadece aşk aşk aşk diye bakıyordu . Theo kısmı gözlerimi bana bakmış sonrada göz devirmişti . 

Rahatlamıştım herkes iyi olduğuna göre rahatça yatabilirdim . Tam yayılmış uyuyacaktım ki kapı tıklandı ve içeri bir adam girdi .  İçeri girer girmez Lisa onun yanağına bir öpücük kondurdu . Adam bana dönerek 'iyi misin tatlım ? ' dedi . Sonra Lisa adamı gösterip bana bakarak 'babam ' dedi . 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 bölüm daha geliyor ........ . . . . 

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin